Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
SuzyQFive
17-01-2024 om 09:03
PhoebeHolmesreturns schreef op 17-01-2024 om 08:19:
[..]
Owww dat zou zomaar iets voor mij kunnen zijn...En ik snap je gevoel maar je bent echt niet de enige... Ik maak er altijd een grapje van, als in 'kijk dit krijg je als je te weinig koffie op hebt' of zoiets... (Alhoewel nu moet ik toegeven dat ik na dat domme botsinkje van gister ook niet meer wil rijden vooral omdat ik bang ben dat er mensen zijn die het beschadigingetje zien en denken 'nou zeg, Phoebe kan er ook niks van...'. 'En wat gebeurt er als mensen dat denken', zei mijn moeder gister? Goede opmerking van haar...)
Wel blijven rijden hoor! Hoe vaker je weer rijdt hoe meer ervaring en hoe je beter situaties kan inschatten. Snap alleen niet helemaal hoe je als je je ramen schoongemaakt had door de sneeuw toch iets niet kon zien?
MellowTurkey78
17-01-2024 om 09:39
Koekjez schreef op 16-01-2024 om 20:08:
[..]
Een paar blauwe plekken, niks ernstigs.
Maar ik blijf het raar vinden dat mensen niet helpen. Paar jaar geleden ben ik op een druk kruispunt gevallen en meerdere mensen die voorbij kwamen zonder te helpen, terwijl ik op de grond lag en niet op kon staan.
Vandaag stond ik gelukkig snel op, maar als er dan iemand zo ongeveer naast je staat en zonder iets te zeggen doorloopt is dat toch raar.
Ik ook, heb ik ook wel eens gehad dat ik (het was geen winter) vlakvoor een cafe met een redelijk vol terras op mijn snufferd ging en niemand die naar me toe kwam om te helpen. Pas je verder wel een beetje op??? Hoop dat je niet alsnog er last van hebt.
MMcGonagall
17-01-2024 om 11:27
Gisteren was het hier dramatisch op de wegen. Volgens mij waren ze het hele dorp en de toegangswegen naar de snelweg vergeten te strooien. Iedere keer als ik remde, was het een verrassing waar mijn auto heen zou glijden.
Hebben jullie dat je kinderen wel verteld, dat ze dan dus niet moeten oversteken als er een auto aan komt? Dan heb je namelijk geen garantie dat die auto niet gewoon rechtdoor doorglijdt.
Anyway, op een van de wegen richting de snelweg reed ik ongeveer 25, goed oplettend of er niemand uit zijstraten kwam. Op een gegeven moment reed er ineens iemand vanuit een oprit links van de weg, de weg op. Die gleed door naar mijn weghelft, waardoor ik wel moest remmen en zo de berm in gleed. Gelukkig met een slakkengang, anders had ik een boom geraakt of de sloot in gereden. Vervolgens kreeg ik mijn auto niet meer terug op de (iets hoger dan de berm liggende) weg. Iedere keer als ik gas gaf, draaiden de wielen gewoon rond. Dus ik heb maar vaart gemaakt in de berm en kon toen gelukkig de weg weer op komen. Op dat moment was ik ongeveer halverwege en bijna bij de snelweg dus ik ben toch doorgereden, maar heb wel even getwijfeld.
Beterlaat2021!
17-01-2024 om 11:59
SuzyQFive schreef op 17-01-2024 om 09:01:
[..] Auw! Sterkte!
Overigens kan je soms op hele gladde stukken beter gewoon fietsen en niet lopen (al is de val dan wat zachter 😜). Vooral niet remmen en sturen. Ik vind het met mijn e-bike ook minder prettig op glad wegdek omdat ik een voormotor heb.
Dat is wel een heel interessant advies ...
SuzyQFive
17-01-2024 om 13:07
Beterlaat2021! schreef op 17-01-2024 om 11:59:
[..]
Dat is wel een heel interessant advies ...
![]()
Hahaha! Gewoon doorfietsen bedoel ik eigenlijk, dus niet wiebelen en dus de bocht om sturen op rechte stukken
lientje69
17-01-2024 om 21:44
Had hem al in het geërgerd topic, maar was eigenlijk voor dit topic bestemd. Op zich al een blooper.
