Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Regendrup.
18-06-2023 om 22:13
PhoebeHolmesreturns schreef op 18-06-2023 om 08:39:
[..]
Ooooowww das balen, zeker met deze warmte... Gelukkig zijn tegenwoordig veel winkels open op zondag dus kun je een nieuwe kopen... (Mits je daar de financiele ruimte voor hebt...)
Wonderbaarlijk/gek genoeg deed hij het vanochtend opeens weer.... vraag me niet hoe het kan. Denk dat de deur niet goed gesloten was geweest ofzo? Heel gek. In ieder geval.. nog even wat respijt! Hoop dat hij het nog wel ff volhoudt. Maar iig wel goed om alvast wat uit te zoeken op Coolblue ofzo.
MellowTurkey78
18-06-2023 om 22:38
Regendrup. schreef op 18-06-2023 om 22:13:
[..]
Wonderbaarlijk/gek genoeg deed hij het vanochtend opeens weer.... vraag me niet hoe het kan. Denk dat de deur niet goed gesloten was geweest ofzo? Heel gek. In ieder geval.. nog even wat respijt! Hoop dat hij het nog wel ff volhoudt. Maar iig wel goed om alvast wat uit te zoeken op Coolblue ofzo.
Oww dat is wel gek.. Weet niet of het een oud beestje is en die echt wel aan vervanging toe is? Coolblue had ik laatste x ook toen ik een nieuwe nodighad vorig jaar; aanrader!
Vf_Watervrouw
18-06-2023 om 23:41
Coolblue is goed, PostNL wat minder. Lang verhaal kort: Heb ik eens iets waarbij op afgesproken dag thuisbezorgen echtechtecht handig is 
stokstaart
19-06-2023 om 05:20
ik heb er 2.
Van de week mijn teen om de poot van de bank gekruld. Ik was druk dus hardgrondig gevloekt en doorgegaan. Savonds had ik best last van die teen met werken. De volgende dag zag ik dat het alle kleuren van de regenboog had .
Gisteravond had ik dienst in het ziekenhuis. Ik heb antibiotica voor een oorontsteking en 2 pillen mee. Een voor de avond en een voor de ochtend. Ik slikte de boel door en dacht KAK! Ik heb een bolus gehad dus want allebei in 1 keer geslikt
Beterlaat2021!
19-06-2023 om 07:20
@ Lientje, heb je niet zo'n doosje met vakjes voor de medicijnen?
MellowTurkey78
19-06-2023 om 15:50
Ik al weken gefrustreerd omdat mn senseo geen cremalaagje meer maakt. Al twee keer ontkalkt en alle onderdelen al in de vaatwasser zonder resultaat dus ik kreeg zin om het kreng uit het raam te gooien. Bedacht ik na googlen dat ik alles schoongemaakt had,behalve de padhouder. Echt waarom denk ik daar nou niet gelijk aan want het probleem is opgelost nu ik een andere padhouder gebruikt heb (zodat ik de ene ff schoon kan maken)
Waarom makkelijk wanneer het ook moeilijk kan 
lientje69
19-06-2023 om 16:48
Beterlaat2021! schreef op 19-06-2023 om 07:20:
@ Lientje, heb je niet zo'n doosje met vakjes voor de medicijnen?
Ja die heb ik
Gewoon echt met mijn gedachten er niet bij
Slecht slapen en stress maken dat je dom wordt blijkbaar. Zat in mijn hoofd al in de volgende dag.
Mama-Inge
21-06-2023 om 06:43
Ik was nogal duf vanmorgen vroeg
Leg altijd mijn spullen klaar op een kastje in de hal.
Vanmorgen jas aan, telefoon en sleutels
En werktelefoon, dacht ik.
Man had schoon ondergoed daar neergelegd omdat hij wou douchen, had ik dus dat stapeltje ondergoed mee genomen in plaats van de werktelefoon 
MellowTurkey78
21-06-2023 om 07:40
Mama-Inge schreef op 21-06-2023 om 06:43:
Man had schoon ondergoed daar neergelegd omdat hij wou douchen, had ik dus dat stapeltje ondergoed mee genomen in plaats van de werktelefoon
Geweldig..!
