Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
MellowTurkey78
09-02-2024 om 16:13
SuzyQFive schreef op 09-02-2024 om 16:07:
[..]
Nou, gewoon maar een heel masker 😜
Of harnas met helm
Broodjebrie
09-02-2024 om 16:15
Koko67 schreef op 09-02-2024 om 15:55:
Ik heb een tas vol lege blikjes en wil die wegbrengen. Bij het apparaat hang ik mijn tas aan 1 hengsel en kan zo makkelijk de blikjes in het apparaat gooien. Na 1 blikje knapt het hengsel en rollen heel veel blikjes over de stoep. En blikjes rollen best ver weet ik nu.
Daarom zet ik de tas in mijn kar, om dit dus te voorkomen 
Bakblik
09-02-2024 om 16:29
Broodjebrie schreef op 09-02-2024 om 16:15:
[..]
Daarom zet ik de tas in mijn kar, om dit dus te voorkomen
Bij ons staan 2 automaten en nog wat gaten in de muur voor ander recycle afval in een afgesloten hokje. Als er niemand is zou je met de kar naar binnen kunnen, maar meestal niet. Voordeel is wel dat de schuifdeur dan achter je dicht gaat en je blikjes niet zo ver kunnen rollen.
lientje69
09-02-2024 om 17:07
PhoebeHolmesreturns schreef op 09-02-2024 om 15:51:
Lientje blijf je idd heel vandaag? Ik zou idd niks meer doen vandaag...
We hebben vanmiddag nog wel eea gesloopt. Maar nu gestopt. Net wezen shoppen voor een nieuwe vloer en salontafel. Verder doe ik vandaag niks meer nee. Weekend weer werken dus druk genoeg.
lientje69
09-02-2024 om 19:52
En nu sloop ik net nog een glas. Mijn neus is dik en blauw, ik zie er niet uit. Wat een ongelofelijke baaldag. 
MMcGonagall
09-02-2024 om 19:54
Ik zwem twee keer per week baantjes. Op een van de dagen is er een heel irritante man, met de bouw en lichaamsbeharing van Bokito, die enorm veel deining veroorzaakt als hij voorbij zwemt. Ik heb dus wel eens hardop op hem gemopperd.
Afgelopen week had ik een afspraak met een collega die ik alleen telefonisch ‘kende’. Je voelt hem al aankomen, dat bleek Bokito. Ik heb niets gezegd over het zwemmen. Hij ook niet, dus nu twijfel ik of hij me wel heeft herkend zonder badpak en nat haar. Ik hoop van niet.
lientje69
09-02-2024 om 19:58
MMcGonagall schreef op 09-02-2024 om 19:54:
Ik zwem twee keer per week baantjes. Op een van de dagen is er een heel irritante man, met de bouw en lichaamsbeharing van Bokito, die enorm veel deining veroorzaakt als hij voorbij zwemt. Ik heb dus wel eens hardop op hem gemopperd.
Afgelopen week had ik een afspraak met een collega die ik alleen telefonisch ‘kende’. Je voelt hem al aankomen, dat bleek Bokito. Ik heb niets gezegd over het zwemmen. Hij ook niet, dus nu twijfel ik of hij me wel heeft herkend zonder badpak en nat haar. Ik hoop van niet.
Broodjebrie
09-02-2024 om 20:19
MMcGonagall schreef op 09-02-2024 om 19:54:
Frustrerend zulke mensen he, ik kom tijdens banen zwemmen ook vaak iemand tegen die denkt dat ie de hele baan voor zichzelf heeft..
MMcGonagall
09-02-2024 om 23:54
Broodjebrie schreef op 09-02-2024 om 20:19:
[..]
Frustrerend zulke mensen he, ik kom tijdens banen zwemmen ook vaak iemand tegen die denkt dat ie de hele baan voor zichzelf heeft..
Wellicht is hij het zich niet bewust. Je neemt natuurlijk ook veel ruimte in met zo’n lijf en als die armen door het water maaien, zijn mensen als ik een rubberbootje naast een olietanker.
Broodjebrie
10-02-2024 om 08:23
MMcGonagall schreef op 09-02-2024 om 23:54:
[..]
Wellicht is hij het zich niet bewust. Je neemt natuurlijk ook veel ruimte in met zo’n lijf en als die armen door het water maaien, zijn mensen als ik een rubberbootje naast een olietanker.
Dat is ook zo..
Broodjebrie
10-02-2024 om 14:16
net bij de Hema. 2 truien gekocht, bij de zelfscan afgerekend, en op het moment dat ik naar buiten wil lopen gaat het alarm af. Blijkt dat de alarmen er nog aan hingen. Blijkbaar hangt er naast de zelfscans een ding om de alarmen te verwijderen. Wist ik veel.. afijn, een lieve medewerkster had ze voor me verwijderd omdat het zo druk was bij de zelfscans. Ik schaamde me rot maar ze zei dat het heel veel voorkomt.
Beterlaat2021!
11-02-2024 om 16:38
Ach, weer een bloopertje. Binnenkort ga ik een week weg, de krant laat ik dan altijd doorbezorgen bij een buurvrouw (die sowieso altí'jd de krant van me krijgt). Want ik ga niet als ik thuiskom een week kranten lezen.
Online geregeld.
Kom ik er achter dat ik de verkeerde data heb ingevoerd.
Berichtje aan de klantenservice : wilt u de goede data voor mij invoeren?
Bericht terug van de klantenservice : data veranderd -> nog steeds verkeerd....
Morgen maar eens even bellen.
MellowTurkey78
11-02-2024 om 17:18
Mijn hele week is een blooper..
Relatie op de klippen, boze appgroep ivm mijn wispelturigheid doordat het ff te veel wordt en sinds een paar dagen ook weer erg pijnlijke nek en schouders.. Ben er ff klaar mee
*zet moppermodus weer uit..*
Loulou39
12-02-2024 om 11:49
PhoebeHolmesreturns schreef op 11-02-2024 om 17:18:
Mijn hele week is een blooper..
Relatie op de klippen, boze appgroep ivm mijn wispelturigheid doordat het ff te veel wordt en sinds een paar dagen ook weer erg pijnlijke nek en schouders.. Ben er ff klaar mee
![]()
*zet moppermodus weer uit..*
Oh nee, relatie op de klippen?!?
MellowTurkey78
12-02-2024 om 12:09
Jup... Gelukkig geen ruzie of drama.. We hebben het samen besloten ivm een discussie over een onderwerp waar we niet uitkomen en we zijn als vrienden uit elkaar, maar het blijft r*k...
Gelukkig gaat het vandaag wel weer, ik ga altijd opruimen als ik onrustig ben want daar kalmeer ik van.