Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

05-06-2024 om 08:53

En daar ging de net gemaakte havermout met rozijnen, appel en kaneel, in mn lievelingsbakje  ..

Alleen het ontbijt het slachtoffer, of ook het lievelingsbakje stuk?

OperaQueen schreef op 05-06-2024 om 08:53:

En daar ging de net gemaakte havermout met rozijnen, appel en kaneel, in mn lievelingsbakje ..

Wat zonde! Heb je nog reserve of is nu alles  op?

Mijn blooper is van al wat jaren geleden. Ik ging toen naar het nieuwe Luxor theater (dus een omgeving met veel mensen). Ik had een leuke wikkelbroek aan en ging even naar het toilet. Kennelijk heb ik na het toiletbezoek de broek niet goed gewikkeld. Liep ik met èèn blote bil (gelukkig geen string aan) de trap op. Het duurde even voor iemand me er op attendeerde. Ik schaamde me rot. 

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

05-06-2024 om 19:53

Loeki72 schreef op 05-06-2024 om 19:21:

Mijn blooper is van al wat jaren geleden. Ik ging toen naar het nieuwe Luxor theater (dus een omgeving met veel mensen). Ik had een leuke wikkelbroek aan en ging even naar het toilet. Kennelijk heb ik na het toiletbezoek de broek niet goed gewikkeld. Liep ik met èèn blote bil (gelukkig geen string aan) de trap op. Het duurde even voor iemand me er op attendeerde. Ik schaamde me rot.

Dat had ik in Griekenland een x met een jurk. Gelukkig waarschuwde een vrouw mij er meteen toen ik de wc uitliep op.

Ik zat al een tijdje aan te hikken tegen de klus keukengordijnen (dikke vitrage) wassen. Maandag had ik een te rijpe tomaat uit de fruitschaal (staat in de vensterbank) stuk geknepen en het gordijn had flink spetters. 
Dinsdag gordijnen gewassen en weer netjes opgespannen. 
Vandaag had jongste later gegeten en ik wilde nog even de rest bietjes in de gft bak doen voordat man hem naar de weg reed. 
Dus ik ren struikel de deur uit en flats bieten tegen de keukendeur en dus ook op het gordijn.  Ze staan nu in de biotechnologie en morgen weer in de wasmachine😭

Bakblik schreef op 05-06-2024 om 20:44:

Ik zat al een tijdje aan te hikken tegen de klus keukengordijnen (dikke vitrage) wassen. Maandag had ik een te rijpe tomaat uit de fruitschaal (staat in de vensterbank) stuk geknepen en het gordijn had flink spetters.
Vandaag had jongste later gegeten en ik wilde nog even de rest bietjes in de gft bak doen voordat man hem naar de weg reed.
Dus ik ren struikel de deur uit en flats bieten tegen de keukendeur en dus ook op het gordijn. Ze staan nu in de biotechnologie en morgen weer in de wasmachine😭

Laatste keer dat ik vlekken van biet in iets lichts had heb ik het maar helemaal gekleurd met bietensap xD

Bakblik schreef op 05-06-2024 om 20:44:

Dus ik ren struikel de deur uit en flats bieten tegen de keukendeur en dus ook op het gordijn. Ze staan nu in de biotechnologie en morgen weer in de wasmachine😭

Sinds de update van mijn telefoon staat automatisch aanvullen weer aan, zie nu dat ik biotex had willen typen maar dat die telefoon er biotechnologie van heeft gemaakt. Misschien is biotex wel iets biotechnologisch? Geen idee.

Jazeker heeft dat met elkaar te maken. Enzymen in wasmiddel is een voorbeeld van biotechnologie.

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

06-06-2024 om 18:39

En daar ging net weer iets, liet mn (net lege gelukkig) bord kapot vallen    Zou het toeval zijn of zou er een connexxie zijn met dat vriend en ik weer samen zijn... 

Dommig van mezelf.  Ik heb helemaal niets met  ⚽️. 
Nu komen er  kampioenschappen aan. Dus ik zeg tegen mijn vriend : ik wil weg hier, weg van die gekte. 
Maar ons vaste vakantiehuis staat in .....  Duitsland!  
Is die ⚽️ gekte daar ook zo erg?

Afgelopen zaterdag had ik zo'n dagje. Begon in de ochtend, trok het touwtje van de verlichting in de wc eraf. Daarna doe ik het licht in het washok aan. Pang, peertje kapot. Bleek er dus gelijk een stop uit te liggen. Nieuwe stop ingedraaid. Afstandsbediening van de verlichting deed het ook niet meer. Nieuwe batterij gekocht maar daar lag het dus niet aan. 
Met behulp  van Google naar Reddit verwezen en daar stond precies hoe ik die afstandsbediening kon resetten.
Lang verhaal kort. Nieuw peertje ingedraaid, nieuwe stop, afstandsbediening gereset en het touwtje in de wc is nog steeds afgebroken. Dan moet ik eerst naar de bouwmarkt.
Echt zo'n dag om in je bed te blijven 
Nou ja, brand is erger had mijn pa zaliger gezegd. 

Had een gesprek met leidinggevende maar blijkbaar staat mijn brein uit. Kom binnen in het kantoor en leidinggevende schiet in de lach. Ik snapte er niks van tot ze vroeg of ik even naar beneden wilde kijken.
Had mijn schattige pantoffels nog aan  

Dat is dan een schattige blunder, rooiekater. 

Beterlaat2021! schreef op 07-06-2024 om 07:59:

Dommig van mezelf. Ik heb helemaal niets met ⚽️.
Nu komen er kampioenschappen aan. Dus ik zeg tegen mijn vriend : ik wil weg hier, weg van die gekte.
Maar ons vaste vakantiehuis staat in ..... Duitsland!
Is die ⚽️ gekte daar ook zo erg?

Los van de Duitsers zelf; wrs reist de gekte achter jullie aan. Uit meerdere landen, waaronder Nederland... Als je het EK wil vermijden zou ik niet richting EK reizen 😂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.