Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Auwereel schreef op 10-06-2025 om 18:06:

O Lientje, is het laminaat beschadigd?

Ook als dat niet het geval is, het is jammer van de sperziebonen en knap irritant dat je OVERAL scherfjes moet vegen of stofzuigen en als je denkt dat je alles hebt en stofzuiger of veger en blik opbergt, je daarna weer minstens 10 ziet liggen, of erger, weken later er ėėn vindt met je blote voeten...

Lichtelijk maar gelukkig valt het niet extreem op. Baal er wel stevig van want het is allemaal nog redelijk nieuw. Net afgelopen jaar verbouwd.  

Af en toe ben ik zo'n kluns. Of het vermoeidheid is ( net in nieuwe baan  begonnen) of weer eens een reflex die t niet doet ( heb ik af en  toe sinds mijn infarct, grijpreflex doet 't dan niet en dan schiet mijn hand opeens open ) geen idee. Maar wel flink balen.

Valt niet extreem op, maar jou in het begin zeker wel! Een schrale troost, het went....

Als scherven geluk brengen krijg ik veel geluk. Vanmorgen weer een glas laten vallen.  
Vooralsnog  gisteren maar 7.50 on de Staatsloterij helaas.

Drie keer is scheepsrecht toch? Nu liet ik mijn koffiebus vallen  
Het is dat ik me verder goed voel xnders zou ik denken dat ik weer een nieuwe CVA/ TIA heb gehad. Om gek van teworden zegdit, alles valt uit mijn  hand.

Mijn acties zijn erg genoeg om de top 10 van dit topic te halen ;( Vandaag hadden we een paardrijtocht geboekt langs de IJslandse kust. Pakweg 18 jaar geleden heb ik een half jaar les gehad. Mijn laatste les ging mijn paard er vandoor en ben ik met een boogje in de bak gevallen, half jaar fysio om al mijn wervels weer op hun plek te krijgen. Maar goed, zo’n tochtje geschikt voor iedereen, wat kan er helemaal gebeuren? Bovendien zijn die IJslanders maar maximaal 1,45 hoog. Ik steeg vol goede moed op. Na 500 meter over een rotsachtig pad, besloot mijn paard het gras uit de berm te willen proeven en trok de teugels uit mijn handen. Ik was er gelijk klaar mee, tranen over mijn wangen, hartslag 140, dus ik ben afgestapt. Ik voelde me wel erg oenig, er was notabene een 70+ er in de groep. Die vervolgens zei dat ze het dapper vond dat ik was afgestapt.

MMcGonagall schreef op 15-06-2025 om 22:18:

Mijn acties zijn erg genoeg om de top 10 van dit topic te halen ;( Vandaag hadden we een paardrijtocht geboekt langs de IJslandse kust. Pakweg 18 jaar geleden heb ik een half jaar les gehad. Mijn laatste les ging mijn paard er vandoor en ben ik met een boogje in de bak gevallen, half jaar fysio om al mijn wervels weer op hun plek te krijgen. Maar goed, zo’n tochtje geschikt voor iedereen, wat kan er helemaal gebeuren? Bovendien zijn die IJslanders maar maximaal 1,45 hoog. Ik steeg vol goede moed op. Na 500 meter over een rotsachtig pad, besloot mijn paard het gras uit de berm te willen proeven en trok de teugels uit mijn handen. Ik was er gelijk klaar mee, tranen over mijn wangen, hartslag 140, dus ik ben afgestapt. Ik voelde me wel erg oenig, er was notabene een 70+ er in de groep. Die vervolgens zei dat ze het dapper vond dat ik was afgestapt.

Ach toch... 
DIe val 18 jaar geleden heeft dus toch meer met je gedaan dan dat je dacht...

MMcGonagall schreef op 15-06-2025 om 22:18:

Wat jammer zeg. Maar wat niet gaat, gaat niet. En dan is het idd dapper om dat toe te geven. 

Ik ben moe, zwaar verkouden en heb een paar zware weken achter de rug.  
Mijn handigheidje van daarnet dus: beker volschenken met koffiemelk en dan een drupje koffie erbij doen. Dát had dus andersom gemoeten...

lientje69 schreef op 16-06-2025 om 16:01:

Ik ben moe, zwaar verkouden en heb een paar zware weken achter de rug.
Mijn handigheidje van daarnet dus: beker volschenken met koffiemelk en dan een drupje koffie erbij doen. Dát had dus andersom gemoeten...

Ik had gisteren ook een hele leuke:

Bodempje koffiemelk en beetje suiker in een mok,  filter erop,  koffiepoeder erin en opgieten maar. Was alleen het filterzakje vergeten.  En koffie met melk (beetje vet) loopt niet zo lekker alsnog door een filter. Hele zooi maar in de tuin gekiept toen het wat was afgekoeld en opnieuw begonnen. 

Bakblik en Lientje.

Oww ik had er ook nog 1 vorige week toen ik een paar dagen weg was met familie. Ik maak vaak havermoutreceptjes s'ochtends, echter op locatie vond ik het niet handig want dan heb je melk nodig, havermout, fruit e.a. toppings dus ik dacht makkelijk te doen en van die kant en klare uit de koeling mee te nemen bij wijze van uitzondering.  Doe maar niet, gedsiederrie...  (gelukkig was er nog kwark en brood)

Ik ging net de auto wassen en kwam er achter dat de koppeling van de slang lekte. Hoe? Doordat ik zelf zeiknat werd bij het hanteren van de spuitlans. Auto is weer schoon. Ik ook...

lientje69 schreef op 19-06-2025 om 11:21:

Ik ging net de auto wassen en kwam er achter dat de koppeling van de slang lekte. Hoe? Doordat ik zelf zeiknat werd bij het hanteren van de spuitlans. Auto is weer schoon. Ik ook...

Ach het is toch lekker weer..

Mopper: gloeiende gloeiende wat duurt zo'n APK lang zeg... 

MissHolmes schreef op 20-06-2025 om 12:35:

Mopper: gloeiende gloeiende wat duurt zo'n APK lang zeg...

Na de keuring moeten zij nog wachten of er mogelijk een steekproef komt. Dus dat duurt even. Evengoed vervelend. 

Dat wist ik niet, duidelijk! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.