Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Heb er weer een hoor. Wou wat afknippen  op het werk. Knip ik gewoon in mijn vinger! Bloeden als een rund natuurlijk.  Irritant die bloedverdunners.  ( naast t  feit dst je best wel voor schut staat op je werk )

Blooper van zoon, mopper van mij. 
Ik ben al weken op zoek naar de oorzaak van "de geur van natte hond" in onze gang die ik vooral in de avond rook. Soms heel duidelijk aanwezig, soms wat milder en ook zomaar een paar dagen afwezig.  Heel vreemd.
Drijfnatte jassen worden meestal onder het afdak bij de fietsen gedroogd en die zijn gemaakt voor nat weer die ruiken niet zo snel. 
Na 2 werken dacht ik het gevonden te hebben: de veiligheidsschoenen van zoon die hij aan moet tijdens de praktijklessen staan dat vaak en ruiken niet heel fris. Die had ik naar de schuur verbannen maar op en af bleef ik die geur nog ruiken. 
Sinds deze week zijn de tijden waarop ik de geur ruik veranderd. Ik ruik het nu ook in de ochtend. Zou het iets te maken hebben met zoon die vakantie heeft en op andere tijden vertrekt naar werk en sport?
Vandaag ging zoon even mee boodschappen doen om grote voorraad te kunnen halen. Hij rijdt inmiddels auto en ik niet.  En samen in de auto rook ik die lucht weer. 
Ik vraag wat hij met zijn spijkerjack heeft gedaan dat het zo ontzettend ruikt.
Hij zegt: sinds de rits van mijn winterjas kapot is (ongeveer 4 weken) doe ik bij winderig en miezerig weer steeds dat dunne regenjack van papa aan en dan mijn spijkerjack eroverheen dan zie ik er toch nog leuk uit. Als het echt heel hard regent draag ik wel die jas die papa over had maar die is zo groot en en beetje zakkerig, dat staat niet zo leuk.
Thuisgekomen meteen dat spijkerjack in de wasmachine gestopt. Morgen gaan we kijken of we in de uitverkoop een winterjas kunnen scoren. 

Haha Bakblik, hij ziet er graag goed uit, maar dat hij ruikt naar natte hond vindt hij geen bezwaar?  

Meesje schreef op 25-02-2025 om 20:49:

Haha Bakblik, hij ziet er graag goed uit, maar dat hij ruikt naar natte hond vindt hij geen bezwaar?

Nou dat inderdaad. 😂

Bakblik schreef op 25-02-2025 om 20:59:

[..]

Nou dat inderdaad. 😂

Hier op school dus ook vaak van die meurende pubers 🥴

SuzyQFive schreef op 25-02-2025 om 21:05:

[..]

Hier op school dus ook vaak van die meurende pubers 🥴

Tijdens zijn jaren op de middelbare en iedere dag minimaal 10 km fietsen was ik er heel fel op. Hield dat goed in de gaten.  Nu hij maar 1.2 km fietst en verder in de trein zit dacht ik dat hij het wel goed in de gaten hield zelf, ik had hem genoeg op de huid gezeten dacht ik. Hij is ook geen puber meer maar jong volwassen.  De grootste stapels was zijn van hem iedere week weer.

Dat hij dat spijkerjack nu gebruikte om dat regenjack op te leuken had ik nog niet door.

Sorry aan de mbo docenten die de afgelopen 3 misschien 4 weken in de lucht hebben gezeten! 

Mijn bed staat anders. Vannacht naar de wc en loop terug naar bed trap ik tegen een zeer scherp hoekje van mijn bed met mijn middelste teen. Bloeden als een rund en de nagel lag er half af. Echt, sukkel!! 😂

Mijn vriend en ik doen graag online pubquizes. 

Op YT heb je het kanaal van Quizmaster Dale, die heeft prima quizes erop staan. In het Engels zijn die. 

Een van de vragen was om een anagram van een naam van een land op te lossen. Ik heb aardrijkskunde gestudeerd dus het natuurlijk mijn eer te na om dat soort vragen niet goed te kunnen oplossen. In gedachte ga ik dan even de wereldkaart na. Voor mijn vriend geldt hetzelfde overigens. In ieder geval: We kwamen er niet uit. Dus ik zeg tegen vriend: nou, dat zal dan wel een eilandstaatje zijn want die weet ik niet zo een, twee, drie allemaal uit mijn hoofd. 

