Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

10-11-2024 om 22:09

OperaQueen schreef op 10-11-2024 om 07:38:

Nou ik kan je hand schudden want ik heb er ook weer 1. Ik kreeg gister het geniale idee om de beveiliging van mijn mobiel te veranderen van pincode in een patroon. Dat ik een paar uur later alweer kwijt was. Heb echt alle denkbare patronen ingevuld maar ik kreeg dat ding met geen mogelijkmogelijkheid meer open dus heeft vriend hem uiteindelijk moeten resetten en nu moet ik dus alles erweer opzetten.. (en ik had een wachtwoord herinnerapp, die lijst wachtwoorden ben ik dus ook kwijt..)
Echt ik heb soms van die briljante ideeën he..

Echt ik mis de mobiel loze tijd uit mijn jeugd, want wat een gezeik  levert dat op als er wat mis is zeg... 

Happyapple schreef op 10-11-2024 om 07:48:

[..]

Oh nee en hoe laat moest je er echt uit vandaag?

Kwart voor 6. Dat werd dus nu kwart voor  5....

oudmaarnognietkoud schreef op 08-11-2024 om 13:00:

[..]

Nou dan zal ik voor je duimen, een kaarsje branden en ik doe er voor de zekerheid nog een schietgebedje achteraan.

Maar ik vrees met grote vreze

Uiteindelijk werkte dat hg spul wel. Wat een opluchting! 

batterijen van de rookmelder op de overloop vervangen. Blijft piepen. Is het zie van de zolder waarvan de batterijen leeg zijn. 😬

Ja, dat is mij ook wel eens overkomen, Prachtwacht....

Weer een van dochter. Die heeft wat met tanken hoor. Na drie!! maal met een lege tank te hebben  gestaan  heeft ze dit keer benzine in de dieselauto gegooid.   

Zijn onze auto's  steeds hè......

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

12-11-2024 om 20:09

lientje69 schreef op 12-11-2024 om 19:49:

Weer een van dochter. Die heeft wat met tanken hoor. Na drie!! maal met een lege tank te hebben gestaan heeft ze dit keer benzine in de dieselauto gegooid.

Zijn onze auto's steeds hè......

Ooohhhhh nee...! 

lientje69 schreef op 12-11-2024 om 19:49:

Weer een van dochter. Die heeft wat met tanken hoor. Na drie!! maal met een lege tank te hebben gestaan heeft ze dit keer benzine in de dieselauto gegooid.

Zijn onze auto's steeds hè......

Ah nee 🙈 wat balen. Is duur grapje denk ik?

Grindelwald schreef op 13-11-2024 om 17:47:

[..]

Ah nee 🙈 wat balen. Is duur grapje denk ik?

ANWB rekende 90 euro eigen risico.  Gelukkig  was ze al lid geworden na de laatste  keer zonder benzine te hebben gestaan.  ( dat spoedlid worden van de ANWB en wegslepen  van de snelweg was toen 250 euro ) Benzine was 100 euro. Daarna kon ze hem opnieuw  aftanken met diesel dit keer en dat was 140 euro. Gelukkig  had ze het snel door en is ze er niet mee gaan rijden anders was de motor ook nog in elkaar gelopen.  Ze heeft de auto alleen een klein  stukje vooruit gereden zodat ze de pomp niet meer blokkeerde. Kosten mocht ze verder  zelf betalen. Wij betalen  al apk , wegenbelasting  en verzekering. Dit grapje is voor eigen rekening. 

lientje69 schreef op 14-11-2024 om 17:36:

[..]

ANWB rekende 90 euro eigen risico. Gelukkig was ze al lid geworden na de laatste keer zonder benzine te hebben gestaan. ( dat spoedlid worden van de ANWB en wegslepen van de snelweg was toen 250 euro ) Benzine was 100 euro. Daarna kon ze hem opnieuw aftanken met diesel dit keer en dat was 140 euro. Gelukkig had ze het snel door en is ze er niet mee gaan rijden anders was de motor ook nog in elkaar gelopen. Ze heeft de auto alleen een klein stukje vooruit gereden zodat ze de pomp niet meer blokkeerde. Kosten mocht ze verder zelf betalen. Wij betalen al apk , wegenbelasting en verzekering. Dit grapje is voor eigen rekening.

Gelukkig had ze het op tijd in de gaten. Hopelijk de laatste keer dat ze dit doet. Denk het wel gezien het bedrag wat ze in totaal kwijt is.

Grindelwald schreef op 14-11-2024 om 18:35:

[..]

Gelukkig had ze het op tijd in de gaten. Hopelijk de laatste keer dat ze dit doet. Denk het wel gezien het bedrag wat ze in totaal kwijt is.

Ik hoop het maar.

Cavianagels knippen gaat meestal goed, soms knip ik wat te ver, maar een druppeltje bloed en dat was het dan. Vandaag ging het helemaal mis bij m'n beertje. Behalve nageltjes die geknipt moeten worden, heeft hij ook eelt dat weggenipt moet. Dat knippen ging fout, het scheurde en bloedt nu. Hij heeft nu een pleister om z'n pootje en ik hoop dat het lukt om die pleister ook weer zonder schade te verwijderen... 

Voor wie weten wil hoe het is afgelopen met caafje, ondanks dat het flink bloedde, hij heeft er gelukkig niets aan overgehouden.  

Ik heb twee dingen geleerd: (1) vingerpleisters zijn ideaal om caviapootjes af te plakken, na een paar minuutjes narrig aan het pootje plukken legde caaf zich erbij neer dat er iets om z'n pootje zag en kon hij aardig ermee bewegen. (2) Dankzij een post op Insta weet ik nu hoe je zonder problemen een pleister kan verwijderen: door er olie op te smeren. 

Gelukkig kan ik weer een paar weken wachten met nageltjes knippen. Ben dol op mijn cavia's, maar 56 nageltjes knippen bij die friemels, dan breekt het zweet mij altijd uit!

Gelukkig maar Auwereel!

Kreeg  net bijna een hartverzakking  van man. Voordeur ging open en met de paniek in zijn stem riep hij mijn naam. Dus ik : ja wat is er? met geschrokken stem. Hij: x ( naam kat ) is ontsnapt en loopt buiten. Ze liep naar me toe maar toen ik haar wilde oppakken  rende ze weg!! ( wij hebben een binnenkat en die is ooit ontsnapt en wist de weg naar huis niet meer , hebben we na 3 dagen uitgedroogd en bijna dood teruggevonden)
Ik kijk naast me op de bank en zie kat liggen. Uhm...ligt hier naast me hoor.
Oh...
Ze leek er echt heel veel op....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.