Koekjez
26-06-2023 om 22:00
Ik heb weer eens in mijn vinger gesneden. Vanochtend vroeg, dus fijn begin van de dag. Gelukkig niet heel diep, maar diep genoeg om een pleister te plakken, anders zit alles onder het bloed.
Ben ik de enige die natte pleisters heel vies vind? Elke keer als ik m’n handen heb gewassen wil ik het liefst een nieuwe pleister en nu zijn ze dus bijna op. Hopelijk is het morgen niet meer nodig.
Schemerlampje
26-06-2023 om 22:24
Mama-Inge schreef op 21-06-2023 om 06:43:
Zoiets heb ik ook een keer gehad. Deed ik op het werk mijn tas open, zat het kuipje halvarine er ook in. Mijn tas lag in de keuken en ik nam mijn spullen mee naar de keuken en dus ook het kuipje boter. Maar in plaats van die in de koelkast te zetten had ik de hele handel in mijn tas gedaan. 🤦🏻♀️
HAHA!wait..what
02-07-2023 om 13:03
Haha Schemerlampje 😁
Ik had vandaag weer eens dat tijdens het omspoelen van de koffiekan, de deksel dichtviel en dus alles (inclusief ikzelf) kletsnat werd.. En daarvoor was ik al vergeten dat ik koffie had ingeschonken in de mok, dus ik gooide hem vol en alles stroomde dus over 😅
MMcGonagall
02-07-2023 om 13:10
Wij hebben op kantoor kamertjes die wel eens worden gebruikt voor hoog-risico gesprekken. Twee ingangen, kamer gescheiden door een scherm en bureau. Ik gebruik die kamers liever niet omdat ik altijd redelijk veilige gasten heb en dat dan niet zo aardig overkomt. Afgelopen week was er dus alleen zo’n kamertje vrij. Ik zou een gesprek hebben met twee externen en een collega, dus mijn collega en ik bereidden van tevoren het kamertje voor. Deuren alvast open, daar zit ook beveiliging op, de kant van de gast kan alleen door de medewerker geopend worden. We vonden de kamer nogal donker, maar er stond ook een staande lamp, type felle Flikken Maastricht verhoorlamp. We kregen alleen de lamp niet aan. Na even zoeken vond ik een snoer met een knop erop dus ik klikte een paar keer op die knop. Gebeurde niets, dus mijn collega zei ‘wacht, ik zet de schakelaar om. Probeer het dan nog eens.’ Ik weer een keer of wat klikken. Twee minuten later kwamen er ineens twee beveiligers aan, dus ik zei vriendelijk gedag. Zegt er een: ‘Alles in orde? U heeft meerdere keren op de alarmknop gedrukt.’
Broodjebrie
02-07-2023 om 13:39
MMcGonagall schreef op 02-07-2023 om 13:10:
Wij hebben op kantoor kamertjes die wel eens worden gebruikt voor hoog-risico gesprekken. Twee ingangen, kamer gescheiden door een scherm en bureau. Ik gebruik die kamers liever niet omdat ik altijd redelijk veilige gasten heb en dat dan niet zo aardig overkomt. Afgelopen week was er dus alleen zo’n kamertje vrij. Ik zou een gesprek hebben met twee externen en een collega, dus mijn collega en ik bereidden van tevoren het kamertje voor. Deuren alvast open, daar zit ook beveiliging op, de kant van de gast kan alleen door de medewerker geopend worden. We vonden de kamer nogal donker, maar er stond ook een staande lamp, type felle Flikken Maastricht verhoorlamp. We kregen alleen de lamp niet aan. Na even zoeken vond ik een snoer met een knop erop dus ik klikte een paar keer op die knop. Gebeurde niets, dus mijn collega zei ‘wacht, ik zet de schakelaar om. Probeer het dan nog eens.’ Ik weer een keer of wat klikken. Twee minuten later kwamen er ineens twee beveiligers aan, dus ik zei vriendelijk gedag. Zegt er een: ‘Alles in orde? U heeft meerdere keren op de alarmknop gedrukt.’
Wahaha