Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-08-2023 om 22:15

Gelukkig dat ik niet de enige ben haha..

Heb ondertussen de schrik van mn leven gehad aangezien zus met haar gezin in Noord-Slovenië zat en vanochtend halsoverkop weg moest, wat ook niet makkelijk ging want allerlei wegen waren afgesloten. Ze zouden nog naar Italië gaan maar dat was niet te doen, in 1 x doorrijden met 3 kleine kinderen en een zeiknatte tent dus ze zijn nu in een hotel.

Wat een gedoe zeg, die opwarming vd aarde.. ene deel van Europa overspoeld door regen en aan de andere kant is het bloedheet...

Dochter had laatst de strijkbout gebruikt om een plaatje op een tshirt te strijken. Hij kan alleen uit als je de stekker uit het stopcontact haalt. Hij zat in zo’n stekkerdoos met aan-uitknop, dus dochter had die knop uitgedaan. Printer zit in diezelfde stekkerdoos en ik moest gisteren iets printen. Geprint. Klaar. Loop ik 12 uur later naar boven en zie ik licht op zolder. O ja, stekkerdoos zit ook aan een lamp, maar even uitdoen… Heeft de strijkbout dus de hele dag aangestaan. Ding heeft ook geen lampje dus ik had het niet gezien. Zó blij dat hij goed op dat metalen rekje van de strijkplank stond! Kost me wel een massa aan stroom dit… 

Ik liet vandaag  weer eens wat aan gruzelementen vallen op het werk. Scherven brengen  geluk zeg maar. Gelukkig was het iets dat naar de glasbak moest. We geven de oververmoeidheid  vanwege het vele werken maar de schuld....

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-08-2023 om 22:34

Er is hier net buiten de noordkant van de stad een of ander technofestival, de speakers staan loeihard, de halve stad heeft er last van en ik vind die T*r*ngherrie NIET leuk. Echt dat mensen daar vrijwillig heen gaan...
Geen idee of het zin heeft maar ik heb een klacht ingediend... 

Vandaag bijna-bloopers in een restaurant met overal opstapjes, twee keer zag ik nog net op tijd dat er een opstapje was, één keer zag ik het niet maar kon ik me nog aan de deurklink vasthouden. Dus drie keer gedacht, dat ging maar net goed!

@Phoebe, wat een ellende, harde vervelende muziek, hopelijk bleef het bij éên dag en geen techno-weekend!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

07-08-2023 om 07:29

Auwereel schreef op 06-08-2023 om 20:54:

@Phoebe, wat een ellende, harde vervelende muziek, hopelijk bleef het bij éên dag en geen techno-weekend!

Oei pas je op dat je je nek niet breekt? Gelukkig was het alleen zaterdag.

Vandaag weer een paar keer gedacht, dat ging net goed: een eindje lopen aan boord van een ferry met in elke hand een cafe latte. Mensen die voor me langs naar de bar schieten, een flinke windvlaag van een deur die naar het dek open gaat, een peutertje dat het opeens op een rennen zet en nèt voor mijn voeten wordt gevangen, mensen die opeens besluiten dat ze een andere gang moeten hebben en pal voor mijn neus stoppen en omdraaien: desondanks is het gelukt de cafe ongeschonden aan het tafeltje te krijgen.

Auwereel schreef op 07-08-2023 om 16:02:

Vandaag weer een paar keer gedacht, dat ging net goed: een eindje lopen aan boord van een ferry met in elke hand een cafe latte. Mensen die voor me langs naar de bar schieten, een flinke windvlaag van een deur die naar het dek open gaat, een peutertje dat het opeens op een rennen zet en nèt voor mijn voeten wordt gevangen, mensen die opeens besluiten dat ze een andere gang moeten hebben en pal voor mijn neus stoppen en omdraaien: desondanks is het gelukt de cafe ongeschonden aan het tafeltje te krijgen.

Toch knap

Heerlijk beeldend opgeschreven! 

Ik ging vandaag met een geleende kruiwagen naar de stort met puberzoon. Hij had alles er 1 keer in,  hoefden we geen twee keer te lopen😉 (300 m) Hij had alleen geen rekening gehouden met de balans van dat ding op 1 wiel. Gelukkig bleef het kratje met leeg glas wijn staan toen de boel net voor het doel omkiepte.

Weet je niet dat op een schip altijd geldt 1 hand voor het schip, 1 voor de man/vrouw

Met één hand vol Latte gaat een botsing met een ander mens ook mis. Dat met één handvol is voor de zeegang, die met windkracht 6 nauwelijks te voelen is op een ferry. Ik zag dat het hard waaide, maar van boord merkte ik pas hoe hard. Ik vraag me af hoe het was in de ferry die de oversteek naar Duitsland en Denemarken was, daar spookte het pas echt op zee!

Blooper én mopper:

Ik moest net nog een aantal boodschappen doen en toen ik de volle karren bij de kassa zag ben ik toch maar naar de zelfscan gegaan. Dus ik sta ervoor, tas klaargezet en app erbij gepakt en dacht ''he, wat ziet dat scherm er raar uit!'' Was dus een soort screensaver met daarboven ''kassa gesloten!''

Mopper: zet het scherm op zwart of sluit alle scans..

MellowTurkey78

MellowTurkey78

13-08-2023 om 07:32

noas_1993 schreef op 12-08-2023 om 19:04:

Blooper én mopper:

Ik moest net nog een aantal boodschappen doen en toen ik de volle karren bij de kassa zag ben ik toch maar naar de zelfscan gegaan. Dus ik sta ervoor, tas klaargezet en app erbij gepakt en dacht ''he, wat ziet dat scherm er raar uit!'' Was dus een soort screensaver met daarboven ''kassa gesloten!''

Mopper: zet het scherm op zwart of sluit alle scans..

Mee eens... zo'n blooper vind ik dat dus niet... I love zelfscans.. Ben erg blij dat de Jumbo hier om de hoek ze heeft

Ik heb sinds gister een muggebult op mn voet en dat kreng jeukt  (ik heb azaron maar geen zin om te pakken, ik lig met koffie + Chromebook in bed  )

MellowTurkey78

MellowTurkey78

14-08-2023 om 15:46

FF mopperen want moet het ff kwijt:
Ik mag dit niet zeggen van mijzelf, zelfs niet denken maar grrrrrrr ik erger me aan sommigen op mijn nieuwe 'werk' die het verd*mmen om ook maar 1 woord met mij te wisselen. Ok niet sommigen, maar 1 persoon maar goed. 

Of dat arrogantie is of dat ze denken dat mensen met een 'arbeidsbeperking' eng zijn of bijten, geen flauw idee maar ik vind het niet leuk...
Het is dat ik te schijterig ben om een volgende x te vragen of wij een communicatieprobleem hebben maar ik begin zin te krijgen om die vraag te stellen...

1_embarrassed.gif

(En dat is het nadeel van een grotere afdeling, veel verschillende mensen en je kunt nou eenmaal niet met iedereen vriendjes zijn maar goed)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.