Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
MellowTurkey78
16-08-2023 om 09:51
Tandenpoetsbekertje kapot laten vallen in gootsteen en ik maakte net koffie met melk en toen ik de melk terug wilde zetten wilde ik het deksel van de melkopschuimer erop doen ipv de dop. (En ik moest net janken bij toen ik The Bold keek..
, ging over een scheiding en dat kwam even dichtbij...)
Goedemorgen... 
Evaluna
16-08-2023 om 12:23
Ik kom ook maar even mopperen hier. Vrijdag weer eens naar de rechtbank. Over de kinderen /ex / hulpverlening. Ben er al veel vaker geweest, maar het blijft spannend. Merk dat ik er zo mee bezig ben, het verlamt. Kom verder tot niets. Heb hier zo'n hekel aan. Ex stuurde alweer een heel verhaal in bij de rechtbank, vol onwaarheden over mij. Hij heeft nu geen omgang en is behoorlijk dwars, dit in combinatie met geen personeel bij de hulpverlening maakt dat er eigenlijk niets gebeurd. Als het goed is hebben we dezelfde rechter die de vorige keer door hem heen prikte. Hoop dus dat ik buiten schot blijf, maar pffff
Advocaat heeft morgen pas tijd, dus dat geeft ook niet echt lucht. Kan heel driftig gaan schrijven en bewijzen / emails erbij halen, maar meestal helpt dit maar weinig.
Zen blijven en er boven staan, maar ow wat is dat lastig
mopper mopper, wil gewoon met de kinderen van de vakantie genieten
Broodjebrie
16-08-2023 om 13:25
oh wat naar dat dit nog steeds speelt evaluna.. ik hoop dat er snel betere tijden aankomen en dat je dezelfde rechter hebt. Sterkte!
ToetieToover
16-08-2023 om 13:30
O ik wilde reageren op het dekseldingetje van de melkschuimer, daar doe ik volgens vriend een schimmelkweekexperiment (yikes) maar het bericht van Evaluna brengt me weer even terug naar mijn scheidingstijd. Wat rot Evaluna, dat jij daar nog middenin zit. Sterkte vrijdag!!
MellowTurkey78
16-08-2023 om 14:03
Sterkte vrijdag Evaluna! Hoop dat jullie er toch een x uit zullen komen...
Ellori
16-08-2023 om 17:42
Sterkte Evaluna!
Ik had vandaag een afspraak staan bij een fysiotherapeut voor oedeemtherapie, of tenminste, dat was de bedoeling. Kom ik daar aan, doen we de intake, krijg ik te horen, ja ik kan je eigenlijk niet helpen want zwachtelen e.d. kan ik niet... Heel fijn want ik had vandaag zo'n moeite om mn schoenen aan te doen om die kant op de gaan en ik had nog wel expliciet bij het inschrijven voor de optie oedeem gekozen en nog aangegeven dat het oedeem betreft waar ik voor kom...
Weer energie verspilt die ik echt wel beter kan gebruiken. Echt, waarom letten mensen niet op?
Gelukkig morgen een afspraak bij een andere hier in de buurt kunnen maken, maar toch..
Beterlaat2021!
16-08-2023 om 18:31
De deur van het houten schuurtje bij het vakantiehuis ging, nadat ik hem open had gedaan, niet meer dicht. Hij leek niet meer te passen.... Vriend tilde de deur uit de scharnieren en controleerde e.e.a. Toen de deur terug in de 3 scharnieren, dat is een hele toer en dat duurde ik geloof ook nog een uurtje. Hopeloos. Hè eindelijk gleed de deur in de scharnieren. Maar ... ook toen ging de deur niet dicht.
En toen vond hij een steentje, tussen de deur en de drempel. Zo groot als een flinke pinda. Toen dat verwijderd was, ging de deur gewoon weer dicht!!
Echt een blooooooooper dus!
Evaluna
16-08-2023 om 20:19
Broodjebrie schreef op 16-08-2023 om 13:25:
oh wat naar dat dit nog steeds speelt evaluna.. ik hoop dat er snel betere tijden aankomen en dat je dezelfde rechter hebt. Sterkte!
Dankjewel, grote kans op dezelfde rechter, want ze heeft deze zitting zelf met ons gepland. Hoop dat het weer net als de vorige keer gaat, maar ben zo vaak verrast en / of teleurgesteld bij de rechtbank dat het veel moeite kost om los te laten.
Ik ben overtuigd dat het een protocol is waar we doorheen moeten. Vele stappen van het protocol zijn al mislukt door tegenwerking van ex. Als hij had meegewerkt dan had hij de kinderen al lang weer gezien. Het beste zou zijn als deze lijn doorzet, want hoe triest ook, ik denk dat ex nu niet veel positiefs toegevoegd aan het leven van de kinderen. Vermoed ook dat het zo zal gaan lopen, maar ow ow, wat een geduld is er nodig.
