Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Broodjebrie
25-11-2023 om 08:45
HAHA!wait..what schreef op 25-11-2023 om 01:08:
Hebben jullie wel eens auto gereden in het donker, zonder de lichten aan?
![]()
Ik wel dus! Dacht echt dat me dat nooit zou overkomen haha..
Vanavond reed ik in een woonwijk en het regende keihard, ik zag daardoor bijna niks dacht ik. Toen al een aantal auto's knipperden met de lichten dacht ik; ahh nee he, weer een lampje kapot van de auto?! En toen.. Vond ik het dashboard wel erg donker.. En ja hoor, toen kreeg ik in de gaten dat ik de lampen niet eens aan had haha![]()
Op zich wel enigszins te verklaren; Ik had iemand afgezet en hoewel ik de auto gewoon op de handrem wilde zetten, had ik die toch uitgezet en daardoor uit automatisme de lampen uitgedaan. Maar in m'n hoofd had ik de auto dus niet uitgezet haha
Ja, dat is mij ook eens overkomen. Ik kwam terug van stage en op het moment dat ik ergens rechtsaf moest, heb ik het dus voor elkaar gekregen mijn lichten uit te doen terwijl ik richting aan gaf.. oeps! Gelukkig kwam ik er nog snel achter haha
MellowTurkey78
25-11-2023 om 08:57
Broodjebrie schreef op 25-11-2023 om 08:45:
[..]
Ja, dat is mij ook eens overkomen. Ik kwam terug van stage en op het moment dat ik ergens rechtsaf moest, heb ik het dus voor elkaar gekregen mijn lichten uit te doen terwijl ik richting aan gaf.. oeps! Gelukkig kwam ik er nog snel achter haha
Ik ook, werd ook gewaarschuwd door een andere automobilist...
ToetieToover
25-11-2023 om 08:57
![]()
Vanavond reed ik in een woonwijk en het regende keihard, ik zag daardoor bijna niks dacht ik. Toen al een aantal auto's knipperden met de lichten dacht ik; ahh nee he, weer een lampje kapot van de auto?! En toen.. Vond ik het dashboard wel erg donker.. En ja hoor, toen kreeg ik in de gaten dat ik de lampen niet eens aan had haha![]()
Op zich wel enigszins te verklaren; Ik had iemand afgezet en hoewel ik de auto gewoon op de handrem wilde zetten, had ik die toch uitgezet en daardoor uit automatisme de lampen uitgedaan. Maar in m'n hoofd had ik de auto dus niet uitgezet haha
Ohja! Onlangs nog! Ik had mijn achterste deur niet goed dichtzitten dus ik moest weer uitstappen om hem goed dicht te doen. Was bij de sportschool en ik had mijn spullen op de achterbank gelegd. Er stond iemand nogal chagrijnig te wachten tot die kon instappen want onze bestuurderskanten zaten tegen elkaar omdat ik achteruit had ingeparkeerd en diegene niet. En het duurde ook nog even voordat ik snapte waarom het ‘deur’ lampje nou bleef branden, want ik had die
-deur al drie keer dichtgedaan. Maar het was de andere deur
Anyway, ik werd daar dus toch een beetje nerveus van en probeerde op te schieten en vriendelijk mijn hand op te steken enzo en verderop de parkeerplaats zwaaiden nog wat mensen naar mij, wat waarschijnlijk meer gebaren was, en ik dacht nog “die ken ik helemaal niet toch?!” Maar ergens bij het eerste stoplicht had ik het door.
lientje69
25-11-2023 om 10:45
![]()
Ja,maar dat was omdat ze stuk waren. Breuk in de kabels in het dashboard. Woon in een donkere polder met veel sloten dus dat was eng rijden naar huis.
