Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-12-2023 om 14:40

Nou ik had vanmorgen de blooper van het jaar want sloot mijzelf buiten 
Liep vrolijk de deur uit met auto en fietssleutel ipv die vd voordeur. Nooit gehad sinds ik hier woonde, en daar was ik nog wel zo trots op 
Buurman was er niet dus ik naar mn vader, had ik wat sleutels gevonden waarvan ik d8 dat ze misschien van mij waren, niet dus maar gelukkig was buurman thuis, waar ik meteen even koffie mee ging drinken als ik er toch was.
Ik vervolgens weer terug naar mn vader om die verkeerde sleutels terug te geven en een extra van mijn voordeur (die die dus niet had). Daarna meteen door naar de sleutelboer om een paar extra te maken voor mijzelf maar die is dicht op maandag.
Al met al ook weer overleeft maar ik vind wel dat ik in de top 3 bloopers 2023 zit  ...

Altijd zo'n stom gevoel, bom, deur dicht, ho. Wel gehad dat de sleutel dan aan de andere kant van de deur zat, zo dichtbij, zo ver weg. Moet toch eens "flipperen" leren! https://slotenmakersnel.nl/een-deur-openen-met-een-pasje/

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-12-2023 om 13:17

Auwereel schreef op 05-12-2023 om 12:39:

Altijd zo'n stom gevoel, bom, deur dicht, ho. Wel gehad dat de sleutel dan aan de andere kant van de deur zat, zo dichtbij, zo ver weg. Moet toch eens "flipperen" leren! https://slotenmakersnel.nl/een-deur-openen-met-een-pasje/

Heel erg stom... Heb meteen sleutels bij laten maken voor aan autosleutel e.d..

Hier ook al eens de brievenbus aan de buitenkant eruit moeten trekken omdat de sleutel aan de binnenkant in het slot zat... Dan helpt het niet als de buurvrouw een sleutel heeft. Die wil er namelijk niet in dan. Gelukkig had ze ook een kleerhanger waarmee we via de brievenbus de klink omlaag konden doen...

Vandaag ook weer een mooie:
Ik zat achter mijn computer, en kreeg een appje op mijn telefoon. Ik bekijk het appje, en begin vervolgens op het toetsenbord van mijn computer een antwoord te typen... Voor op mijn telefoon. Tja.
Zo probeerde ik laatst ook al in een papieren magazine een foto te vergroten met mijn vingers... En ik ben toch echt opgegroeid zonder tablets en smartphones 

Ik tik op papieren boeken voor een vertaling van een woord. Nou ja, dat lukt dus alleen op de e-reader. En heb zeker 45 jaar papieren boeken gelezen voordat ik met de e-reader begon...

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-12-2023 om 23:13

Hier geen geblooper vandaag maar had net wel even een 'ikwordsomsmoevanmijzelfmomentje'. Was vreselijk aan het rommelen met asseccoires, lampjes en kerstdecoratie  in mn woonkamer  omdat het steeds niet naar mn zin was terwijl ik naar bed wilde  (zeikerd ook dat ik ben  , ik ben nogal van de details...)

Auwereel schreef op 05-12-2023 om 22:12:

Ik tik op papieren boeken voor een vertaling van een woord. Nou ja, dat lukt dus alleen op de e-reader. En heb zeker 45 jaar papieren boeken gelezen voordat ik met de e-reader begon...

Herkenbaar, ik zit regelmatig op een foto in een tijdschrift, te proberen de foto te vergroten zoals op de telefoon.

Auwereel schreef op 05-12-2023 om 22:12:

o ik zat op mijn papieren boek te wrijven om naar de volgende bladzijde te gaan, 

majorette2005 schreef op 05-12-2023 om 23:29:

[..]

Herkenbaar, ik zit regelmatig op een foto in een tijdschrift, te proberen de foto te vergroten zoals op de telefoon.

Hahaha, dit wilde ik ook schrijven 😁

Hahaha, zo herkenbaar 🤣

Ik deed een tijdje een spelletje waarin je een foto moest maken van de dieren die je tegenkwam. Die kon je dan ook vergroten. Vervolgens zat ik in de auto, zag een roofvogel en wilde die ook even vergroten zoals in het spelletje…
En als dochter achterin de auto iets zegt maar ik hoor haar niet goed, dan wil ik haar volume hoger zetten met het knopje van de radio op het stuur. 

RandomWriter schreef op 05-12-2023 om 22:00:

Hier ook al eens de brievenbus aan de buitenkant eruit moeten trekken omdat de sleutel aan de binnenkant in het slot zat... Dan helpt het niet als de buurvrouw een sleutel heeft. Die wil er namelijk niet in dan. Gelukkig had ze ook een kleerhanger waarmee we via de brievenbus de klink omlaag konden doen...

Vandaag ook weer een mooie:
Ik zat achter mijn computer, en kreeg een appje op mijn telefoon. Ik bekijk het appje, en begin vervolgens op het toetsenbord van mijn computer een antwoord te typen... Voor op mijn telefoon. Tja.
Zo probeerde ik laatst ook al in een papieren magazine een foto te vergroten met mijn vingers... En ik ben toch echt opgegroeid zonder tablets en smartphones

Wij hebben een cilinder waar aan beide kanten een sleutel in kan in alle buitendeuren en ook de poort. Super makkelijk, allemaal dezelfde sleutel en er zit bij de voor en achterdeur ook altijd een steutel aan de binnenkant om hem van binnenuit op slot te draaien.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

06-12-2023 om 17:19

Ik lig al uit de Whammagaddon..., nu al... Is me nog nooit zo snel gelukt 

PhoebeHolmesreturns schreef op 06-12-2023 om 17:19:

Ik lig al uit de Whammagaddon..., nu al... Is me nog nooit zo snel gelukt

ik lag er een week of twee geleden al uit. Stomme radiozender in een winkel..

Vf_Watervrouw schreef op 06-12-2023 om 17:48:

[..]

ik lag er een week of twee geleden al uit. Stomme radiozender in een winkel..

Whammagadon begint toch pas op 1 december?  

Ik lig er sinds gisteren uit 😒

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.