Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Loulou39
12-02-2024 om 12:12
PhoebeHolmesreturns schreef op 12-02-2024 om 12:09:
Jup... Gelukkig geen ruzie of drama.. We hebben het samen besloten ivm een discussie over een onderwerp waar we niet uitkomen en we zijn als vrienden uit elkaar, maar het blijft r*k...
Gelukkig gaat het vandaag wel weer, ik ga altijd opruimen als ik onrustig ben want daar kalmeer ik van.
Sterkte!
Koekjez
14-02-2024 om 12:12
Ik ben ook weer lekker bezig. Vanochtend mijn hand verbrand aan de kledingstomer en daarna in dezelfde hand 3 splinters van houten planken…
TheeBoek
15-02-2024 om 11:28
We zijn deze week een weekje op vakantie met mijn gezin en moeder. Heerlijk! Tot ik er op de eerste avond achter kwam dat ik geen schone onderbroeken heb meegenomen 😂
inmiddels dus maar een stapeltje nieuwe gekocht…
lientje69
15-02-2024 om 11:44
Koekjez schreef op 14-02-2024 om 12:12:
Ik ben ook weer lekker bezig. Vanochtend mijn hand verbrand aan de kledingstomer en daarna in dezelfde hand 3 splinters van houten planken…
Autch.. sterkte!
lientje69
15-02-2024 om 11:46
TheeBoek schreef op 15-02-2024 om 11:28:
We zijn deze week een weekje op vakantie met mijn gezin en moeder. Heerlijk! Tot ik er op de eerste avond achter kwam dat ik geen schone onderbroeken heb meegenomen 😂
inmiddels dus maar een stapeltje nieuwe gekocht…
Dat is gelukkig vrij makkelijk op te lossen .
Ik was er vanmorgen van overtuigd dat ik half 10 een afspraak bij de fysio had. Dit bleek dus 9 uur te zijn...
oudmaarnognietkoud
15-02-2024 om 15:56
lientje69 schreef op 15-02-2024 om 11:46:
[..]
Dat is gelukkig vrij makkelijk op te lossen .
Ik was er vanmorgen van overtuigd dat ik half 10 een afspraak bij de fysio had. Dit bleek dus 9 uur te zijn...
![]()
Zoiets had ik laatst ook. Een afspraak op donderdag maar het afsprakenbriefje bij vrijdag in mijn, papieren, agenda geplakt... grrrr
MellowTurkey78
18-02-2024 om 02:45
En nu sta ik net om 2.30 snachts de vloer droog te maken nadat kat water uit mijn glas ging drinken en het glas omgooide...

oudmaarnognietkoud
18-02-2024 om 08:17
PhoebeHolmesreturns schreef op 18-02-2024 om 02:45:
En nu sta ik net om 2.30 snachts de vloer droog te maken nadat kat water uit mijn glas ging drinken en het glas omgooide...
![]()
![]()
katten zijn lieffffff en soms assholes
MellowTurkey78
18-02-2024 om 10:01
oudmaarnognietkoud schreef op 18-02-2024 om 08:17:
[..]
![]()
Dat laatste zeker maar vervolgens kijken ze zo schattig en onschuldig dat je denkt ach laat ook maar... Ik heb tot nu toe mijn hele leven katten gehad maar ik zal me nooit hiertegen kunnen verweren

Dat gezegd hebbende, offtopic maar we hebben het er nu toch over, in mijn woonplaats zit sinds kort een kattencafe! Twee keer geweest afgelopen week, echt ik word daar zo blij van...
lientje69
18-02-2024 om 18:36
oudmaarnognietkoud schreef op 18-02-2024 om 08:17:
[..]
![]()
Nou dat is zeker. Wij zijn aan het verbouwen en hadden net een nieuwe muur gezet en vastgeschroefd. Gesteld en wel, netjes waterpas.
Alleen, waar was nu toch die kat? Op een gegeven moment hoorden we gejank tussen de muren
... konden we dus alles weer slopen. Grrrr .
Azalea747
18-02-2024 om 19:04
lientje69 schreef op 18-02-2024 om 18:36:
[..]
Nou dat is zeker. Wij zijn aan het verbouwen en hadden net een nieuwe muur gezet en vastgeschroefd. Gesteld en wel, netjes waterpas.
Alleen, waar was nu toch die kat? Op een gegeven moment hoorden we gejank tussen de muren
... konden we dus alles weer slopen. Grrrr .
O neeee, Lientje! Dat verzin je toch ook niet… hoeveel tijd geeft het jullie gekost? Kat snel weer bijgekomen?
Auwereel
18-02-2024 om 19:11
Is het een rode kat? Lang, lang geleden metselde men wel eens katten in om het onheil te weren.
https://archeologieonline.nl/nieuws/ingemetselde-kat-gevonden-in-17e-eeuws-engels-huis
Veel hielp het niet, want het onheil om van hekserij te worden beschuldigd was dus duidelijk aanwezig.
lientje69
18-02-2024 om 20:05
Azalea747 schreef op 18-02-2024 om 19:04:
[..]
O neeee, Lientje! Dat verzin je toch ook niet… hoeveel tijd geeft het jullie gekost? Kat snel weer bijgekomen?
Beest bleef eerst stoïcijns tussen de wand zitten. We schenen met de zaklamp op haar en riepen maar mooi dat ze niet kwam. Toen zijn we eerst zelf maar gaan eten en toen kwam ze er uiteindelijk tussenuit. Nu hebben we er wat voor gezet en gaan we morgen maar weer opnieuw beginnen.
lientje69
18-02-2024 om 20:06
Auwereel schreef op 18-02-2024 om 19:11:
Is het een rode kat? Lang, lang geleden metselde men wel eens katten in om het onheil te weren.
https://archeologieonline.nl/nieuws/ingemetselde-kat-gevonden-in-17e-eeuws-engels-huis
Veel hielp het niet, want het onheil om van hekserij te worden beschuldigd was dus duidelijk aanwezig.
Zwarte kat
En ze is inmiddels weer bijgekomen. Ligt naast me op de bank te slapen.