MellowTurkey78
26-11-2023 om 07:48
Fijn, een koffieapparaat (Nespresso sinds kort
) die het ook gewoon doet als je vergeet er een nieuwe cup in te doen, de koffie is dan alleen niet te zuipen. Goeiemorgen ![]()
Mama-Inge
26-11-2023 om 09:12
Kind had op één of andere manier zijn wekker niet goed uitgezet vrijdagavond
De wekker ging om half 7 af, goedemorgen...... daar was hij niet zo blij mee op een zaterdag waar hij normaal lekker uitslaapt
oudmaarnognietkoud
26-11-2023 om 09:17
PhoebeHolmesreturns schreef op 26-11-2023 om 07:48:
Fijn, een koffieapparaat (Nespresso sinds kort
) die het ook gewoon doet als je vergeet er een nieuwe cup in te doen, de koffie is dan alleen niet te zuipen. Goeiemorgen
Herkenbaar. Vooral bij het eerste kopje 's-morgens is het opletten geblazen. Genoeg water in het apparaat? check
Cupje erin? check
Beker eronder? Dat ging gisteren dus weer eens mis. Gelukkig past er precies 1 kopje koffie in het opvangbakje dus ik heb de koffie overgegoten in mijn beker
MellowTurkey78
26-11-2023 om 09:28
oudmaarnognietkoud schreef op 26-11-2023 om 09:17:
[..]
Herkenbaar. Vooral bij het eerste kopje 's-morgens is het opletten geblazen. Genoeg water in het apparaat? check
Cupje erin? check
Beker eronder? Dat ging gisteren dus weer eens mis. Gelukkig past er precies 1 kopje koffie in het opvangbakje dus ik heb de koffie overgegoten in mijn beker
![]()
Als koffie-addict functioneer je sochtends vroeg gewoon niet zonder, been there done that...
Loulou39
26-11-2023 om 20:50
oudmaarnognietkoud schreef op 26-11-2023 om 09:17:
[..]
Cupje erin? check
![]()
Ja, hahaha dat ken ik!
Dan pak ik m’n koffie en doe er alvast een nieuw cupje in voor de volgende, en ondertussen haar föhnen etc. maar dan druk ik ook automatisch al op start. Denk ik efficiënt te zijn, maar kan vervolgens het aanrecht en de nespresso schoonboenen 😂
MellowTurkey78
26-11-2023 om 22:06
Loulou39 schreef op 26-11-2023 om 20:50:
[..]
Ja, hahaha dat ken ik!
Dan pak ik m’n koffie en doe er alvast een nieuw cupje in voor de volgende, en ondertussen haar föhnen etc. maar dan druk ik ook automatisch al op start. Denk ik efficiënt te zijn, maar kan vervolgens het aanrecht en de nespresso schoonboenen 😂
lientje69
28-11-2023 om 11:58
Ik heb een pandora armband en had op vakantie in Italië een mooie bedel gekocht. Thuis geprobeerd hem eraan te doen, lukte met geen mogelijkheid. Dus op naar de pandorawinkel. Blijkt het een schroefbedel te zijn
, gewoon draaiend erop te doen ipv duwen. Stond ik even voor paal in die winkrl. 
MellowTurkey78
28-11-2023 om 16:20
lientje69 schreef op 28-11-2023 om 11:58:
Ik heb een pandora armband en had op vakantie in Italië een mooie bedel gekocht. Thuis geprobeerd hem eraan te doen, lukte met geen mogelijkheid. Dus op naar de pandorawinkel. Blijkt het een schroefbedel te zijn
, gewoon draaiend erop te doen ipv duwen. Stond ik even voor paal in die winkrl.
Oww dat zou ook iets voor mij kunnen zijn...
(Ik heb een keer op mijn laatste werk het computerbedrijf gebeld omdat ik met geen mogelijkheid op het internet kon. Ik ben een ramp met computers net als mijn collega met wie ik toen werkte. Stress daar omdat er ad hoc iemand naar ons moest komen... Had ik mijn manager geapt die terugbelde en vroeg of het snoertje-geen idee watvoor snoertje - erin zat, niet dus, snoertje er weer in probleem opgelost
. Hele computerbedrijf in paniek om 1 snoertje
..)
MellowTurkey78
28-11-2023 om 19:07
lientje69 schreef op 28-11-2023 om 18:17:
Ja, dat soort dingen idd Phoebe, dan denk ik echt..
over mezelf
Maak je niet druk, je bent niet de enige.. Ik ben ook erg goed in onhandig zijn...
. Ga er gewoon de lol van in zien ipv dat je kwaad op jezelf wordt. (daar word je namelijk niet handiger van, geloof me, heb ik geprobeerd...
)
Yumi
29-11-2023 om 15:43
Spannend boek en nergens anders aandacht voor, giet ik al lezend een beker thee in mijn sjaalkraag
Gelukkig was hij niet meer zo warm.