Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
lientje69
07-06-2024 om 13:50
rooiekater schreef op 07-06-2024 om 13:13:
Had een gesprek met leidinggevende maar blijkbaar staat mijn brein uit. Kom binnen in het kantoor en leidinggevende schiet in de lach. Ik snapte er niks van tot ze vroeg of ik even naar beneden wilde kijken.
Had mijn schattige pantoffels nog aan![]()
MMcGonagall
07-06-2024 om 14:38
Kom net thuis, ligt mijn begonia in stukken. Geërfd van mijn moeder die 1,5 week geleden overleden is. Twee onschuldig kijkende katten die natuurlijk van niets weten.
Ik had niet verwacht die plant jarenlang in leven te kunnen houden, maar 10 dagen is wel heel zuur.
Dus als er nog iemand een leuke kat wil…
Auwereel
07-06-2024 om 15:30
Ach, MMcGonagall, wat jammer! Maar begonia's kan je gelukkig stekken:
Begonia stekken | Hoe doe je dat? - Second Green
Maar wel stekken uit de buurt van je katten!
MonthlyHedgehog35
08-06-2024 om 07:49
MMcGonagall schreef op 07-06-2024 om 14:38:
Kom net thuis, ligt mijn begonia in stukken. Geërfd van mijn moeder die 1,5 week geleden overleden is. Twee onschuldig kijkende katten die natuurlijk van niets weten.
Ik had niet verwacht die plant jarenlang in leven te kunnen houden, maar 10 dagen is wel heel zuur.
Dus als er nog iemand een leuke kat wil…
Heb mn hele leven katten en dit komt me erg bekend voor...Ik zie vooral de koppies van jouw katjes voor me...
Rooiekater: hahaha geweldig!
MonthlyHedgehog35
08-06-2024 om 11:49
Ik weet echt niet wat ik heb deze week maar ik liet net voor de 3e x iets uit mn handen vallen, bakje met kersen, half over de laptop. (Was een plastic bakje dus gelukkig is er niks stuk)
Bellebelle
09-06-2024 om 17:45
OperaQueen schreef op 08-06-2024 om 11:49:
Ik weet echt niet wat ik heb deze week maar ik liet net voor de 3e x iets uit mn handen vallen, bakje met kersen, half over de laptop. (Was een plastic bakje dus gelukkig is er niks stuk)
Geen hormonen in het spel? De week voordat ik ongesteld moest worden lieten mijn motorische vaardigheden mij meestal volledig in de steek.
MonthlyHedgehog35
09-06-2024 om 19:33
Bellebelle schreef op 09-06-2024 om 17:45:
[..]
Geen hormonen in het spel? De week voordat ik ongesteld moest worden lieten mijn motorische vaardigheden mij meestal volledig in de steek.
Nee, ik menstrueer niet ivm Mirena. Alhoewel vriend en ik sinds vorige week wel weer samen zijn, dat zijn natuurlijk ook hormonen..
Auwereel
11-06-2024 om 13:05
Een geeltje op mijn bureau, met mijn handschrift "Eind juni" en verder niks. Ik heb alleen geen idee meer wat er dan moet gebeuren... ![]()
En nu denk ik, wat smaakt mijn thee wonderlijk. Tja, als het gewoon heet water zonder zakje is, smaakt het niet naar thee!
MonthlyHedgehog35
11-06-2024 om 14:28
Auwereel schreef op 11-06-2024 om 13:05:
Een geeltje op mijn bureau, met mijn handschrift "Eind juni" en verder niks. Ik heb alleen geen idee meer wat er dan moet gebeuren...
En nu denk ik, wat smaakt mijn thee wonderlijk. Tja, als het gewoon heet water zonder zakje is, smaakt het niet naar thee!
![]()
Wilde zojuist een koffietje maken, ding deed het niet
..
Had ik de stekker er ff uitgehaald..
