Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Kinderen naar school/ uni en wij nog een weekje samen weg. Zijn uit de Randstad naar het Rijk van Nijmegen gegaan. Lekker de fietsen mee!  Ik de MTB van dochter, want man had in gedachten dat ik op mijn dagelijkse fiets moeite zou hebben met de heuvels. Daar heeft hij gelijk in! 
Wat kan je hier hard gaan! 1 tochtje van 20 km en effe boodschappen doen resulteert in compleet afgesleten remblokken.  Toegegeven ze waren al niet nieuwe meer maar toch. Man is nu weer het dorp in om nieuwe remblokken te halen. Dan kunnen we weer veilig fietsen.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-09-2023 om 15:37

Ik wilde vanmorgen wat kaneel op mn cafe latte doen.. Dat werd echter kaneel met latte ipv latte met kaneel want de dop vloog eraf

Dan krijg je een kaneelchallenge wat niet echt gezond schijnt te zijn! Heb je 'm nog opgelepeld?

Ik zeg bij het binnenlopen van de supermarkt tegen dochter: we moeten ook toiletpapier. Rest hoef ik niet te vertellen denk ik. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-09-2023 om 19:41

Auwereel schreef op 09-09-2023 om 17:10:

Dan krijg je een kaneelchallenge wat niet echt gezond schijnt te zijn! Heb je 'm nog opgelepeld?

Ja maar niet al het kaneel..

Phoebe, omdat je geïnteresseerd bent in voedingsleer, moet dit natuurlijk ook even naar voren gebracht worden: een beperkte hoeveelheid kaneel schijnt gezondheidsvoordelen te hebben:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/198982-kaneel-gezondheidsvoordelen-soorten-kaneel-en-bijwerkingen.html

Jammer genoeg vind ik Chinese kaneel lekkerder dan Ceylon kaneel. Ik vind het erg lekker door mijn ontbijt.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-09-2023 om 21:11

Auwereel schreef op 09-09-2023 om 20:24:

Phoebe, omdat je geïnteresseerd bent in voedingsleer, moet dit natuurlijk ook even naar voren gebracht worden: een beperkte hoeveelheid kaneel schijnt gezondheidsvoordelen te hebben:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/198982-kaneel-gezondheidsvoordelen-soorten-kaneel-en-bijwerkingen.html

Jammer genoeg vind ik Chinese kaneel lekkerder dan Ceylon kaneel. Ik vind het erg lekker door mijn ontbijt.

Weet ik, en je wordt er vrolijk van zegt mijn moeder altijd... 

Enige tijd geleden een bouw stofzuiger gekocht, maar jemig, wat kwam er veel stof uit als ik 'm gebruikte. Ik dacht dat dat kwam omdat ' ie geen filter had. Gisteren wilde ik 'm leeggooien en toen zag ik pas dat er een losse stofzuigerzak in lag. Toen ik die had aangesloten, kwam er opeens stukken minder stof uit.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-09-2023 om 18:54

Blote voeten in huis, en dan tijdens het koken  water wat net van de kook af is over je voet gooien (Was niet veel gelukkig); das geen aanrader.... 

PhoebeHolmesreturns schreef op 11-09-2023 om 18:54:

Blote voeten in huis, en dan tijdens het koken water wat net van de kook af is over je voet gooien (Was niet veel gelukkig); das geen aanrader....

Auw!

Blote voeten in huis, en dan tijdens het koken water wat net van de kook af is over je voet gooien (Was niet veel gelukkig); das geen aanrader....

Daarom doe ik altijd iets aan mijn voeten als ik de keuken inga. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-09-2023 om 19:38

Nou overkomt mij nooit maar geen slecht idee Brie......
Het is gelukkig nog met een sisser afgelopen hoor, het was niet veel en gelijk met koud water gespoeld.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

11-09-2023 om 19:50

zo liep ik laatst op blote voeten in mijn achtertuin en stapte op een heel scherp steentje. Om vervolgens te gaan zoeken wat het was en er weer in te gaan staan....  met blote voeten 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-09-2023 om 20:50

Wandelvrouwtje schreef op 11-09-2023 om 19:50:

zo liep ik laatst op blote voeten in mijn achtertuin en stapte op een heel scherp steentje. Om vervolgens te gaan zoeken wat het was en er weer in te gaan staan.... met blote voeten

Ik vind blote voeten heerlijk maar het is niet altijd handig... 

Ai. Ik heb dat als ik bij bijv Ikea de theekopjes vul en naar het tafeltje loop, dat er dan heet water uit het kopje over de rand klotst en dan kan t over je hand gaan, maar ook over je voet als je sandalen aan hebt... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.