Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
lientje69
20-06-2025 om 18:50
MissHolmes schreef op 20-06-2025 om 14:27:
Ik kan weer een jaar de weg op, alles in orde.
Is dat een blooper? Of een mopper?
Schoondochter
20-06-2025 om 18:55
oudmaarnognietkoud schreef op 20-06-2025 om 12:39:
[..]
Na de keuring moeten zij nog wachten of er mogelijk een steekproef komt. Dus dat duurt even. Evengoed vervelend.
Die kreeg ik een aantal jaren geleden, een steekproef. Bleek dat de monteur een punt over het hoofd had gezien. Dat kon direct gefixt worden, dus ik had geen probleem. De monteur wel, het bleek niet zijn eerst akkefietje dus hij moest een tijdje de deuren sluiten omdat hij zijn keurvergunning kwijt was. Oeps.
Dat duurde toen heeeeeeel lang.
lientje69
20-06-2025 om 18:58
Mijn mopper: vanmiddag in slaap gevallen op de bank. En nu voel ik me een partij slecht. En moet echt nog wat klussen / schilderen hiernaast.
MissHolmes
21-06-2025 om 12:41
lientje69 schreef op 20-06-2025 om 18:50:
[..]
Is dat een blooper? Of een mopper?
![]()
Reactie op de mopper dus ontopic (vind ik zelf)
Mopper/echt ontopic: tering jantje het is bloedheet..Ik krijg er bijna weer een opvlieger van..
Auwereel
21-06-2025 om 14:06
Mezelf getrakteerd op een nieuwe ereader voor mijn verjaardag. Nauwkeurig onderzoek gedaan welke en waar te kopen en meteen beschermhoes erbij. Af te halen bij de winkel. En daar zag ik gelijk dat de beschermhoes niet paste bij de ereader, die was veel kleiner dan de ereader en het bleek inderdaad voor een ander type te zijn. Ik meende echt de accessoires van de ereader van mijn bestelling te hebben aangeklikt, maar kennelijk stond er nog een andere webpagina open van een ander type. Voordeel van de ophalen in de winkel is dat ik 'm gelijk ruilen kon, maar de juiste maat hadden ze niet op voorraad, die moet nog geleverd worden. Altijd je bestelling dubbel checken!
oudmaarnognietkoud
21-06-2025 om 14:11
Ik mopper even omdat het vandaag de langste dag is. Dat betekent dat vanaf nu de dagen weer korter worden. Het duurt natuurlijk nog even voor je daar echt iets van merkt maar evengoed... 
Meesje
28-06-2025 om 13:42
Badje van zolder gehaald. Opgepompt. Afgespoten, schoongeveegd, nog eens afgespoten. Strandlakens op de grond. Badje er op. Daarna gevuld. Paar emmers warm water erbij. Losse bak met water erbij om voeten schoon te spoelen. Even baby op bed leggen en dan gaan we er in!
Terug beneden: peuter vond het kennelijk een goed idee om er een paar scheppen modder uit de tuin in te gooien.
😭
Schemerlampje
28-06-2025 om 14:03
Meesje schreef op 28-06-2025 om 13:42:
Badje van zolder gehaald. Opgepompt. Afgespoten, schoongeveegd, nog eens afgespoten. Strandlakens op de grond. Badje er op. Daarna gevuld. Paar emmers warm water erbij. Losse bak met water erbij om voeten schoon te spoelen. Even baby op bed leggen en dan gaan we er in!
Terug beneden: peuter vond het kennelijk een goed idee om er een paar scheppen modder uit de tuin in te gooien.
😭
Sorry, maar ik moet hier stiekem toch wel erg om lachen!
Bakblik
28-06-2025 om 17:02
Man was links van de gootsteen bezig met het stopcontact. Ik ging rechts van de gootsteen thee in 2 snakken, filterkoffie, limonade maken en 4 puntjes cheesecake snijden. Veel te weinig plek eigenlijk dus het was wachten op wat er mis zou gaan.
Ik mep dus de filter van de beker toen er net water in zat. De prut droop langs de tegels. Gelukkig waren de schoteltjes met cake alleen van onderen nat en vies.
Wat een bende om op te ruimen en waarschijnlijk vind ik morgen nog spetters hier een daar als het zonnescherm omhoog is en ik meer licht heb.
Schemerlampje
30-06-2025 om 16:30
lientje69 schreef op 30-06-2025 om 16:06:
Ik mis net de laatste 2 traptreden....
Een pijnlijke blooper
Au! Niks gebroken?
lientje69
30-06-2025 om 16:42
Schemerlampje schreef op 30-06-2025 om 16:30:
[..]
Au! Niks gebroken?
Nee gelukkig niet. Zere vinger en zere knie en rug. Trekt wel weetr weg hoop ik. Lig ik op de grond , man heel verbaast : wat doe jij nou?
Paaseieren zoeken , nou goed...
lientje69
30-06-2025 om 18:35
Man: wat heb je nou voor staart aan je broek hangen? Ik: geen idee?
Stuk wc papier..
Gelukkig ben ik thuis..
MissHolmes
30-06-2025 om 19:08
Lien je hebt geloof ik je dag niet helemaal..
Wel leuk voor dit topic.
Dat denk ik ook altijd als ik geblooperd heb; ha nu heb ik wel weer een bijdrage voor het topic
Ik kan weer een jaar de weg op, alles in orde.