Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-01-2024 om 17:37

Gelukkig Yumi en Mmcenzovoort 
Tuurlijk heb ik daar geen invloed op (dat wilde ik ook niet uitstralen en natuurlijk wil ik mezelf niet belangrik maken of zo maar op een blooper en moppertopic zijn de onderwerpen allerhande bloopers en mopperen waar je over mopperen wil.. Om dan op elke slak een zoutje te gaan leggen en te gaan bepalen of het wel blooperig genoeg is das en niet nodig en ook niet zo gezellig en das weer een beetje jammer.. 

Dan mopper ik bij deze over het gemopper over het blooper- en moppertopic 😉

Yumi schreef op 04-01-2024 om 16:28:

[..]

Geen commentaar maar gewoon een vraag. Kan je spreken van een eigen topic en bepalen wat er geschreven mag worden? Dit is een openbaar forum, ook al open je een topic dan maakt het nog geen eigendom.

Voor de duidelijkheid niet vervelend bedoelt!

Meer andersom, kan iemand anders bepalen wat niet op jouw topic geschreven mag worden? Maar laten we het gezellig houden, en lekker verder blooperen en mopperen.

On topic, ik heb nieuwe schoenen, maar ingelopen met oude sokken en nu is mijn bij mijn linkervoet weer (bijna) een blaar ontstaan, een vuurrode wrijvingsplek... Typisch zo'n plekje waar ik bijna altijd een blaar krijg bij nieuwe schoenen en als ik nou verstandig was geweest had ik eerst een blaarpleister aangebracht en dan de schoenen ingelopen, in plaats van andersom, en met sokken die beter passen bij mijn gevoelige voetjes...

Ik heb  vandaag  een laat alles uit mijn handen vallen dag. Net nog een pot saus. Kapot uiteraard... Ook de pillen  van een bewoner, op mijn knieën  onder tafel om ze allemaal  weer te zoeken. 

Van de week een echte blooper, vergeten de po onder de douchestoel uit te halen  toen ik een bewoner  ging douchen. In die po zit zo'n  matje dat vocht opneemt en dan allemaal  van die gelkorrels geeft.  Met veel water werd dat één  grote puinzooi. Ben best een tijd nog aan het opruimen  geweest  .

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-01-2024 om 18:49

madee schreef op 04-01-2024 om 17:51:

Dan mopper ik bij deze over het gemopper over het blooper- en moppertopic 😉

Maar we gaan er lekker wel mee door  Lientje herkenbaar, zo'n dag heb ik ook wel eens... 
Ik had vandaag en gister een ik moet voor iets naar de Action maar ik bed8 steeds iets wat ik ook nodig had-dag en ik vergat ook nog wat.. (aan een luchtbed zonder pomp heb je weinig...) Gister geweest, vandaag weer maar ik kon weer terug.. Gelukkig hebben we meerdere filialen maar ik kan ff geen Action meer zien... (Ik vind het een flutwinkel maar voor sommige dingen is het erg handig)

Auwereel schreef op 04-01-2024 om 18:05:

[..]

Meer andersom, kan iemand anders bepalen wat niet op jouw topic geschreven mag worden? 

Sorry Auwereel maar nu doe je precies waar mijn vraag over ging....
Maar ik vind het wel blooperwaardig 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-01-2024 om 20:39

Yumi schreef op 04-01-2024 om 20:11:

[..]

En das ontopic dus probleem opgelost 

PhoebeHolmesreturns schreef op 04-01-2024 om 20:39:

[..]

En das ontopic dus probleem opgelost

Een moper en blooper!
Ik loop me al 2 dagen te ergeren aan de bus poedersuiker die dochter op het aanrecht had laten staan nadat ze hem van een bijeenkomst met vrienden mee naar huis had gebracht. Ze had ook appelbeignets mee die waren op. 
Besluit ik dat ding toch zelf maar in de kast te zetten. 
Valt uit mijn handen,  gammele dekseltje helemaal stuk en een halve bus poedersuiker door de keuken. Heel lastig op te ruimen schoon ter maken. 

Yumi schreef op 04-01-2024 om 20:11:

[..]

Nee hoor, want je bent het woordje "niet" vergeten bold te maken! 

(Misschien had ik NIET in hoofdletters moeten schrijven...)

Dubbel was niet nodig. 

Bakblik schreef op 04-01-2024 om 21:27:

Een mopper en blooper!
Ik loop me al 2 dagen te ergeren aan de bus poedersuiker die dochter op het aanrecht had laten staan nadat ze hem van een bijeenkomst met vrienden mee naar huis had gebracht. Ze had ook appelbeignets me die waren op.
Valt uit mijn handen, gammele dekseltje helemaal stuk en een halve bus poedersuiker door de keuken. Heel lastig op te ruimen / schoon te maken.

O jakkes, kleeft ook zo lekker...

Bakblik schreef op 04-01-2024 om 21:27:

Een mopper en blooper!
Ik loop me al 2 dagen te ergeren aan de bus poedersuiker die dochter op het aanrecht had laten staan nadat ze hem van een bijeenkomst met vrienden mee naar huis had gebracht. Ze had ook appelbeignets me die waren op.
Valt uit mijn handen, gammele dekseltje helemaal stuk en een halve bus poedersuiker door de keuken. Heel lastig op te ruimen / schoon te maken.

En nog een blooper want je hebt hem twee keer gepost 😁 hahaha grappig en heel herkenbaar.

(“Moper en blooper” en “mopper en blooper”)

Loulou39 schreef op 04-01-2024 om 21:58:

[..]

En nog een blooper want je hebt hem twee keer gepost 😁 hahaha grappig en heel herkenbaar.

(“Moper en blooper” en “mopper en blooper”)

Heb de tweede gewist.  Dubbel is niet nodig. 

Pff jeetje, ik kom er net achter dat ik een week geleden iemand per ongeluk gebeld heb.. 
Is een vriend van een collega, tijdje terug een avondje gezellig mee gepraat (verder niks hoor want ben gewoon getrouwd maar was tijdens een feestje 😉)..
Ik had zijn nr omdat ie iets moest sturen en verder nooit meer contact mee gehad.
Tot een week geleden dus blijkbaar; gesprek heeft 20 sec geduurd vanuit mijn broekzak 😜

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.