Vakantie geboekt maar per ongeluk voor één persoon ipv 2. Logisch dat het zo goedkoop was. Man is not amused dat ik alleen voor mezelf heb geboekt. Ben nog steeds aan het bellen en mailen om het recht te zetten... 
MellowTurkey78
17-01-2024 om 22:20
lientje69 schreef op 17-01-2024 om 21:44:
Had hem al in het geërgerd topic, maar was eigenlijk voor dit topic bestemd. Op zich al een blooper.
Vakantie geboekt maar per ongeluk voor één persoon ipv 2. Logisch dat het zo goedkoop was. Man is not amused dat ik alleen voor mezelf heb geboekt. Ben nog steeds aan het bellen en mailen om het recht te zetten...
Oops...!
Nou ja, komt vast goed!
Happyapple
18-01-2024 om 06:46
lientje69 schreef op 17-01-2024 om 21:44:
Heb je het al kunnen aanpassen?
lientje69
18-01-2024 om 08:54
Happyapple schreef op 18-01-2024 om 06:46:
[..]
Heb je het al kunnen aanpassen?
Nope
Ben nog steeds aan het mailen maar krijg geen reactie. Eergisteren ook al gebeld, toen werd er gezegd dat ze met de accommodatie moesten overleggen... maar hoor maar niks dus dacht stuur maar weer een mail. Nu maar weer wachten op reactie. Anders mail ik volgende week wel rechtstreeks naar het hotel, daar is mijn Duits nog wel goed genoeg voor.
Booking.com trage reacties en alleen maar matig Nederlands sprekende buitenlanders aan de telefoon via callcenter.
madee
18-01-2024 om 09:00
lientje69 schreef op 18-01-2024 om 08:54:
[..]
Nope
Ben nog steeds aan het mailen maar krijg geen reactie. Eergisteren ook al gebeld, toen werd er gezegd dat ze met de accommodatie moesten overleggen... maar hoor maar niks dus dacht stuur maar weer een mail. Nu maar weer wachten op reactie. Anders mail ik volgende week wel rechtstreeks naar het hotel, daar is mijn Duits nog wel goed genoeg voor.
Booking.com trage reacties en alleen maar matig Nederlands sprekende buitenlanders aan de telefoon via callcenter.
En anders een keertje alleen op vakantie, is ook heerlijk 😉
lientje69
18-01-2024 om 09:04
madee schreef op 18-01-2024 om 09:00:
[..]
En anders een keertje alleen op vakantie, is ook heerlijk 😉
Nouja, is naar Oostenrijk en man rijdt altijd. Dan ging ik liever in Nederland ff alleen. Daarnaast denk ik niet dat het mijn huwelijk goed doet , mijn man was nu al niet zo amused over mijn blunder...
Vf_Watervrouw
18-01-2024 om 20:14
Tijdje terug mijn bookingen gecheckt bij Booking. Bij eerste hotel doorgeklikt voor details en in de stress dat daar datum a tot b stond ipv datum c tot d. Tot ik me realiseerde dat ik een zoekopdracht voor a-b open had staan. Duurde teveel minuten die verwarring.
MellowTurkey78
22-01-2024 om 16:50
FF mopperen, echt wat een dag... Gezeik met mn video bel ivm een nieuwe modum, hwbben we dat geregeld, houdt het geluid van mn mobiel ermee op... In wanhoop mobiel maar weer op fabrieksinstellingen gezet dus nu zit ik daar weer een tijd mee te klooien want ik ben erg onhandig in dat soort dingen. Mn hele dag kwijt aan dit soort irritante onzin (wat wel ff in orde moet zijn)
Echt er zijn ergere dingen maar wat een gez**k dit zeg... (Gelukkig net wel even geyogaad en vanmorgen met vriend ook nog een stukje gewandeld)
Broodjebrie
22-01-2024 om 18:18
ik heb vakantieplannen voor de zomer en heb dus voor die periode vrijgevraagd. LG zou er vandaag nog naar kijken maar mijn aanvraag staat nog steeds open. Fingers crossed da ik morgen groen licht krijg..
Happyapple
23-01-2024 om 06:52
lientje69 schreef op 18-01-2024 om 08:54:
[..]
Nope
Oh dan zou ik inderdaad maar het hotel mailen of bellen denk ik. Succes.