Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
MellowTurkey78
18-02-2024 om 21:08
Echt katten zijn soms echt onmogelijke diertjes, maar goed dat is ook wel leuk aan ze, dat eigenzinnige...
Loulou39
19-02-2024 om 18:58
lientje69 schreef op 18-02-2024 om 18:36:
[..]
Nou dat is zeker. Wij zijn aan het verbouwen en hadden net een nieuwe muur gezet en vastgeschroefd. Gesteld en wel, netjes waterpas.
Alleen, waar was nu toch die kat? Op een gegeven moment hoorden we gejank tussen de muren
... konden we dus alles weer slopen. Grrrr .
😂
Zo grappig! Sorry! Ik snap dat het echt balen is al dat extra werk, en ik leef ook echt met jullie mee, maar dit is zoiets voor katten om te doen 😁
Koekjez
19-02-2024 om 19:03
Volgens mij zouden we zo een topic kunnen vullen met bloopers en mopperen over katten.
Zo is mijn kat gek op kaas en klom hij een keer langs m’n broekspijp omhoog toen ik kaas aan het snijden was. Van de schrik flink in m’n vinger gesneden.
Of m’n kat die het heel leuk vindt om mijn kamerplanten uit te graven en/of op te eten.
Struikelen over een kat die op de trap ligt.
Kat die met z’n staart in de verf zit is ook altijd leuk.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar wat zijn katten toch leuk hè?!
MMcGonagall
19-02-2024 om 19:30
Onze kat is een keer in de droger beland. Normaal check ik altijd of er geen kat in ligt maar kennelijk had ik dat die ene keer niet gedaan. Ik gooide mijn was erin, droger aan. En toen hoorde ik een hard gebonk. Dus ik direct de deur opengetrokken, kwam er een geschrokken kat uit gerend. Gelukkig was het onze grote kater van 6 kilo, want ik weet niet of ik de kleine ook zo had horen bonken.
Loulou39
19-02-2024 om 20:16
MMcGonagall schreef op 19-02-2024 om 19:30:
Onze kat is een keer in de droger belandt. Normaal check ik altijd of er geen kat in ligt maar kennelijk had ik dat die ene keer niet gedaan. Ik gooide mijn was erin, droger aan. En toen hoorde ik een hard gebonk. Dus ik direct de deur opengetrokken, kwam er een geschrokken kat uit gerend. Gelukkig was het onze grote kater van 6 kilo, want ik weet niet of ik de kleine ook zo had horen bonken.
Neeeee, wat erg!
Gelukkig was je op tijd!
Loulou39
19-02-2024 om 20:22
Koekjez schreef op 19-02-2024 om 19:03:
Volgens mij zouden we zo een topic kunnen vullen met bloopers en mopperen over katten.
Nieuw topic aangemaakt! Leuk idee 💃🏻
Bakblik
20-02-2024 om 18:12
Sorry aan alle mensen waar mijn zoon vandaag aan de wc deur heeft "gevoeld" in het museum. Heel mooi uitgevoerd die renovatie van de toiletten maar waarom het hele venstertje rood of groen?
Zoon is zo knetter kleurenblind die ziet dat niet die moet voelen welke deur op slot is.
MellowTurkey78
20-02-2024 om 19:52
Koekjez schreef op 19-02-2024 om 19:03:
Zo is mijn kat gek op kaas en klom hij een keer langs m’n broekspijp omhoog toen ik kaas aan het snijden was. Van de schrik flink in m’n vinger gesneden.
Of m’n kat die het heel leuk vindt om mijn kamerplanten uit te graven en/of op te eten.
Struikelen over een kat die op de trap ligt.
Kat die met z’n staart in de verf zit is ook altijd leuk.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar wat zijn katten toch leuk hè?!
Dit deed mijn inmiddels helaas gehemelde kat ook... En idd er stond er ook een x een kat in een net geverfde drempel waardoor er een wit pootje op de vloer zat
Leuk trouwens, verhalen over katten want ik heb weer even een baalbui en vind mezelf momenteel even een ontzettende muts want ik ben net weer met mijn autootje (4e hands en oud dus geen ramp als je daar een deuk in rijdt...) ergens tegenaan gereden toen ik weg wilde rijden met een bochtje achteruit (laatste parkeervak van de rij). Verdikkeme de 3e x in een paar maanden.