Broodjebrie
16-08-2023 om 21:30
Evaluna schreef op 16-08-2023 om 20:19:
[..]
Dankjewel, grote kans op dezelfde rechter, want ze heeft deze zitting zelf met ons gepland. Hoop dat het weer net als de vorige keer gaat, maar ben zo vaak verrast en / of teleurgesteld bij de rechtbank dat het veel moeite kost om los te laten.
Ik ben overtuigd dat het een protocol is waar we doorheen moeten. Vele stappen van het protocol zijn al mislukt door tegenwerking van ex. Als hij had meegewerkt dan had hij de kinderen al lang weer gezien. Het beste zou zijn als deze lijn doorzet, want hoe triest ook, ik denk dat ex nu niet veel positiefs toegevoegd aan het leven van de kinderen. Vermoed ook dat het zo zal gaan lopen, maar ow ow, wat een geduld is er nodig.
Ik duim voor jullie!
Evaluna
16-08-2023 om 22:47
Nog een laatste mopper, omdat het hier zo lekker anoniem is en ik er verder niemand mee lastig wil vallen.
Ex woont in het buitenland, maar is schijnbaar voor de zitting in Nederland. Hij is gezien vanmiddag in ons dorp, brrr hij kan echt raar doen. Raar genoeg om de gordijnen dicht te doen en de deur op slot. Wat een gedonder altijd weer als hij in Nederland is. Zo blij dat hij niet in Nederland woont, anders was dit gedonder altijd geweest.
Twijfel om vriend te vragen morgenavond, wil het eigenlijk niet weten en als hij komt bel ik direct de politie, die zijn goed op de hoogte. Het is meer het onrustige gevoel wat hiermee gevoed wordt.
Bakblik
19-08-2023 om 12:58
Blooper en mopper.
Ik heb voor mezelf een verkeerde tube tandpasta gekocht. Van die blauwe gel.
Ik doe tandpasta op mijn electrische borstel en op weg naar mijn mond glijdt de borstel uit mijn natte hand.
Ik probeer de val te breken met mijn knieën en dat lukt, alleen is de schakelaar nu wel ingedrukt dus de borstel draait op volle toeren. De blauwe spettertjes vliegen overal heen. Het wastafelkastje en de vloer heb ik zo schoon gemaakt. Maar elke keer als ik de badkamer binnenloop zie ik ergens anders nog wel spettertjes, die bijna 4 uur nadat het gebeurde toch wel inbedrijf zijn en zich moeilijker laten verwijderen.
Auwereel
19-08-2023 om 13:00
Spettertjes zijn tricky! Zeker bij braken, kom je het soms maanden later nog tegen. Erg confronterend èn lastig te verwijderen als het braken het gevolg is van chemotherapie...
Beterlaat2021!
01-09-2023 om 17:11
Blooper : ik heb twee verschillende blikken met koffiepads, één voor Dark Roast en één voor Decafé. Ze moesten bijgevuld worden.
Toen het Decafé blik vol was, kwam ik er achter dat ik er Dark Roast pads in gedaan had...
Maar ik weet niet precies meer hoeveel ik er in gedaan heb.
En 's avonds drink ik altijd decafé, om
te voorkomen!
Koko67
01-09-2023 om 18:15
Ik was mijn IPad kwijt in Spanje. Ik wist zeker, ja echt 100% zeker dat ik die op het tafeltje in de hotelkamer gelegd had. Hotel gebeld en gevraagd of ze wilden kijken. ( Wij zaten al in de auto op weg naar huis)
Na een paar minuten belde het hotel terug, nee helaas niks gevonden.
Ik mopperen tegen man, ik wist namelijk echt zeker dat dat ding op dat tafeltje was blijven liggen. Met locatie zoeken kwam ik niet ver, want IPad helemaal leeg.
Nog een keer bellen en aangedrongen op nog een keer kijken, want hij lag er echt. Bazin van het hotel vond het supervervelend voor mij en zou “ housekeeping” erop aanspreken.
Tijdens een sanitaire stop in Frankrijk zocht mijn man in de tas met eten naar dropjes. “ Hé, dit is toch die Ipad die je op dat tafeltje in het hotel hebt liggen?”
Ik vond het telefoontje naar het hotel om te zeggen dat ik die IPad gevonden had vreselijk. Ik voelde me echt afschuwelijk. Ik was zo stellig geweest. Gelukkig konden ze er om lachen en waren ze alleen maar blij voor mij. Maar ik heb nog een uur met hartkloppingen gezeten.
MellowTurkey78
01-09-2023 om 20:37
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik word vandaag echt een beetje moe van mijzelf. Gisteravond teruggekomen van een weekje weg met vriend, ik had onderweg Picnic besteld maar ik was er duidelijk niet helemaal bij want een paar dingen dubbel en ook van alles vergeten, ik 2 x naar de supermarkt en heb nog niet alles