Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
oudmaarnognietkoud
13-12-2023 om 16:39
PhoebeHolmesreturns schreef op 09-12-2023 om 10:36:
Jaaaaaaaaa en daar gaan we weer... Ik was al wakker (ochtendmens) maar op zaterdag doe ik echt even rustig aan sochtends. Anyway gaat om 9 uur ineens de bel maar wel voor iets leuks, de klusjesman stond voor de deur om te komen kijken voor betere isolatie van mijn oude huis. Dat had ie aangekondigd maar dat was ik ff vergeten
.
Was wel leuk want er kan nog echt het een en ander gebeuren en hij kan waarschijnlijk al in februari en dat is leuk want dan wordt mijn huisje warmer! (En dan hoef ik minder stoken dus dat is ook beter voor het milieu.
én voor je portemonnee
MellowTurkey78
13-12-2023 om 17:45
oudmaarnognietkoud schreef op 13-12-2023 om 16:39:
[..]
én voor je portemonnee
![]()
Dat ook
Broodjebrie
18-12-2023 om 13:49
tijdens boodschappen doen had ik wat dingen die in de reclame waren. Keurig gescand, kom ik er thuis achter dat ik wel 2 keer keukenpapier gescand heb, maar 1 pak meegenomen heb
pech hoor, ga niet terug daarvoor
Loulou39
18-12-2023 om 14:44
Broodjebrie schreef op 18-12-2023 om 13:49:
tijdens boodschappen doen had ik wat dingen die in de reclame waren. Keurig gescand, kom ik er thuis achter dat ik wel 2 keer keukenpapier gescand heb, maar 1 pak meegenomen heb
Als ik iets “groots” vergeet, bel ik meestal even de supermarkt, of ik het een andere keer kan ophalen. Tot nu toe altijd prima (ik ben een enorme vergeter).
MellowTurkey78
18-12-2023 om 15:55
Oooooooooowww das wel een beetje oeps...
Ik zou daar overigens wel voor terug gaan maar goed de super is bij mij om de hoek dus dat is makkelijk gezegd...
Broodjebrie
18-12-2023 om 16:05
PhoebeHolmesreturns schreef op 18-12-2023 om 15:55:
[..]
Oooooooooowww das wel een beetje oeps...
Ik zou daar overigens wel voor terug gaan maar goed de super is bij mij om de hoek dus dat is makkelijk gezegd...
Hier zit ie 10 minuten vandaan, lopend. Maar heb geen zin om terug te gaan. Nja leer voor de volgende keer.
HAHA!wait..what
18-12-2023 om 20:28
Oh dat is zo stom! Heb ik ook wel eens gehad..Baalde daar zo van
Broodjebrie
18-12-2023 om 21:44
HAHA!wait..what schreef op 18-12-2023 om 20:28:
[..]
Oh dat is zo stom! Heb ik ook wel eens gehad..Baalde daar zo van
![]()
Ja snap ik..
MellowTurkey78
19-12-2023 om 12:57
FF mopperen, ik heb lekkage sinds donderdag. Bedrijf zou tussen 10 en 12 komen maar ze zijn er nog steeds niet en ondertussen lekt het giga in de gang want het lekt weer bij het dak en ik vind het irritant.... 
MellowTurkey78
19-12-2023 om 19:14
Nog even mopperen want alles gaat fout vandaag...
(Bijvoorbeeld dat ik net al wat aan het typen was en dat ie ineens weg was..)
Dat bedrijf is niet gekomen, toen ik hem belde kwam hij met een ouderwetse rotsmoes. Buurman en ik hebben inmiddels andere bedrijven ingeschakeld morgen, en komt vast goed maar dit is enorm irritant. Verder zou ik mijn vader morgen ergens heenrijden maar dat gaat dus nu niet. Verder word ik zonder dat lek schijtchagerijnig van de hele dag regen, ik heb gister dure shellack nagels laten zitten en er is al 1 afgebroken (niet het allerergste maar ik ging pas voor de 2e keer naar een wat duurder bedrijf, eerste keer bleef het hartstikke lang zitten dus ik had hoge verwachtingen) en verder snap ik geen zak van dat stomme Spaans wat ik (weer) als hobby studeer maar ik geloof dat ik te oud ben om een taal te leren want ik onthoud het slecht.
Verder nu ik alles wat er vandaag fout ging aan het opschrijven ben valt het allemaal reuze mee, en das het allerergste want ik vond mijzelf reuze zielig
(Nee hoor, die stomme lekkage zorgt alleen voor stress... Ik moet alleen al drie radslagen maken en hink stap sprong doen om bij de voordeur te komen aangezien het kleine halletje vol met emmers staat
)
Zo. Dat moest ik even kwijt.
Oww nou vergeet ik nog iets (totaal onbenullligs) waar ik ook chagerijnig van word: ik ben Elementary vreselijk aan het bingen. Echt ik heb een Jonny Lee Miller-crush. Ik ben al bij seizoen 5, met 4 had ik al moeite maar dit seizoen is echt niet om doorheen te komen maar ik wil het perse afzien..
(Echt ik ben net zo raar als Sherlock Holmes
)
Echt dit bericht ging helemaal nergens over...
MellowTurkey78
19-12-2023 om 22:48
Oww ja, ik heb ook nog mn telefoon een beetje gesloopt.. Kan er ook nog wel bij...
MellowTurkey78
20-12-2023 om 07:14
Ach er zijn ergere dingen en het komt vast goed
. (Maar soms even mopperen lucht op...)
MellowTurkey78
20-12-2023 om 08:54
PhoebeHolmesreturns schreef op 20-12-2023 om 07:14:
Ach er zijn ergere dingen en het komt vast goed
. (Maar soms even mopperen lucht op...)
Maar nu klaar met mauwen en schouders eronder. Tussen 9 en 10 komt er een ander bedrijf hopelijk de boel oplossen en het is droog vanmorgen dus heb net even de zeiknatte matten weggehaald en opgehangen en de boel gedweild.(Geen idee waarom ik de matten niet eerder weggehaald heb, zijn zijknat maar goed better let as net zeggen ze in Friesland
)
Tara82
21-12-2023 om 09:18
Gisteren middag alvast pastasaus gemaakt, want kleuter had het kerstdiner op school en veel tijd om te eten hadden we niet tussen het wegbrengen en naar de kerstvoorstelling komen kijken. De saus was lekker, maar wel behoorlijk pittig. Man vroeg nog wat ik er in had gedaan. Gewoon wat kruiden en paprikapoeder. Weet je het zeker? Ik dus kijken. Had ik er dus chilipeper ingedaan in plaats van paprikapoeder. Die potjes lijken ook zo op elkaar. Man heeft alleen de hele kerstvoorstelling nog staan na zweten van het eten. Oeps