Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

PhoebeHolmesreturns schreef op 02-10-2023 om 19:02:

[..]

Daar weet ik alles van.. (Ik ben volgens mij kampioen iets laten vallen...)
Ook heel handig als de poetsmevrouw net geweest is: een zak wokgroente met iets te veel geweld open proberen te maken waardoor die aan de onderkant openknalt en de halve zak groenten op de grond valt...

Schaar helpt 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

02-10-2023 om 20:13

Auwereel schreef op 02-10-2023 om 19:15:

[..]

Schaar helpt

Ik had geen zin om die te pakken maar het had achteraf tijd gescheeld  

SuzyQFive schreef op 30-09-2023 om 15:09:

[..]

Waar kijk je dat op?

Ziggo Go app, ik zoek call the midwife op en kan dan een uitzending op BBCFirst terugkijken van zondagnacht oid. 

Even een beetje mopperen op het weer, ik moet dadelijk op- en een paar uur later weer neer naar een ander gebouw van mijn universiteit, 10 minuten fietsen hooguit, maar door het vieze weer heb ik er geen zin in. Ik hoop dat het straks net wat droger is.

Auwereel schreef op 03-10-2023 om 12:47:

Even een beetje mopperen op het weer, ik moet dadelijk op- en een paar uur later weer neer naar een ander gebouw van mijn universiteit, 10 minuten fietsen hooguit, maar door het vieze weer heb ik er geen zin in. Ik hoop dat het straks net wat droger is.

Ik doe mee!
moet zometeen meer dan een uur fietsen om kattenvoer te halen (tis op, dus ik moet wel 😝)

Loulou39 schreef op 03-10-2023 om 14:29:

[..]

Ik doe mee!
moet zometeen meer dan een uur fietsen om kattenvoer te halen (tis op, dus ik moet wel 😝)

Laten bezorgen of met de auto gaan 

redbulletje schreef op 03-10-2023 om 15:22:

[..]

Laten bezorgen of met de auto gaan

Dat dus. Zooplus. Best gunstige prijs en ik bestel brokjes en kattenbakvulling voor een maand of drie. En de bezorger krijgt een, bescheiden, fooitje voor het zeulen. 

Zou ik het liefste doen, maar de pakketten worden hier meestal bij de brievenbussen gedumpt en vervolgens gejat…
Maar ik ben droog over gekomen 💃🏻

MellowTurkey78

MellowTurkey78

03-10-2023 om 17:42

oudmaarnognietkoud schreef op 03-10-2023 om 15:57:

[..]

Dat dus. Zooplus. Best gunstige prijs en ik bestel brokjes en kattenbakvulling voor een maand of drie. En de bezorger krijgt een, bescheiden, fooitje voor het zeulen.

Ik doe ook vaak Zooplus, scheelt een hoop gesjouw...

Netherfield schreef op 03-10-2023 om 00:06:

[..]

Ziggo Go app, ik zoek call the midwife op en kan dan een uitzending op BBCFirst terugkijken van zondagnacht oid.

Heb geen Ziggo helaas

Kijk je wel digitale TV?  Dan kun je toch ook een programma opnemen en uitgesteld bekijken?  Ook series inplannen.

Loulou39 schreef op 03-10-2023 om 17:11:

Zou ik het liefste doen, maar de pakketten worden hier meestal bij de brievenbussen gedumpt en vervolgens gejat…
Maar ik ben droog over gekomen 💃🏻

Ik ook, maar toen ik terug moest fietsen stond me ee toch een wind!🚵‍♀️

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-10-2023 om 12:37

Geen richtingsgevoel hebben, ergens heengaan waar je nooit geweest bent langs, dat was vrij makkelijk (en de GPS deed het nog)  behalve dat ik de afslag miste,  vervolgens  van die winkel naar vriend terwijl telefoon inmiddels leeg is en je dus geen GPS hebt. Ik ben kampioen verdwalen dus ik vond het wel grappig (Mijn moeder heeft net als ik ook het richtingsgevoel van een varkensstaart dus ik ben het gewend en ik raak nooit in paniek, gelukkig..!)    maar handig is het niet... 

Net met de hond te wandelen en ik keek recht vooruit in plaats van naar beneden, toen ik van de weg (die er op het moment uit ligt en 1 grote zandbak is) het veld op liep.
Nou ja, struikelde omdat ik dat blok beton niet zag en erachter bleef haken.
Daar lag ik languit op het veld...

Mama-Inge schreef op 06-10-2023 om 19:30:

Net met de hond te wandelen en ik keek recht vooruit in plaats van naar beneden, toen ik van de weg (die er op het moment uit ligt en 1 grote zandbak is) het veld op liep.
Nou ja, struikelde omdat ik dat blok beton niet zag en erachter bleef haken.
Daar lag ik languit op het veld...

Wel goedgekomen hoop ik?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.