Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
MellowTurkey78
05-01-2024 om 06:27
Nou het zat wel in de lucht dan want ik heb gisteravond in de keuken ook twee dingen laten vallen waaronder kwark... (en nog iets maar weet niet meer wat)
Mopper: ben begonnen met thuis-workouts, effectief want ik heb megaspierpijn in mijn benen.. (Wel goed excuus om vandaag ff geen workout te doen...)
MellowTurkey78
05-01-2024 om 11:44
Vriend heeft zichzelf buiten zn auto gesloten en heeft geen 2e sleutel. Blooper van het jaar tot nu toe wat mij betreft
(komt goed hoor, Anwb komt eraan)
Loulou39
05-01-2024 om 11:45
Bakblik schreef op 04-01-2024 om 22:09:
[..]
Heb de tweede gewist. Dubbel is niet nodig.
😁
lientje69
06-01-2024 om 10:00
Ik heb er ook weer een hoor. Was soep aan het koken en terwijl dat opstaat ondertussen de badkamer aan het soppen. Op een gegeven moment denk ik, ojee, mijn soep! Snel naar de keuken, ja hoor, aan het overkoken. Laag gedraaid en met keukenrol alvast het ergste proberen op te ruimen. Zonder het gas uit te zetten uiteraard. Vliegt mijn keukenrol in de brand!
Zo dom weer. Geen zorgen, de kraan was ernaast, het vuur is uit.
MellowTurkey78
06-01-2024 om 11:38
lientje69 schreef op 06-01-2024 om 10:00:
Ik heb er ook weer een hoor. Was soep aan het koken en terwijl dat opstaat ondertussen de badkamer aan het soppen. Op een gegeven moment denk ik, ojee, mijn soep! Snel naar de keuken, ja hoor, aan het overkoken. Laag gedraaid en met keukenrol alvast het ergste proberen op te ruimen. Zonder het gas uit te zetten uiteraard. Vliegt mijn keukenrol in de brand!
![]()
Dat zou ook iets voor mij kunnen zijn, weet niet meer precies hoe en wat maar ik had ook een keer zoiets met een kaars en papier. Hele goede combi ook...
Of deze, ik had toen nog geen airfryer en frituurde in een pan met olie, was naar beneden en daar bleef ik langer dan gepland, ineens d8 ik k*********t!!!! Maar ik was al te laat, het rookalarm deed al waarvoor hij opgeleid was...
MMcGonagall
06-01-2024 om 11:47
Haha ik heb al zo vaak pannenlappen in de fik gestoken. Mijn voormalig schoonmoeder legde altijd stukjes keukenrol op de pitten van haar elektrische kookplaat om zo inbranden van spetters te voorkomen. Die gaan ook smeulen als je per ongeluk de verkeerde ‘brander’ aan doet.
Loulou39
06-01-2024 om 19:29
lientje69 schreef op 06-01-2024 om 10:00:
![]()
Hahaha, die ken ik! En niet één keer, maar meerdere keren gedaan 😅
Nu heb ik gelukkig inductie…
madee
06-01-2024 om 22:08
Mopper: ik stond vooruit in een parkeerhaven en had bij het achteruit wegrijden aan beide kanten ruimte zat. Maar er kwam een ouder stel aanlopen dus die liet ik eerst voorbijlopen. Die bleven vervolgens staan. Ik draai mijn raampje naar beneden en zeg vriendelijk dat ik ze had gezien (oftewel: ze konden gerust doorlopen) Gaat die man me helemaal aanwijzingen geven en aanmoedigen dat ik het heus wel kon. Hij bedoelde dat serieus, alsof ik niet kon rijden (ik rijd al ruim 30 jaar met rijbewijs) Heel betuttelend en alsof ik een kleuter was of zo… 😬
MellowTurkey78
06-01-2024 om 22:49
madee schreef op 06-01-2024 om 22:08:
Mopper: ik stond vooruit in een parkeerhaven en had bij het achteruit wegrijden aan beide kanten ruimte zat. Maar er kwam een ouder stel aanlopen dus die liet ik eerst voorbijlopen. Die bleven vervolgens staan. Ik draai mijn raampje naar beneden en zeg vriendelijk dat ik ze had gezien (oftewel: ze konden gerust doorlopen) Gaat die man me helemaal aanwijzingen geven en aanmoedigen dat ik het heus wel kon. Hij bedoelde dat serieus, alsof ik niet kon rijden (ik rijd al ruim 30 jaar met rijbewijs) Heel betuttelend en alsof ik een kleuter was of zo… 😬
Dat zou ik ook heel irritant vinden maar ik vind het ook wel schattig van die man...
