Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

lientje69 schreef op 07-03-2025 om 18:49:

[..]

Oei...

Het gaat ook vaak zonder na te denken hè. En vlak nadat het gebeurt is denk je dan: had ik niet moeten doen zo...

Ja psies, berouw komt na de zonde... 

Ben ik net hete pastasaus aan het maken, pak ik in plaats van cayennepeper kaneel! Dat proef je zo goed, echt totaal niet lekker!

De potjes lijken niet op elkaar, de namen lijken niet op elkaar: geen idee waarom ik dat deed (en ik gebruik ook bijna nooit kaneel). Ik heb er nu extra sambal en chilivlokken door gedaan, en ik ga er extra kaas over doen… hopelijk merkt niemand het 😂 (vind het zelf wel erg vies nu 😇).

wie heeft er last van muizen 
En welke muts krijgt net haar duim in een muizenval? 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Les: eerst het aas er in, dan pas op spanning zetten

Lollypopje schreef op 08-03-2025 om 13:48:

wie heeft er last van muizen
En welke muts krijgt net haar duim in een muizenval? 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Les: eerst het aas er in, dan pas op spanning zetten

Nou, dat hè, ik durf dus geen klapmuizenval te zetten....

Sterkte Lollypopje!

over verkeerde medicatie gesproken, wat ik net las:

Mijn vriendje zat een paar maanden in de gevangenis. Na veel gedoe en formulieren kon ik hem eindelijk eens opzoeken in een “privé setting, met bed en zo”. 
Had hij net daarvoor een paracetamol genomen. Bleek het slaappil te zijn... Dan maar 2 uur op bed kletsen en nog half wat proberen. Geen succes. 

Mijn blooper van de afgelopen weken: weer eens wispelturig doen en teruggaan naar het vivaforum en hier weggaan  (hier is het veel gezelliger)

Offtopic: was ik weer 

MissHolmes schreef op 15-03-2025 om 22:56:

Mijn blooper van de afgelopen weken: weer eens wispelturig doen en teruggaan naar het vivaforum en hier weggaan (hier is het veel gezelliger)

Je kunt toch allebei? Dat doe ik ook, en volgens mij veel meer mensen hier 

Loulou39 schreef op 15-03-2025 om 23:05:

[..]

Je kunt toch allebei? Dat doe ik ook, en volgens mij veel meer mensen hier

Natuurlijk kan dat maar daar heb ik geen zin in; Holmes-logica 
(Ik heb ook nog een leven)
Nee natuurlijk kan dat maar ik vind het daar wederom niet echt gezellig en ik vind er weinig aan....

MissHolmes schreef op 15-03-2025 om 23:09:

[..]

Natuurlijk kan dat maar daar heb ik geen zin in; Holmes-logica
(Ik heb ook nog een leven)
Nee natuurlijk kan dat maar ik vind het daar wederom niet echt gezellig en ik vind er weinig aan....

Ja, ik heb ook een leven (?) vrij druk zelfs, maar toch check ik af en toe beide forums, vooral tijdens thuis sporten (de onderwerpen die ik interessant vind, niet alles). 

Ben benieuwd naar je nieuwe bloopers 👍🏻💃🏻

MissHolmes schreef op 15-03-2025 om 22:56:

Mijn blooper van de afgelopen weken: weer eens wispelturig doen en teruggaan naar het vivaforum en hier weggaan (hier is het veel gezelliger)

Gezellig, ik miste je al!

Auwereel schreef op 15-03-2025 om 23:31:

[..]

Gezellig, ik miste je al!

😊 

Loulou; dat komt vast, ik ga in ieder geval mn best doen 😉

Ik kon net zo in een slapstick 😂

Ik loop naar de keuken, knal met mijn kop tegen een openstaand kastdeurtje (vriend laat ze vaak open staan), buk omdat het pijn doet. Daarna kom ik omhoog en stoot weer mijn hoofd tegen de onderkant van datzelfde kastdeurtje 😂. 

Auw! Suzy toch!

SuzyQFive schreef op 16-03-2025 om 09:45:

Ik kon net zo in een slapstick 😂

Ik loop naar de keuken, knal met mijn kop tegen een openstaand kastdeurtje (vriend laat ze vaak open staan), buk omdat het pijn doet. Daarna kom ik omhoog en stoot weer mijn hoofd tegen de onderkant van datzelfde kastdeurtje 😂.

Aaaaauuuwww! Houd je jezelf heel?

Oei SuzyQFive, pijnlijk!

Nou  hier ook weer een autoblunder. Dit keer van mij. Geestelijk heb ik geen beste week. Collega's  stuurden mij dus 1,5 uur eerder naar huis. Een huilende verzorgende kan je de mensen niet aandoen tenslotte.  Dus ik pak jas en tas en doe mijn tas open en denk: mijn sleutels??? Waar?? Zoek. Kwijt. Ik naar de receptie, zijn er autosleutels gevonden? Nee niks.

Paniek. Dikke paniek. Ik denk weet je, laat ik eerst maar eens bij mijn auto zoeken. Misschien  heb ik ze langs mijn tas laten glijden ipv erin. Kom bij mijn auto: deur los. Sleutels gewoon nog in het contact.....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.