Niks ernstigs hoor.. alleen beetje blikschade aan mn eigen auto...(alweer... er blijf weinig van dat ding over op deze manier maar goed) Ik voel me nu vooral lullig met het idee dat mensen nu misschien denken dat ik een hele slechte chauffeur ben
(En zo zie ik mijzelf nu ook wel even.. terwijl ik echt niet altijd k*t rijd of zo, ik maak alleen af en toe een foutje...)
Bakblik
Ooooowww een moppertopic over katten?? Leuk, Ik ga meteen zoeken..
(Even een paar dagen niet online geweest)
Ik geloof dat Sjaan stuntel zo maar even lekker in bad gaat of zo...
Auwereel
29-02-2024 om 21:25
Blooper bij het maken van guacamole van perfecte avocado's: een mooie romige guacamole, maar ik tikte de staafmixer op de rand van de hardplastic staafmixer-beker uit en toen sprong er een stuk plastic af. Daar ging mijn guacamole, want wie weet waar de stukjes blijven... Dan maar pesto. Nee, ging ook al niet door, zat flink de schimmel in. 
lientje69
29-02-2024 om 22:21
Ik heb van de week bij een blooper, of zeg maar liever een mega blunder een ampul morfine verspild. Kegje zat nog op het slangetje en ik maar doordrukken met de spuit
Zó dom. En onprofessioneel.
MellowTurkey78
01-03-2024 om 08:05
Ik wil even mopperen want moet mijn frustratie kwijt. Ben sinds een paar weken met een reëintegratietraject begonnen en ik heb het even helemaal gehad...Opgeven zit niet in mijn aard maar ik word er echt even moe van het feit dat werk vinden voor mensen met een arbeidsbeperking (waar ze echt niet om gevraagd hebben) zo ontzettend lastig is en waarom ik zo weinig kansen krijg.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! 
Bakblik
01-03-2024 om 08:28
PhoebeHolmesreturns schreef op 01-03-2024 om 08:05:
Ik wil even mopperen want moet mijn frustratie kwijt. Ben sinds een paar weken met een reëintegratietraject begonnen en ik heb het even helemaal gehad...Opgeven zit niet in mijn aard maar ik word er echt even moe van het feit dat werk vinden voor mensen met een arbeidsbeperking (waar ze echt niet om gevraagd hebben) zo ontzettend lastig is en waarom ik zo weinig kansen krijg.
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat het echt niet zo moeilijk is, "je moet gewoon wat beter je best doen!"
Echt ik ben zo blij met mijn vrijwilligerswerk, ik weet dat ik iets doe dat betekenis heeft voor de maatschappij en dat het niks verdient is jammer maar de waardering van leerlingen en collega's maakt veel goed.
lientje69
01-03-2024 om 08:30
PhoebeHolmesreturns schreef op 01-03-2024 om 08:05:
Het is lastig Phoebe. Je moet iets vinden dat echt bij je past. En ik heb het na zo'n 50 afwijzingen, op een gegeven moment niet meer verteld. En toen werd ik wél aangenomen. En bleek het werk, zoals ik al verwachtte, wonderwel bij mij en mijn beperking te passen. Sterker nog, mijn beperkingen zijn er minder erg van geworden! Maar je moet een lange, hele lange adem hebben...
MellowTurkey78
01-03-2024 om 08:52
Dank Bakblik en Lientje! Ach ja, onbegrip, praat me er niet van... Het raakt me eerlijk gezegd niet meer zoveel.. (alhoewel soms wel)
Dank Lientje, klopt ook hoor, om eerlijk te zijn ik ben tot nu toe nog nooit zo lang zonder baan geweest als nu, ik heb lang bij een werkgever gewerkt... (daar had ik het naar mijn zin maar ik wilde op een gegeven moment ook iets anders en dat was heel erg moeilijk...)
En idd ik wil nu echt alleen iets wat echt bij mij past. Anyway thnx voor jullie reacties, dat motiveert mij wel.. (En idd vrijwilligerswerk is altijd een optie, al is inmiddels mijn ervaring dat dat ook niet altijd zo makkelijk gaat...)
MMcGonagall
01-03-2024 om 11:33
Wij hebben (Rijksoverheid) zelfs een doelstelling om mensen met een arbeidsbeperking aan te nemen. Momenteel bij ons op de afdeling ook een collega die in die groep valt. Ik weet niet wat er ‘aan de hand is’ met haar, maar voor zover ik zie heeft ze het prima naar haar zin.