Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

rooiekater schreef op 27-09-2023 om 19:16:

Donkere was gedaan op 1 of andere mannier een wit shirt bij gekomen

Zonde! Heel herkenbaar!
En ook zo irritant als je een papieren zakdoekje mee wast…

(Had ik gisteren)

ook niet handig 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-09-2023 om 22:22

Loulou39 schreef op 27-09-2023 om 19:17:

[..]

Zonde! Heel herkenbaar!
En ook zo irritant als je een papieren zakdoekje mee wast…

(Had ik gisteren)

Of een pen, ook leuk...

fijn dat meer mensen sochtends lopen te klooien met koffie. Ik ben een ochtendmens maar ik heb echt eerst een kop koffie nodig voor ik een beetje redelijk kan functioneren

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-09-2023 om 07:07

Liep net weer te klooien met het koffieapparaat (een padhouder voor 1 pad daar passen er echt geen 2 in Phoebs....( ik moet er geloof ik bijna een apart topic over openen...   )

MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-09-2023 om 07:39

Wat ben ik toch ook een ongelofelijke druif wat betreft alles wat met computers te maken heeft..  

Gisteren deed ik de koelkast open en het stónk  Wat blijkt, vriendin van zoon had vórige week vrijdag twee haringen gekocht voor zoon. Die lagen er dus nog. Gatverdegatver

MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-09-2023 om 10:13

oudmaarnognietkoud schreef op 30-09-2023 om 08:37:

Gisteren deed ik de koelkast open en het stónk Wat blijkt, vriendin van zoon had vórige week vrijdag twee haringen gekocht voor zoon. Die lagen er dus nog. Gatverdegatver

Sorry maar 

doet me er aan denken dat ik gisteren een groot deel van de dag een vislucht rook. Duurde een tijdje voordat ik door had dat er geen vis of vislucht was, maar dat ik overprikkeld was en dat mijn reuk dan soms gekke dingen doet.
Gelukkig was ik te moe om mijn huis binnenste buiten te halen om de, niet bestaande, rotte vis te gaan zoeken 😂

Voor het werk breng ik een stapel kranten bij een bejaardentehuis 
Zo ook Vanmorgen 
Zou uitstappen en maakte daarbij een draai en kwam met mijn elleboog op de claxon terecht
Wat een herrie om half 6 's morgens.
Daar zijn ongetwijfeld wat bewoners wakker van geworden 
sorry

Mama-Inge schreef op 30-09-2023 om 11:00:

Zo ook Vanmorgen
Zou uitstappen en maakte daarbij een draai en kwam met mijn elleboog op de claxon terecht
sorry

Hahaha zie het helemaal voor me 😆

MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-09-2023 om 11:53

Mama-Inge schreef op 30-09-2023 om 11:00:

Zo ook Vanmorgen
sorry

Doe dat de volgende x bij mij, ik ben kampioen door kabaal heen maffen..

Netherfield schreef op 27-09-2023 om 18:42:

Call the midwife in de bus gekeken. Was vergeten dat het altijd zo zielig is. Zat ik daar met natte ogen in de bus.

Waar kijk je dat op?

Ik knoei normaal bijna nooit, maar deze week is het elke dag wel minimaal een keer raak geweest. Wasrek hangt helemaal vol met kleding die ik na een paar uur dragen al in de was kon gooien.
En ik liet een bak lijnzaad vallen, dat spul gaat ook echt overal tussen zitten. En gelukkig was het witte wijn die ik op de bank knoeide.

Lijnzaad geeft wel zooi ja!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

02-10-2023 om 19:02

Auwereel schreef op 30-09-2023 om 15:52:

Lijnzaad geeft wel zooi ja!

Daar weet ik alles van.. (Ik ben volgens mij kampioen iets laten vallen...)
Ook heel handig als de poetsmevrouw net geweest is: een zak wokgroente met iets te veel geweld open proberen te maken waardoor die aan de onderkant openknalt en de halve zak groenten op de grond valt... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.