Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

PhoebeHolmesreturns schreef op 12-02-2024 om 12:09:

Jup... Gelukkig geen ruzie of drama.. We hebben het samen besloten ivm een discussie over een onderwerp waar we niet uitkomen en we zijn als vrienden uit elkaar, maar het blijft r*k...
Gelukkig gaat het vandaag wel weer, ik ga altijd opruimen als ik onrustig ben want daar kalmeer ik van.

Sterkte! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

12-02-2024 om 12:46

Ik ben ook weer lekker bezig. Vanochtend mijn hand verbrand aan de kledingstomer en daarna in dezelfde hand 3 splinters van houten planken…

We zijn deze week een weekje op vakantie met mijn gezin en moeder. Heerlijk! Tot ik er op de eerste avond achter kwam dat ik geen schone onderbroeken heb meegenomen 😂

inmiddels dus maar een stapeltje nieuwe gekocht… 

Koekjez schreef op 14-02-2024 om 12:12:

Ik ben ook weer lekker bezig. Vanochtend mijn hand verbrand aan de kledingstomer en daarna in dezelfde hand 3 splinters van houten planken…

Autch.. sterkte!

TheeBoek schreef op 15-02-2024 om 11:28:

We zijn deze week een weekje op vakantie met mijn gezin en moeder. Heerlijk! Tot ik er op de eerste avond achter kwam dat ik geen schone onderbroeken heb meegenomen 😂

inmiddels dus maar een stapeltje nieuwe gekocht…

Dat is gelukkig  vrij makkelijk  op te lossen .

Ik was er vanmorgen  van overtuigd  dat ik half 10 een afspraak  bij de fysio had. Dit bleek  dus 9 uur te zijn...

lientje69 schreef op 15-02-2024 om 11:46:

[..]

Dat is gelukkig vrij makkelijk op te lossen .

Ik was er vanmorgen van overtuigd dat ik half 10 een afspraak bij de fysio had. Dit bleek dus 9 uur te zijn...

Zoiets had ik laatst ook. Een afspraak op donderdag maar het afsprakenbriefje bij vrijdag in mijn, papieren, agenda geplakt... grrrr

MellowTurkey78

MellowTurkey78

18-02-2024 om 02:45

En nu sta ik net om 2.30 snachts de vloer droog te maken nadat kat water uit mijn glas ging drinken en het glas omgooide...   

PhoebeHolmesreturns schreef op 18-02-2024 om 02:45:

En nu sta ik net om 2.30 snachts de vloer droog te maken nadat kat water uit mijn glas ging drinken en het glas omgooide...

katten zijn lieffffff en soms assholes 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

18-02-2024 om 10:01

oudmaarnognietkoud schreef op 18-02-2024 om 08:17:

[..]

Dat laatste zeker maar vervolgens kijken ze zo schattig en onschuldig dat je denkt ach laat ook maar... Ik heb tot nu toe mijn hele leven katten gehad maar ik zal me nooit hiertegen kunnen verweren 
Dat gezegd hebbende, offtopic maar we hebben het er nu toch over, in mijn woonplaats zit sinds kort een kattencafe! Twee keer geweest afgelopen week, echt ik word daar zo blij van...

oudmaarnognietkoud schreef op 18-02-2024 om 08:17:

[..]

Nou dat is zeker. Wij zijn aan het verbouwen en hadden net een nieuwe muur gezet en vastgeschroefd. Gesteld en wel, netjes waterpas.

Alleen, waar was nu toch die kat?  Op een gegeven  moment  hoorden we gejank tussen de muren  ... konden we dus alles weer slopen. Grrrr .

lientje69 schreef op 18-02-2024 om 18:36:

[..]

Nou dat is zeker. Wij zijn aan het verbouwen en hadden net een nieuwe muur gezet en vastgeschroefd. Gesteld en wel, netjes waterpas.

Alleen, waar was nu toch die kat? Op een gegeven moment hoorden we gejank tussen de muren ... konden we dus alles weer slopen. Grrrr .

O neeee, Lientje! Dat verzin je toch ook niet… hoeveel tijd geeft het jullie gekost? Kat snel weer bijgekomen?

Is het een rode kat? Lang, lang geleden metselde men wel eens katten in om het onheil te weren.
https://archeologieonline.nl/nieuws/ingemetselde-kat-gevonden-in-17e-eeuws-engels-huis
Veel hielp het niet, want het onheil om van hekserij te worden beschuldigd was dus duidelijk aanwezig.

Azalea747 schreef op 18-02-2024 om 19:04:

[..]

O neeee, Lientje! Dat verzin je toch ook niet… hoeveel tijd geeft het jullie gekost? Kat snel weer bijgekomen?

Beest bleef eerst stoïcijns  tussen de wand zitten.  We schenen  met de zaklamp  op haar en riepen  maar mooi dat ze niet kwam. Toen zijn we eerst zelf maar gaan eten en toen kwam ze er uiteindelijk  tussenuit.  Nu hebben  we er wat voor gezet en gaan we morgen maar  weer opnieuw  beginnen. 

Auwereel schreef op 18-02-2024 om 19:11:

Is het een rode kat? Lang, lang geleden metselde men wel eens katten in om het onheil te weren.
https://archeologieonline.nl/nieuws/ingemetselde-kat-gevonden-in-17e-eeuws-engels-huis
Veel hielp het niet, want het onheil om van hekserij te worden beschuldigd was dus duidelijk aanwezig.

Zwarte kat

En ze is inmiddels  weer bijgekomen.  Ligt naast me op de bank te slapen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.