Komt even later de oplossing: Netherlands 🤪

duh… 

Die sla ik inderdaad over als ik in gedachten de kaart afga 😂

Weer een blooper of liever gezegd een blunder van dochter.
Heeft half in haar slaap verkeerde medicatie ingenomen.  Dacht dat het haar hooikoorts medicatie was  maar het bleek haloperidol te zijn.  Dat had ze nog liggen van een hersenschudding een paar jaar terug blijkbaar..
Gaat evengoed richting  de stad. En is daar compleet  ingestort.  Gelukkig  was man vandaag  thuis dus wij hebben haar en de auto opgehaald. Domdomdom. Stevige levensles weer. Ze moest werken vanavond  maar heeft zich ziek moeten melden   . Ligt nu in bed

lientje69 schreef op 07-03-2025 om 13:19:

Weer een blooper of liever gezegd een blunder van dochter.
Heeft half in haar slaap verkeerde medicatie ingenomen. Dacht dat het haar hooikoorts medicatie was maar het bleek haloperidol te zijn. Dat had ze nog liggen van een hersenschudding een paar jaar terug blijkbaar..
Gaat evengoed richting de stad. En is daar compleet ingestort. Gelukkig was man vandaag thuis dus wij hebben haar en de auto opgehaald. Domdomdom. Stevige levensles weer. Ze moest werken vanavond maar heeft zich ziek moeten melden . Ligt nu in bed

Oei, echt een lientjedochteractie 🙃

SuzyQFive schreef op 07-03-2025 om 16:52:

[..]

Oei, echt een lientjedochteractie 🙃

Niet heel professioneel nee... sta je voor schut  bij je collega's hoor. 

Vanmiddag appeltaart met weinig suiker gebakken voor mijn verjaardag morgen .

Apt mijn broer dat hij er slagroom op wil. Zo jammer van de appeltaart vind ik dat, van die kant en klare suikerrijke slagroom uit een bus erover!

En de temperatuur stijgt, en ja hoor de uit  buitenland geredde, constant blaffende hond van de overburen wordt weer uren alleen in de tuin gezet😡
Jammer weer dat dit soort  honden met een rugzak terecht komen bij mensen die weinig tot niets weten over (problematisch) hondengedrag..

lientje69 schreef op 25-02-2025 om 18:43:

Heb er weer een hoor. Wou wat afknippen op het werk. Knip ik gewoon in mijn vinger! Bloeden als een rund natuurlijk. Irritant die bloedverdunners. ( naast t feit dst je best wel voor schut staat op je werk )

Hier ook een idiote. Gisteren snijbonen gekocht, die snij ik altijd zelf in schuine blokjes. Eerst nog even mijn schilmesje geslepen.

Veeg ik dat schilmesje af aan mijn huisjurk. Snee in mijn jurk én in mijn buik. Een snee van bijna 10cm. Niet zo diep maar ook bloedverdunners dus een flink bloedbad. Echt hoor 

oudmaarnognietkoud schreef op 07-03-2025 om 18:46:

[..]

Hier ook een idiote. Gisteren snijbonen gekocht, die snij ik altijd zelf in schuine blokjes. Eerst nog even mijn schilmesje geslepen.

Veeg ik dat schilmesje af aan mijn huisjurk. Snee in mijn jurk én in mijn buik. Een snee van bijna 10cm. Niet zo diep maar ook bloedverdunners dus een flink bloedbad. Echt hoor

Oei... 

Het gaat ook vaak  zonder na te denken hè.  En vlak nadat het gebeurt is denk je dan: had ik niet moeten doen zo...

kerst schreef op 07-03-2025 om 18:37:

Vanmiddag appeltaart met weinig suiker gebakken voor mijn verjaardag morgen .

Apt mijn broer dat hij er slagroom op wil. Zo jammer van de appeltaart vind ik dat, van die kant en klare suikerrijke slagroom uit een bus erover!

En de temperatuur stijgt, en ja hoor de uit buitenland geredde, constant blaffende hond van de overburen wordt weer uren alleen in de tuin gezet😡
Jammer weer dat dit soort honden met een rugzak terecht komen bij mensen die weinig tot niets weten over (problematisch) hondengedrag..

Dat doet jouw broer die slagroom toch alleen op zijn punt appeltaart. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.