Ellori
19-06-2024 om 16:32
Echt, wat kunnen uien stinken! Wij zijn net terug van vakantie en ik dacht dat een van de poezenbeesten een muisje ergens verstopt had wat zoon niet gevonden had terwijl wij weg waren. Er hing in de buurt van de plek waar ik altijd zit en de kat nog wel eens iets achter laat zo'n stank. En ik kon het maar niet plaatsen.
Bij mij in de buurt staat zo'n ikea trolley ding waar uien en knoflook inliggen. Uien had ik echt net gekocht want die hadden we opgemaakt voordat we weg gingen. Echt uit het niets zo'n enorme sterke geur waar je gewoon koppijn van krijgt. En ik kon het maar niet vinden... Ik heb alle knoflook die we hadden weggegooid.. Geur was er nog steeds. 10 keer aan het netje uien geroken, nee, dit kan het niet zijn. Uiteindelijk kom ik een bijna vloeibare ui tegen... Boosdoener gevonden na echt 3 dagen zoeken xD
Auwereel
19-06-2024 om 23:17
Note to self: uien opmaken voordat ik op vakantie ga en letten wat ik koop bij de Jumbo!
MonthlyHedgehog35
20-06-2024 om 07:30
Auwereel schreef op 19-06-2024 om 23:17:
Note to self: uien opmaken voordat ik op vakantie ga en letten wat ik koop bij de Jumbo!
En mij een bericht sturen als je uien nodig hebt want mede doordat ik wel eens een box van hellofresh bestel stik ik van de uien
Auwereel
20-06-2024 om 11:08
OperaQueen schreef op 20-06-2024 om 07:30:
[..]
En mij een bericht sturen als je uien nodig hebt want mede doordat ik wel eens een box van hellofresh bestel stik ik van de uien
![]()
Ik zal je dan maar niet doorsturen naar No Waste Army en boer Bastiaan! Als jij denkt dat je teveel uien hebt, boer Bastiaan zat met 117.000 kilo ongeschikte uien, omdat deze te klein zijn voor de supermarkt:
Uien - deel onze oproep - No Waste Army
MonthlyHedgehog35
20-06-2024 om 20:03
Auwereel schreef op 20-06-2024 om 11:08:
[..]
Ik zal je dan maar niet doorsturen naar No Waste Army en boer Bastiaan! Als jij denkt dat je teveel uien hebt, boer Bastiaan zat met 117.000 kilo ongeschikte uien, omdat deze te klein zijn voor de supermarkt:
Uien - deel onze oproep - No Waste Army
Had net ook weer een goeie; ik spaar voetbalplaatjes van de Lidl voor mijn kleine neefjes, had ze vd week ook weer meegenomen maar eenmaar thuis was ik ze echt ontzettend kwijt. Ik ben een soort Sherlock, ik ben een expert in dingen vinden die kwijt zijn maar nu lukte het echt niet.. Hele huis 30x ondersteboven gehaald maar ik kon ze echt nergens vinden. Kijk ik net in de koelkast, liggen ze daar
. Geen idee hoe ze daar komen maar ik heb ze in ieder geval gevonden
Loulou39
20-06-2024 om 20:48
OperaQueen schreef op 20-06-2024 om 20:03:
[..]
![]()
Had net ook weer een goeie; ik spaar voetbalplaatjes van de Lidl voor mijn kleine neefjes, had ze vd week ook weer meegenomen maar eenmaar thuis was ik ze echt ontzettend kwijt. Ik ben een soort Sherlock, ik ben een expert in dingen vinden die kwijt zijn maar nu lukte het echt niet.. Hele huis 30x ondersteboven gehaald maar ik kon ze echt nergens vinden. Kijk ik net in de koelkast, liggen ze daar
. Geen idee hoe ze daar komen maar ik heb ze in ieder geval gevonden
![]()
Bij de boodschappen in de koelkast! Ik snap dat helemaal, dat is de eerste plek waar ik zoek als ik huissleutels/pinpassen etc. kwijt ben 👍🏻