Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Leuke update, miss Holmes!  Genietervan!

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

11-02-2025 om 14:07

Beterlaat2021! schreef op 11-02-2025 om 13:44:

Leuke update, miss Holmes! Genietervan!

Nou momenteel voel ik me vooral behoorlijk onzeker aangezien ik toch twijfel of het echt wederzijds is... (Maar dat ligt ook aan mij, kampioen doen-denken...)

MissHolmes schreef op 11-02-2025 om 12:16:

[..]

Het is een mopper omdat ik zo van mijn padje af ben, snap dat nou...
Vooral de onzekerheid of het ook wederzijds is (genoeg aanwijzingen van wel en hij zei het ook mjah ik ben snel een doemdenker) is killing... En ook onlogisch want ik heb geen lover nodig om gelukkig te zijn...

Ah op die manier 

Ik mopper ook even hier. Heb een oogingreep gehad en moet drie keer daags mijn oog druppelen met antibiotica.  Maar het gaat er steeds naast. Hoop maar dat er genoeg  in het flesje zit. Is nog een inieminie flesje ook van 5 ml...

lientje69 schreef op 11-02-2025 om 14:10:

Ik mopper ook even hier. Heb een oogingreep gehad en moet drie keer daags mijn oog druppelen met antibiotica. Maar het gaat er steeds naast. Hoop maar dat er genoeg in het flesje zit. Is nog een inieminie flesje ook van 5 ml...

Hoe lang moet je druppelen. Als je niets knoeit zitten er 75 druppels in een flesje van 5 ml.

Ik heb zo 'n zin in chocolade en chocolade koekjes.
Zelfs de twee maanden oude (open verpakking) chocoladekoekjes vind ik nog lekker 

Nomade schreef op 11-02-2025 om 14:17:

[..]

Hoe lang moet je druppelen. Als je niets knoeit zitten er 75 druppels in een flesje van 5 ml.

Oh dat valt mee dan. Een week drie keer daags ene oog en daarna het andere een week. Moet goed komen dan. Dank je wel!!

lientje69 schreef op 11-02-2025 om 14:10:

Ik mopper ook even hier. Heb een oogingreep gehad en moet drie keer daags mijn oog druppelen met antibiotica. Maar het gaat er steeds naast. Hoop maar dat er genoeg in het flesje zit. Is nog een inieminie flesje ook van 5 ml...

Is er geen buur, die het even kan doen voor je?

550x526.jpg

lientje69 schreef op 11-02-2025 om 14:20:

[..]

Oh dat valt mee dan. Een week drie keer daags ene oog en daarna het andere een week. Moet goed komen dan. Dank je wel!!

Mijn moeder had daar een speciale “bril” voor gekregen. Daar zit een kunststof glas in met een gaatje. Daar doe je dan het tuutje in en dan moet het in je oog komen. Edit: even plaatje erbij gezocht. Maar kan je man of kinderen je niet ook druppelen? Bij mijn moeder doet mijn vader dat. 
En misschien is het gewoon er even handigheid in krijgen en gaat het straks prima.

Beterlaat2021! schreef op 05-02-2025 om 13:57:

[..]

Komtie :

Eénpansbolognese voor 4 personen.

300 gr gehakt

4 stengels bleekselderij in boogjes snijden

500 gr hutspotgroente

1 pakje frito gekruide tomatensaus (350 gr)

300 gr macaroni

300 ml water

geraspte kaas

Vlees bakken, peper erbij, groenten erdoor en meebakken. frito erover, even meebakken. Dan macaroni en water erbij. Deksel erop en + 15 minuten zachtjes doorkoken. Op bord geraspte kaas erover. Eetsmakelijk!

Thanks but no thanks ... lol

1. mopper(-tje) lekke band met mijn fiets. Meevallertje, gebeurde op loopafstand van de fietsenwinkel en hij had morgen wel even tijd. Dus eigenlijk mag ik niet mopperen 
nlies schreef op 11-02-2025 om 15:02:

[..]

Is er geen buur, die het even kan doen voor je?

Nee helaas. Ik doe het altijd bij mijn patiënten uiteraard maar bij jezelf is toch net weer even anders.😅 Er is een speciaal hulpmiddel voor maar om die nu speciaal aan te schaffen  voor die 2 weken is ook zo wat.

Schemerlampje  , mijn man durft dat niet. Dochter wel maar die is niet veel thuis. Werkt ook in dd zorg nl. 
Die bril bedoel  ik idd denk ik. Zal er eens op googelen.  Kans bestaat  natuurlijk ook dat ik de rest van mijn leven moet blijven druppelen uiteindelijk.  Met een oogboldruk verlagende druppel.  Dit is  nu voor de komende 2 weken antibiotica.

Hier weer een blooper. Ik raak continue  schaartjes kwijt van mijn verpleegkundige set kwijt. ( zit in een houder in borstzakje  )
Nu was ik er weer 2 kwijt van de drie  

Een heb ik dus teruggevonden.  Waar? In het konijnenhok onder een lading  zaagsel en stro. Hoe deze daar tercht is gekomen ?  Werkelijk géén idee...
Misschien het konijn nog even  geaaid vlak voor ik de deur uitging naar werk? (Kooi staat in huis op de grond ) Ga nog eens graven
 Misschien  ligt die kleine er ook nog wel ergens in het hok.

Blooper van mijn moeder. Is nogal chaotisch en bewaart allemaal losse briefjes met namen en telefoonnummers in het adresboekje ( inplaats van dat ze dat overschrijft )
Vandaag is onze dochter jarig, haar kleinkind. Deze woont op zichzelf. Mijn moeder  zegt: ik bel haar, heb haar nummer hoor!

Ik schrijf op Facebook een berichtje over jarige dochter. Reactie van een nicht met zelfde naam: ja ik had gezellig je moeder aan de telefoon.  Ze felicteerde me met mijn verjaardag maar ik ben helemaal niet jarig.😂
Moeder gebeld , telefoonnummer van dochter gegeven en gezegd dat het wellicht handig is als ze een achternaam erbij schrijft op de briefjes omdat er meer hondjes zijn die fikkie heten .

Mijn moeder zei nog, ja ik herkende haar stem al niet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.