Ik had hier in de straat een tijdje terug hetzelfde, ik heb al jaren mn rijbewijs maar ik had nooit een eigen auto tot juni. Parkeren is nou eenmaal niet makkelijk, zeker in het donker. Gaat nu gelukkig wel beter maar een paar maanden geleden was ik in het donker aan het klooien met parkeren (in mijn straat is het vrij druk met parkeren dus de makkelijke plekken zijn s'avonds snel weg), komt iemand uit de straat naar buiten vragen wat er nou allemaal aan de hand is en vervolgens hielp hij me met parkeren. En dat vond ik dus bloedirritant want ik werd er nog zenuwachtiger van dan dat ik al was omdat dat stomme parkeren niet goed lukte...
MellowTurkey78
11-01-2024 om 11:52
Gaat lekker hier, voor 3e x obtipatieklachten, gaat nu wel weer maar had helse pijnen gister, pols gister licht verbrand aan stoom v waterkoker en heb net een klein deukje in mijn (oud en goedkoop dus geen ramp) auto gereden
stokstaart
11-01-2024 om 14:08
vanochtend op mijn werk een grote mok koffie. Ik kiep zo de helft over mijn kleren. Gelukkig loop ik in uniform en niet in het wit 😂 maar heb een lekkere koffiewalm om me heen
Beterlaat2021!
11-01-2024 om 14:33
PhoebeHolmesreturns schreef op 11-01-2024 om 11:52:
Gaat lekker hier, voor 3e x obtipatieklachten,
Ja en op 3 pijlers gemeld!
MellowTurkey78
11-01-2024 om 14:42
Beterlaat2021! schreef op 11-01-2024 om 14:33:
[..]
Ja en op 3 pijlers gemeld!
![]()
Oww echt??? Oops das beetje te veel van het goede
(Ik was er nogal gefrustreerd over)
HAHA!wait..what
11-01-2024 om 19:03
PhoebeHolmesreturns schreef op 11-01-2024 om 11:52:
Gaat lekker hier, voor 3e x obtipatieklachten, gaat nu wel weer maar had helse pijnen gister, pols gister licht verbrand aan stoom v waterkoker en heb net een klein deukje in mijn (oud en goedkoop dus geen ramp) auto gereden
![]()
![]()
![]()
Je hebt vast al allerlei dingen/middeltjes geprobeerd.. Als ik er last van heb (gelukkig niet zo heel vaak meer) doe ik een eetlepel olijfolie in mijn (warme) glas water. Dit drink ik dan op een lege maag en helpt eigenlijk (bijna) altijd! Mocht je geen advies willen, dan negeer mijn bericht maar
MellowTurkey78
11-01-2024 om 19:30
HAHA!wait..what schreef op 11-01-2024 om 19:03:
[..]
Je hebt vast al allerlei dingen/middeltjes geprobeerd.. Als ik er last van heb (gelukkig niet zo heel vaak meer) doe ik een eetlepel olijfolie in mijn (warme) glas water. Dit drink ik dan op een lege maag en helpt eigenlijk (bijna) altijd! Mocht je geen advies willen, dan negeer mijn bericht maar
![]()
Ja dat d8 ik maar ik doe het blijkbaar nog niet genoeg dus je tips zijn welkom.
Ik maak ook wel de fout dat zodra het weer goed gaat ik er niet veel aandacht aan besteed. (Ik deed de afgelopen weken eigenlijk alleen 1 x per dag wat zemelen bij mijn yoghurt, drinken doe ik wel veel alhoewel de afgelopen dagen ook wat minder)
Hoe vaak doe jij dat wanneer je er last van hebt?
Ik ga geloof ik maar een topic openen hierover om te voorkomen dat ik er op ieder topic over zit te zeiken