Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
stokstaart
14-08-2023 om 16:13
wat vreselijk onbeleefd en naar!!!! Gadver!!
Als je die persoon niet direct durft aan te spreken moet je echt naar een teamleider hoor. Dit is niet oke..
Ik wilde me na mijn werk snel weer aankleden. Korte broek aan, knoop dicht... Waarom zit die rits zo irritant.
Broek binnenstebuiten
MellowTurkey78
14-08-2023 om 18:10
stokstaart schreef op 14-08-2023 om 16:13:
wat vreselijk onbeleefd en naar!!!! Gadver!!
![]()
Als je die persoon niet direct durft aan te spreken moet je echt naar een teamleider hoor. Dit is niet oke..
Ik wilde me na mijn werk snel weer aankleden. Korte broek aan, knoop dicht... Waarom zit die rits zo irritant.
Broek binnenstebuiten
![]()
![]()
Das idd misschien wel een goed idee.
Zou ook echt iets voor mij zijn.. Zo heb ik regelmatig mn onderbroek verkeerd om aan..
Auwereel
14-08-2023 om 18:24
Ik trek mijn broek aan vanmorgen, pijp zat erg strak, kan wel merken dat ik aangekomen ben in de vakantie. Maar wat gek, de andere pijp zit veel losser... Bleek er een sjaaltje in de "strakke" pijp te zijn beland die om mijn been zat gewikkeld, en dat was wat zo strak zat!
Auwereel
14-08-2023 om 18:28
PhoebeHolmesreturns schreef op 14-08-2023 om 15:46:
En die geen woord met je wisselt is wel "normaal"? Misschien heeft die ook een beperking, misschien alleen in het hersendeel waar vriendelijkheid zit, maar het kan ook wat anders zijn.
Ik heb wat rare schutters meegemaakt op mijn werk en met de meesten was de omgang ok zodra ik de "sleutel" in de communicatie had gevonden. Kon soms een tijdje duren, maar na verloop van tijd wist ik hoe ik die persoon kon benaderen.
Koko67
14-08-2023 om 18:38
Auwereel schreef op 14-08-2023 om 18:24:
Ik trek mijn broek aan vanmorgen, pijp zat erg strak, kan wel merken dat ik aangekomen ben in de vakantie. Maar wat gek, de andere pijp zit veel losser... Bleek er een sjaaltje in de "strakke" pijp te zijn beland die om mijn been zat gewikkeld, en dat was wat zo strak zat!
Dit heb ik een keer gehad met een onderbroek.
Ik kwam mijn werk binnen lopen en in de hal vroeg een collega wat ik van rare bobbel bij mijn onderbeen had. Bleek een onderbroek te zijn. Ik had die broek ‘s morgens meteen uit de droger aangetrokken en er was dus een onderbroek ingedraaid.
Ellori
14-08-2023 om 18:44
Wij hebben schatten van katten, maar een daar van vangt muizen. En niet zo af en toe, nee er zijn dagen achter elkaar dat ze met muizen thuis komt. Meestal worden deze netjes buiten op het gras neergelegd maar zo af en toe neemt ze er eentje mee naar binnen. Zo vandaag ook... Ik moest even op de bank staan en zag niet dat er een dooie muis voor de bank lag. Dus ik hoor *krak krak krak* en besef me daarna dat ik op een dooie muis heb gestaan.Gelukkig was vriend beneden dus die kon t beestje mooi opruimen. En bedankt he kat...
PerfumedAlpaca84
14-08-2023 om 18:45
PhoebeHolmesreturns schreef op 14-08-2023 om 15:46:
Wat naar dat deze persoon zo onprofessioneel en onaardig doet!
Ik wil wel zeggen dat je best gewoon werk mag zeggen. Dat is het toch ook? Je doet niet onder voor de ander, maar bent daar met hetzelfde doel: werken.
lientje69
14-08-2023 om 18:50
Het heeft lang geduurd, maar ik gun mezelf eindelijk een afspraak bij een massagepraktijk. Hotstone, het enige dat op mijn tere huid prettig voelt en ook echt ontspannend is.
