Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
oudmaarnognietkoud
07-06-2023 om 11:06
Bakblik schreef op 06-06-2023 om 22:17:
[..]
Sinatran heette dat. Later kwam sinaspril dat was een pijnstiller/koortsverlager.
Trauma vandat sinatran. In bad voor het avondeten, in je pyama eten en dan tussrn hoofdgerecht en toetje die eetlepel levertraan, als je dan niet goed hapte liep het over je pyjama en dan had je die lucht de hele nacht bij je.
Je hebt gelijk, ik kluts er twee door elkaar
MellowTurkey78
10-06-2023 om 19:28
Dat ik vanmorgen 2 onschuldige dingen uit mn klauwen liet vallen was blijkbaar een voorbode want toen ik net bijna klaar was met koken en een poging deed om zelf mayo te maken (ik weet hoe het moet maar het mislukt altijd, nu weer..), gooi ik de beker om.. Halve aanrecht onder de smurrie... Waarom ga ik ook koken met dit weer... 
stokstaart
11-06-2023 om 13:24
PhoebeHolmesreturns schreef op 10-06-2023 om 19:28:
Dat ik vanmorgen 2 onschuldige dingen uit mn klauwen liet vallen was blijkbaar een voorbode want toen ik net bijna klaar was met koken en een poging deed om zelf mayo te maken (ik weet hoe het moet maar het mislukt altijd, nu weer..), gooi ik de beker om.. Halve aanrecht onder de smurrie... Waarom ga ik ook koken met dit weer...
De bus waarin je het maakt moet echt heel goed vetvrij zijn. Anders wordt de mayo niet dik. Dat is tenminste waar het bij mij vaak mis ging.
nlies
11-06-2023 om 13:32
stokstaart schreef op 11-06-2023 om 13:24:
[..]
De bus waarin je het maakt moet echt heel goed vetvrij zijn. Anders wordt de mayo niet dik. Dat is tenminste waar het bij mij vaak mis ging.
Nee dat is bij eiwit stijf kloppen. In mayonaise zit zoveel olie dat die kom echt niet vetvrij blijft
stokstaart
11-06-2023 om 13:33
Grappig, want ik maakte altijd veganistische mayonaise en dus zonder ei ![]()
noas_1993
15-06-2023 om 19:36
Ik heb vanmiddag voor niks een kwartier staan zoeken in een winkel. Ik wijdt het maar aan de warmte..
Ik had een nieuw hoeslaken nodig wat 100% katoen zou zijn, maar op de verpakking stond aan de voorkant ''hoeslaken, Jersey''
Ik kon echt geen katoen vinden, dus deze maar genomen.
Kijk ik net wat beter op de verpakking, staat er voorop de verpakking een cirkel met daarin 100% katoen
*Jersey is ook een stof
Beterlaat2021!
17-06-2023 om 10:52
Vanwege nekklachten heb ik een spiegeltje op mijn fiets. Ideaal vind ik dat.
Nu betrap ik mezelf erop dat ik tijdens wandelen ook wel eens even in mijn spiegeltje wil kijken wat er achter me gebeurt....
lientje69
17-06-2023 om 22:15
Beterlaat2021! schreef op 17-06-2023 om 10:52:
Nu betrap ik mezelf erop dat ik tijdens wandelen ook wel eens even in mijn spiegeltje wil kijken wat er achter me gebeurt....
Herkenbaar
Ik heb dat op de fiets. Wil dan mijn knipperlicht aanzetten bij afslaan. Het moge duidelijk zijn dat ik meestal met de auto ga....
SuzyQFive
18-06-2023 om 00:04
Beterlaat2021! schreef op 17-06-2023 om 10:52:
Ik snap dat het handig is, ik heb er een hekel aan want die krengen steken uit en ik ben al twee keer hard aangetikt door zo’n spiegel.
MellowTurkey78
18-06-2023 om 08:39
Regendrup. schreef op 18-06-2023 om 07:02:
Onze koelkast is kapot
Ooooowww das balen, zeker met deze warmte... Gelukkig zijn tegenwoordig veel winkels open op zondag dus kun je een nieuwe kopen... (Mits je daar de financiele ruimte voor hebt...)
Broodjebrie
18-06-2023 om 09:30
PhoebeHolmesreturns schreef op 18-06-2023 om 08:39:
[..]
Ooooowww das balen, zeker met deze warmte... Gelukkig zijn tegenwoordig veel winkels open op zondag dus kun je een nieuwe kopen... (Mits je daar de financiele ruimte voor hebt...)
Of kijken via Facebook, toen ik ging verhuizen was ik lid van zo'n weggeefgroep. Scheelde weer een ritje naar kringloop of grof vuil.
MMcGonagall
18-06-2023 om 09:38
PhoebeHolmesreturns schreef op 18-06-2023 om 08:39:
[..]
Toen mijne stuk ging was drie weken het eerste wat kon. Toen ik daar een groot probleem van maakte, werd het 1,5 week. Gelukkig had ik nog wel een vriesla die een beetje koelde en het was winter, maar met dit weer baal je helemaal.
MellowTurkey78
18-06-2023 om 10:50
MMcGonagall schreef op 18-06-2023 om 09:38:
[..]
Toen mijne stuk ging was drie weken het eerste wat kon. Toen ik daar een groot probleem van maakte, werd het 1,5 week. Gelukkig had ik nog wel een vriesla die een beetje koelde en het was winter, maar met dit weer baal je helemaal.
Oww ja daar dacht ik even niet aan... Dan idd eerst maar even een 2e hands?
lientje69
18-06-2023 om 21:47
De medicijnen van morgenochtend nu ingenomen in plaats van mijn avondmedicatie. Zo dom
Dubbele dagdosis dus vandaag.
Is nu al de tweede keer deze maand. Gelukkig maar dat ik die fout alleen bij mezelf maak.
Ben er echt niet bij met mijn hoofd hoor