Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Due-scimmie schreef op 01-07-2025 om 08:08:

Blooper: Mijn teen breken tijdens potje verstoppertje door te dicht langs een bankje te rennen.🙈

Autch ! Sterkte!

Blooper van moeder: schoenen lopen niet goed. Steunzolen verkeerd om in de schoenen  

En een irritante blooper van mij; rooster te vroeg uitgeprint.  Was blijkbaar nog niet definitief.  Dus nu moet ik een extra dag werken deze week.

SuzyQFive schreef op 30-06-2025 om 23:39:

[..]

Zoiets als Lang verhaal, kort verteld (V = vrouw, 46 is de leeftijd )

Het komt van het filmpje over het mandje van Tiggelaar.

https://youtu.be/ypSKDY4Jp3g?si=RrXtJCKE7CEBXdA3

O dat filmpje ken ik inderdaad! Ik had de link niet gelegd. Dank je!

Ik moet met terugwerkende kracht nog om je lachen Citroengraag, ik hou van die humor, lekker droog!😄 (Heb meteen het filmpje nog weer twee keer gekeken😁).

Zit ik te twijfelen tussen een wat vroegere trein, of een latere om naar een werkafspraak te gaan, ga ik zo vroeg van huis dat ik terechtkon in nog een trein eerder dan de vroege trein. Maar een ommetje maken voordat ik aanklop bij dat bedrijf...

Auwereel schreef op 03-07-2025 om 09:24:

Zit ik te twijfelen tussen een wat vroegere trein, of een latere om naar een werkafspraak te gaan, ga ik zo vroeg van huis dat ik terechtkon in nog een trein eerder dan de vroege trein. Maar een ommetje maken voordat ik aanklop bij dat bedrijf...

Niet eens onverstandig met de huidige toestanden rond het spoor (hier althans veel gedoe de laatste tijd)

Auwereel schreef op 03-07-2025 om 09:24:

madee schreef op 03-07-2025 om 13:09:

[..]

Niet eens onverstandig met de huidige toestanden rond het spoor (hier althans veel gedoe de laatste tijd)

Toen ik al vroeg bij de vergaderlocatie aankwam, waren er al collega's die ook met de trein gekomen waren, uit dezelfde stad, maar een ander station, die hadden nog een trein eerder dus. Maar iemand van het bedrijf gaf aan dat ze laat was vanwege problemen op het spoor!

Blooper van een paar weken geleden, ik was bij vriend, vrij kleine badkamer. Ik wil mn tanden gaan poeten dus ik haal het plastic hoesje /dopje/ geval van mn tandenborstel maar die viel op de grond, kon de landingsplaats helaas niet veranderen; recht in het toilet 

Mopper: mijn  printer werkt niet mee.

En weeeeeeeer mn ov chipkaart kwijt... Ik ben echt kampioen die dingen slopen of kwijtmaken... Die gasten verdienen een fortuin aan mij... 

Lekker bezig MissHolmes. 

Ik bleef  haken met mijn voet achter een snoer en trok bij een bewoner de lamp van tafel

lientje69 schreef op 09-07-2025 om 17:04:

Lekker bezig MissHolmes.

Ik bleef haken met mijn voet achter een snoer en trok bij een bewoner de lamp van tafel

Echt he  (Gelukkig reis ik niet meer veel met het OV sinds ik een auto heb)
Oeps, issie stuk?

Nou vergeet ik nog iets, had vd week ergens voor een tientje een leuke zomerbroek gekocht, natuurlijk niet de beste kwaliteit en daar ben ik dus net al uitgescheurd (Heel klein beetje op een niet 123 zichtbare plek en ik ken handige mensen die dat wel even fixen dus geen drama)
Zo heb je weken geen bloopers, zo heb je er  twee op 1 dag (waarvan 1 best genant...) 

MissHolmes schreef op 09-07-2025 om 17:01:

En weeeeeeeer mn ov chipkaart kwijt... Ik ben echt kampioen die dingen slopen of kwijtmaken... Die gasten verdienen een fortuin aan mij...

Tip: Je kunt ook in- en uitchecken met je pinpas. Weet even niet zeker of je dat eerst moet activeren online.

Due-scimmie schreef op 09-07-2025 om 19:24:

[..]

Tip: Je kunt ook in- en uitchecken met je pinpas. Weet even niet zeker of je dat eerst moet activeren online.

Dat hoef je niet te activeren, dat gaat meteen goed (weet ik uit ervaring omdat ik ook mijn OV chipkaart kwijt was en wel graag naar huis wilde😀).

Ik werkte vandaag thuis en had in de middag een overleg via Teams.

Midden in de meeting ging mijn katje ineens op mijn toetsenbord staan, met haar kontje richting camera🤔, niet heel charmant.. (M'n collega's moesten wel lachen gelukkig).

Vervolgens liep ze door over het toetsenbord voordat ik haar te pakken kreeg, en deed ineens de hele verbinding het niet meer. De meeting via Teams was verbroken, en ik kon nergens meer in.
Gelukkig had ik, na een paar minuten van alles proberen, door dat ze op de toets van "vliegtuigstand" was gaan staan. Dus toen was het meteen opgelost en kon ik weer inloggen.

Niet zo'n beste meeting dus 😅.

Loulou39 schreef op 09-07-2025 om 20:26:

Ik werkte vandaag thuis en had een Teamsmeeting.
Midden in de meeting ging mijn katje ineens op mijn toetsenbord staan, met haar kontje richting camera🤔, dat was al niet charmant.. (M'n collega's moesten wel lachen gelukkig).
Maar vervolgens liep ze door over het toetsenbord voordat ik haar te pakken kreeg en deed de hele verbinding het niet meer. De meeting via Teams was verbroken, en ik kon niets meer doen.
Gelukkig had ik, na een paar minuten van alles proberen, door dat ze op de toets van "vliegtuigstand" was gaan staan. Dus toen was het meteen opgelost en kon ik weer inloggen.

Niet zo'n beste meeting dus 😅.

leuk zo'n kat

Ja zag ik, ook dat je niet hoeft te activeren.. trouwens kan dat ook in de bus??

En daar zitten dan natuurlijk geen abo's en kortingen e.d. op neem ik aan? Ik heb echt nog geen flauw idee waar dat ding kan zijn..
Nou ja ik heb binnen een week een nieuwe...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.