Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MissHolmes schreef op 27-01-2025 om 21:29:

Worden jullie ook wel eens moe van jezelf?
Ik wel..

Soms wel.

Als ik weer eens te laat met koken ben begonnen. En daarom pas om 20.45 uur aan het avondeten zit

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

28-01-2025 om 08:21

lientje69 schreef op 27-01-2025 om 22:11:

[..]

Soms wel ja

Ik presteerde het vanavond om een bord náást het rek in de afwasmachine te zetten. Liet hem dus zo zakken langs de rand van de afwasmachine. Kletterde op de grond, stuk natuurlijk. En mooie rode spaghettisaus op mijn vloer. Gelukkig heb ik laminaat.

Dit soort dingen dus... daar werd ik overigens gister niet moe van maar ik heb soms ook van die dagen. Wel fijn dat het bord vies was want dan hoeft het niet afgewassen te worden 

MissHolmes schreef op 28-01-2025 om 08:21:

[..]

Dit soort dingen dus... daar werd ik overigens gister niet moe van maar ik heb soms ook van die dagen. Wel fijn dat het bord vies was want dan hoeft het niet afgewassen te worden

Nou ja dat doet de afwasmachine 

Had er nu meer werk van.

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

28-01-2025 om 10:37

Ja dat snap ik maar het ging om het idee 

Start je de laptop op om ff iets te regelen, krijg je nog een paar zeikdingen (verlopen parkeervergunningen, vakantiegedoe enz), dat is op een gegeven moment klaar dus uit dat ding, ben je dus hetgeen waarvoor je dat kreng aanzette vergeten  .
Poging twee bijna weer hetzelfde verhaal... ik bedacht me nog op tijd 'oww ja'...
Schiet lekker op 

lientje69 schreef op 22-01-2025 om 08:30:

Jemig bakblik wat een ellende. Snap dat je baalt.
Oudmaarnognietkoud, hou vol hoor!

Ik houd zeker vol! Anders heb ik mooi voor niets 2 1/2 maand lopen tandakken.

lientje69 schreef op 25-01-2025 om 16:56:

[..]

Ik ben dus erg bij met het kastje plankje topic. Dat is wel duidelijk.

Dat had ik dus met pasta, toen ik de voorraadkast ging opruimen. Gewone pasta, volkoren pasta, glutenvrije pasta, aangebroken en volledige verpakkingen en drie pakjes met lasagnavellen. Gelukkig best lang houdbaar dus ik hoef voorlopig geen pasta te kopen. 

ik zit lekker in m’n eentje in de middle of nowhere. Zojuist een eind gewandeld. 
ga ik gigantisch op m’n plaat midden in het bos. 😂 gelukkig alleen maar blauw en een beetje schaaf. Je zou wat breken alleen in een groot bos waar niemand is

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

28-01-2025 om 15:21

stokstaart schreef op 28-01-2025 om 13:56:

ik zit lekker in m’n eentje in de middle of nowhere. Zojuist een eind gewandeld.
ga ik gigantisch op m’n plaat midden in het bos. 😂 gelukkig alleen maar blauw en een beetje schaaf. Je zou wat breken alleen in een groot bos waar niemand is

Heerlijk, behalve dat je viel, houd je jezelf heel?

Getekend voor een renovatie van 5 weken van mijn huurwoning. Twee jaar vertraging ondertussen!

Uiteindelijk een renovatie geworden van 6 maanden (!) waarin alles eruit moet, zelf het laminaat 
Is er iemand die met mij van huis wil ruilen ?

stokstaart schreef op 28-01-2025 om 13:56:

Dat deed ik dus wel, in Frankrijk, groot bos, geen mobiel bereik, misstap, breek ik mijn enkel.

Ben op mijn knieën het bos uit gekropen, goddank.

Man moest eerst zoeken,war de auto stond, daarna rijden naar een plekje,waar ik vermoedelijk was. Droom er nog wel eens over. De wandelaars die ik zag,liepen druk pratend door.

Hemke schreef op 28-01-2025 om 16:31:

[..]

Dat deed ik dus wel, in Frankrijk, groot bos, geen mobiel bereik, misstap, breek ik mijn enkel.

Man moest eerst zoeken,war de auto stond, daarna rijden naar een plekje,waar ik vermoedelijk was. Droom er nog wel eens over. De wandelaars die ik zag,liepen druk pratend door.

Oh wat erg Hemke!!

Hemke schreef op 28-01-2025 om 16:31:

[..]

Ooh Hemke wat erg!!! Fijn dat het is goed gekomen maar die wandelaars, hebben ze je gewoon niet gezien en gehoord? Dat hoop ik toch want je negeren zou echt een speciaal plekje in de hel betekenen. 
Ik snap dat je hier soms nog wel over droomt

stokstaart schreef op 28-01-2025 om 17:02:

[..]

Ooh Hemke wat erg!!! Fijn dat het is goed gekomen maar die wandelaars, hebben ze je gewoon niet gezien en gehoord? Dat hoop ik toch want je negeren zou echt een speciaal plekje in de hel betekenen.
Ik snap dat je hier soms nog wel over droomt

De kwekkende dames zagen mij zitten, keken en liepen door. Ik zat daar als in een droom, bevroren eigenlijk. Het is goed afgelopen, 2 operaties en 2 jaar revalideren later,loop ik als een kievit. Alleen,je ziet mij nooit weer in onbekend gebied,zonder mobiel bereik, als ik nu door bossen loop, wordt ik gevolg via mijn mobieltje. Dat werkt prima, is onze ervaring.

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

28-01-2025 om 18:50

Hemke wat een heftige gebeurtenis, ik kan me voorstellen dat dat best traumatisch moet zijn geweest...
Gelukkig dat jij je niet zo heftig verwond hebt Stokstaart..!
Kerst; oww wat irritant lijkt me dat..

Dan valt mijn mopper nog wel mee, ik zou gister een bestelling ontvangen, werd vandaag tussen 8 en 18; het is er nog niet. (En dan krijg je om 18.15 een bericht dat ze verlaat zijn. Joh echt waar?) 

Hemke schreef op 28-01-2025 om 18:39:

[..]

De kwekkende dames zagen mij zitten, keken en liepen door. Ik zat daar als in een droom, bevroren eigenlijk. Het is goed afgelopen, 2 operaties en 2 jaar revalideren later,loop ik als een kievit. Alleen,je ziet mij nooit weer in onbekend gebied,zonder mobiel bereik, als ik nu door bossen loop, wordt ik gevolg via mijn mobieltje. Dat werkt prima, is onze ervaring.

Wat erg!! Dat kan me zo vreselijk kwaad maken! Hoezo help je niet iemand die gooris van het vallen en kruipen met een hele hoop pijn. Ik vind dat echt onbegrijpelijk en vreselijk dat je dat moest meemaken. 
ik snap dat je je laat volgen via je mobiel nu.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.