Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MellowTurkey78

MellowTurkey78

31-01-2024 om 09:18

Gelukkig dat ik niet de enige ben.. Waarom doet die sleutel het niet dacht ik nog...  Gelukkig was die jongen niet thuis 

Ik sta op mijn werk wel eens bij de verkeerde toren. Ik zit niet elke dag op dezelfde plek. En al eens gehad dat ik een collega niet kon vinden... de verkeerde toren dus.

Toen ik in een flat woonde in een wijk met diverse vergelijkbare flats parallel aan elkaar, heb ik ook wel eens de deur opengedaan van iemand die mij aankeek en toen zei, volgens mij is dit de verkeerde flat...

Ik probeer zelf ook regelmatig het voordeurslot van mijn buurman: lange gang met allemaal saaie voordeuren.
Hij weet ervan en vind het niet erg 😁

Tijdens de overtocht met de boot naar Zweden ging ik even de hond laten plassen (op deck 5).  Toen realiseerde ik me dat ik mijn hutnummer niet meer wist. En al die deuren en gangen zijn hetzelfde...
Gelukkig wilde de receptioniste het me  wel vertellen!

In het algemeen gesproken, overkomt me namelijk regelmatig: ik werk al jaren voor deze werkgever, maar dan weet ik de naam niet van collega’s die ik niet zo vaak zie. En wel kennis gemaakt aan het begin, maar dan vind ik het zo stom om na jaren weer te vragen naar de naam…dus dan gaat het nog wel eens via een andere collega (hoe heet ie nou ook alweer met wie ik net stond te praten). Ondanks een smoelenboek kom ik er vaak nog niet uit…

madee schreef op 31-01-2024 om 19:20:

In het algemeen gesproken, overkomt me namelijk regelmatig: ik werk al jaren voor deze werkgever, maar dan weet ik de naam niet van collega’s die ik niet zo vaak zie. En wel kennis gemaakt aan het begin, maar dan vind ik het zo stom om na jaren weer te vragen naar de naam…dus dan gaat het nog wel eens via een andere collega (hoe heet ie nou ook alweer met wie ik net stond te praten). Ondanks een smoelenboek kom ik er vaak nog niet uit…

Hahaha, herken ik.

Ik vraag dan vaak naar de achternaam (“wat is je achternaam ook alweer?”), omdat ik die combi meestal wel ken. Maar één keer vroeg iemand, weet je m’n voornaam dan wel? Neeeee dat wist ik niet 😅.

Dus nu zeg ik gewoon dat ik het niet meer weet.

Loulou39 schreef op 31-01-2024 om 20:05:

[..]

Hahaha, herken ik.

Ik vraag dan vaak naar de achternaam (“wat is je achternaam ook alweer?”), omdat ik die combi meestal wel ken. Maar één keer vroeg iemand, weet je m’n voornaam dan wel? Neeeee dat wist ik niet 😅.

Dus nu zeg ik gewoon dat ik het niet meer weet.

Blij dat ik niet de enige ben 🙂 Vooral op de PV-feestjes e.d. vind ik het zo gênant, maar als ik toch even vraag met het excuus dat ik het even niet meer weet, dan bekent de ander ook best vaak dat ze daar zelf ook vaak last van hebben (maar meestal weten ze wel wie ik ben, gek genoeg 🤔)

MellowTurkey78

MellowTurkey78

01-02-2024 om 20:10

Ik ben soms toch ook een ongelofelijke pannenkoek he  Snap ik niet waarom ik een nieuw contact niet kan vinden op whatsapp. 
Dat gaat toch wel erg moeilijk als je alleen een naam in je telefoon gezet hebt, geen telefoonnummer..  (En daar kom je dan na uren klooien pas achter...)

Geen windjes laten als je buikgriep hebt
Brrr

Mama-Inge schreef op 07-02-2024 om 20:30:

Geen windjes laten als je buikgriep hebt
Brrr

😱

Vandaag is weer zo'n dag.
Eerst knijp ik het pak vla uit, alles over me heen.
Toen liet ik iets van glas vallen. Zo'n schudbol met glitter erin....
En toen dacht ik ik kan wel even een cake bakken, dáár ging de bloem. Dit wordt niet mijn dag vrees ik. Als het al zo begint..

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-02-2024 om 08:04

lientje69 schreef op 09-02-2024 om 07:55:

En toen dacht ik ik kan wel even een cake bakken, dáár ging de bloem. Dit wordt niet mijn dag vrees ik. Als het al zo begint..

Ik dacht net exact hetzelfde.. Liep erg te klooien met de Nespresso en vervolgens wilde ik 1 keukenpapiertje pakken maar het werden er 10 toen die rol uit mn handen viel 

lientje69 schreef op 09-02-2024 om 07:55:

Jeetje Lientje, en het was nog niet eens 8 uur… Vind het wel superactief dat je voor achten al begint met bakken, dat doe ik je niet na. Hopelijk is je ongeluk nu op voor de rest van de dag!

Azalea747 schreef op 09-02-2024 om 08:31:

[..]

Jeetje Lientje, en het was nog niet eens 8 uur… Vind het wel superactief dat je voor achten al begint met bakken, dat doe ik je niet na. Hopelijk is je ongeluk nu op voor de rest van de dag!

Lientje is ‘s ochtends normaal gesproken op haar best Maar als ze de dagen ervoor heel actief is geweest dan gaat er de dagen erna wel eens iets mis 😂. Hè Lientje? 🤣

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.