Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
MellowTurkey78
03-01-2024 om 18:56
En alweer de 2e blooper van het nieuwe jaar, wilde wat peper over mn eten, klein beetje. Nieuwe bus, hey er zit een papiertje onder, even afhalen dus deksel los. Oww toch niet, deksel er weer op, niet dus....
Halve aanrecht en fornuis onder de peperkorrels... zucht.
Broodjebrie
03-01-2024 om 19:11
PhoebeHolmesreturns schreef op 03-01-2024 om 18:20:
[..]
Ok dat is geen ramp maar wel rete-irritant...
Yep. Dan maar de volgende keer..
Auwereel
03-01-2024 om 20:42
PhoebeHolmesreturns schreef op 03-01-2024 om 18:56:
En alweer de 2e blooper van het nieuwe jaar, wilde wat peper over mn eten, klein beetje. Nieuwe bus, hey er zit een papiertje onder, even afhalen dus deksel los. Oww toch niet, deksel er weer op, niet dus....
Ik was even bang dat het verhaal zou neerkomen op: de hele inhoud van de peperbus in poedervorm op je eten, maaar peperkorrels op aanrecht en fornuis valt reuze mee!
MellowTurkey78
03-01-2024 om 21:03
Auwereel schreef op 03-01-2024 om 20:42:
[..]
Ik was even bang dat het verhaal zou neerkomen op: de hele inhoud van de peperbus in poedervorm op je eten, maaar peperkorrels op aanrecht en fornuis valt reuze mee!
Vergeten erbij te zetten dat er ook een aantal korrels op mn eten waren gevallen... (heb er wel wat tussenuit kunnen plukken...)
Gado Gado had ik gemaakt, tweede keer dat ik het maakte en weet niet of het aan mij ligt maar ik vond er weinig aan...
MellowTurkey78
03-01-2024 om 21:22
Auwereel schreef op 03-01-2024 om 21:08:
Had meer peper bij gemoeten, Phoebe!😆
Nou dat was nog een geluk bij een ongeluk, zonder die peperkorrels zou het nog saaier geweest zijn
(Terwijl ik toch min of meer het recept gevolgd heb voor de verandering, alleen 1 ei ipv 2. Nou ja dan vind ik het dus mogelijk gewoon niet zo lekker...)
Sunshinee
03-01-2024 om 22:12
ik was vanmorgen mijn prullenbak aan het legen, toen ik de zak er half uit had scheurde hij kapot. Wat geeft dat een troep 
MMcGonagall
03-01-2024 om 23:01
PhoebeHolmesreturns schreef op 03-01-2024 om 18:56:
Al jouw bloopers vallen hier onder ‘kleine ergernissen van alledag’. Ik heb vandaag een sappak geschud waarvan de dop niet goed zat (lang leve de vastzittende draaidoppen), een pannendeksel laten vallen en ben gestruikeld over een laptopsnoer dat door de kamer hing. Die dingen gebeuren.
MellowTurkey78
04-01-2024 om 07:51
MMcGonagall schreef op 03-01-2024 om 23:01:
[..]
Al jouw bloopers vallen hier onder ‘kleine ergernissen van alledag’. Ik heb vandaag een sappak geschud waarvan de dop niet goed zat (lang leve de vastzittende draaidoppen), een pannendeksel laten vallen en ben gestruikeld over een laptopsnoer dat door de kamer hing. Die dingen gebeuren.
Und? Whats the problem dear....
Daarover mag ik mopperen in een blooper EN moppertopic..
-knip op verzoek plaatser-
Is het een idee dat jij een topic 'kleine ergenissen van alledag' opent en ophoudt met piepen wat er hier geschreven wordt?
Decibel88
04-01-2024 om 08:01
PhoebeHolmesreturns schreef op 04-01-2024 om 07:51:
[..]
Und? Whats the problem dear....
Daarover mag ik mopperen in een blooper EN moppertopic.. -quote aangepast-Is het een idee dat jij een topic 'kleine ergenissen van alledag' opent
en ophoudt met piepen wat er hier geschreven wordt?
Je maakt jezelf wel heel belangrijk, bah!
Auwereel
04-01-2024 om 08:13
Sinds wanneer mag je niet meer lekker schrijven op je eigen topic zonder dat je de maat genomen wordt? Je mag gerust zeggen dat de bloopers over het algemeen best meevallen, maar als je zin hebt om daarover te klagen op je eigen topic, waarom zou dat niet mogeen?
Soms denk ik, dat kan zo op dit topic, als het pak rijst uit de kast valt en omdat ik te lui was om de opening af te plakken, weer kan stofzuigen en desondanks de rest van de week mog rijskorrels op de vloer vind. Dat is toch de gein van dit topic?
"Jongens, dat is toch dat liedje?"
Jochem Myjer - Irritatiefactortje (De Rust Zelve)
https://m.youtube.com/watch?v=sD7ESlyKAyE
MMcGonagall
04-01-2024 om 13:41
Auwereel schreef op 04-01-2024 om 08:13:
Sinds wanneer mag je niet meer lekker schrijven op je eigen topic zonder dat je de maat genomen wordt? Je mag gerust zeggen dat de bloopers over het algemeen best meevallen, maar als je zin hebt om daarover te klagen op je eigen topic, waarom zou dat niet mogeen?
Soms denk ik, dat kan zo op dit topic, als het pak rijst uit de kast valt en omdat ik te lui was om de opening af te plakken, weer kan stofzuigen en desondanks de rest van de week mog rijskorrels op de vloer vind. Dat is toch de gein van dit topic?"Jongens, dat is toch dat liedje?"
Het is niet haar topic. Dat lijkt alleen zo 
MellowTurkey78
04-01-2024 om 16:06
MMcGonagall schreef op 04-01-2024 om 13:41:
[..]
Het is niet haar topic. Dat lijkt alleen zo
Wel eens gehoord van op anoniem gaan?
Ik vind dit een enorm zinloze discussie, het wordt een Vivasfeer zo dus als je over dit onderwerp lekker door wil kletsen open dan aub je eigen topic ok?
En dan opent Decibel een topic 'wat is nou een blooper en wat niet', probleem opgelost.
MMcGonagall
04-01-2024 om 16:14
PhoebeHolmesreturns schreef op 04-01-2024 om 16:06:
[..]
Wel eens gehoord van op anoniem gaan?
Ik vind dit een enorm zinloze discussie, het wordt een Vivasfeer zo dus als je over dit onderwerp lekker door wil kletsen open dan aub je eigen topic ok?
En dan opent Decibel een topic 'wat is nou een blooper en wat niet', probleem opgelost.
Joh, ik bedoel het niet zo slecht. Sorry als het verkeerd is gevallen.
Yumi
04-01-2024 om 16:28
Auwereel schreef op 04-01-2024 om 08:13:
Soms denk ik, dat kan zo op dit topic, als het pak rijst uit de kast valt en omdat ik te lui was om de opening af te plakken, weer kan stofzuigen en desondanks de rest van de week mog rijskorrels op de vloer vind. Dat is toch de gein van dit topic?"Jongens, dat is toch dat liedje?"
Geen commentaar maar gewoon een vraag. Kan je spreken van een eigen topic en bepalen wat er geschreven mag worden? Dit is een openbaar forum, ook al open je een topic dan maakt het nog geen eigendom.
Voor de duidelijkheid niet vervelend bedoelt!