Rooster erbij , ingepland. Krijg ik net bericht dat dat dus niet kan. Want bij buitentemperatuur boven de 20 graden mag dat niet.
Nu is de afspraak pas over anderhalve week in de avond maar toch.
Ik vind het een behoorlijke domper. Veiligheid voor alles, dat snap ik best. Maar ik baal er stevig van.
FaithfulDuck87
14-08-2023 om 19:11
oh dat leek mij ook wel eens lekker. Straks nog een week vakantie, maar moet dus niet te warm zijn.
MellowTurkey78
14-08-2023 om 20:18
Ellori schreef op 14-08-2023 om 18:44:
Wij hebben schatten van katten, maar een daar van vangt muizen. En niet zo af en toe, nee er zijn dagen achter elkaar dat ze met muizen thuis komt. Meestal worden deze netjes buiten op het gras neergelegd maar zo af en toe neemt ze er eentje mee naar binnen. Zo vandaag ook... Ik moest even op de bank staan en zag niet dat er een dooie muis voor de bank lag. Dus ik hoor *krak krak krak* en besef me daarna dat ik op een dooie muis heb gestaan.Gelukkig was vriend beneden dus die kon t beestje mooi opruimen. En bedankt he kat...
He gedver
. Ik heb mijn hele leven katten gehad en heb genoeg muizen gezien.. Een vd laatste katten die we hadden toen we nog thuis woonden nam ook om de haverklap een verse muis mee, die ze een keer totaal ontleed bij de achterdeur neergelegd had en 1 x was ik alleen thuis toen ze een vogeltje mee naar binnen nam in de bijkeuken en die daar nog even af ging rossen... De hele bijkeuken lag onder de veren
Dank Wandelvrouwtje
, je hebt ook gelijk...
Auwereel je hebt gelijk hoor... collega zei vandaag wel ja toen ik iets vroeg, joehoe...
Auwereel en Wandelvrouwtje zouden jullie misschien de quote weg willen halen, ik ga even het een en ander weghalen aangezien dit toch een openbaar forum is
(owww dat kan maar een halfuur en ik weet niet of jullie dit op tijd zien... vraag het wel ff)
Ben weer lekker wakker want kan eigen quote ook niet weghalen... Ik geloof dat ik vanavond maar eens vroeg naar bed ga
Vf_Watervrouw
14-08-2023 om 20:31
PhoebeHolmesreturns schreef op 14-08-2023 om 20:18:
Ik geloof dat ik vanavond maar eens vroeg naar bed ga
Dat neem ik me ook al een week voor
Je kunt altijd jezelf en quoters rapporteren dan komt er vast wel een keer een moderator langs. denk ik.
MellowTurkey78
14-08-2023 om 20:36
Vf_Watervrouw schreef op 14-08-2023 om 20:31:
[..]
Dat neem ik me ook al een week voor
![]()
Je kunt altijd jezelf en quoters rapporteren dan komt er vast wel een keer een moderator langs. denk ik.
weet ik, al gedaan.
(Auwereel en Wandel is geen kritiek op jullie hoor, ik bed8 net alleen dat dit ivm privacy misschien iets te veel info was..)
Auwereel
14-08-2023 om 22:00
PhoebeHolmesreturns schreef op 14-08-2023 om 20:36:
[..]
weet ik, al gedaan.
(Auwereel en Wandel is geen kritiek op jullie hoor, ik bed8 net alleen dat dit ivm privacy misschien iets te veel info was..)
Ik heb mezelf gerapporteerd, leek me wel eens leuk om te doen, rapporteren! 😄
MellowTurkey78
14-08-2023 om 22:15
Auwereel schreef op 14-08-2023 om 22:00:
[..]
Ik heb mezelf gerapporteerd, leek me wel eens leuk om te doen, rapporteren! 😄
, ik wel, is leuk hoor
(Ik zit nu hardop te lachen
)
PerfumedAlpaca84
15-08-2023 om 06:51
PhoebeHolmesreturns schreef op 14-08-2023 om 20:36:
[..]
weet ik, al gedaan.