Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-05-2023 om 08:46

Stokstaart het is nu weer afgelopen maar op SBS is smiddags regelmatig DIY SOS (weet ff niet in het NL hoe het heet) en de opzichter/leider van dat spul die heeft de maten ook altijd verkeerd en jouw Ikeaverhaal doet me aan hem denken  

HahaWait:  , zou mij ook kunnen overkomen... Er staat ook zoveel op de verpakking...

o bah, een vlieg! Die vlieg had kennelijk ook trek in koffie. 🤢

Auwereel schreef op 28-05-2023 om 09:04:

o bah, een vlieg! Die vlieg had kennelijk ook trek in koffie. 🤢

Hij had zoveel trek, dat hij zichzelf er in had verzopen 😂

Lollypopje schreef op 27-05-2023 om 10:24:

Slok koffie, zit iets in mijn mond. Voelt groot en ik denk een blaadje

Spuug het uit. Dode vlieg 😳🤢

Neeeee  getverredemme. Bonbon erachteraan? Een andere oplossing zie ik niet 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-05-2023 om 11:17

Regendrup. schreef op 28-05-2023 om 11:06:

[..]

Neeeee getverredemme. Bonbon erachteraan? Een andere oplossing zie ik niet

Ach je poept het uiteindelijk toch weer uit... Nadat je lichaam de eiwitten eruit gehaald heeft... 

PhoebeHolmesreturns schreef op 28-05-2023 om 11:17:

[..]

Ach je poept het uiteindelijk toch weer uit... Nadat je lichaam de eiwitten eruit gehaald heeft...

Ga jij voor insectenburgers? Op een gegeven moment stonden die bij de Jumbo bij de vegaburgers .. 

Ik heb ze al een tijdje niet meer gezien. 

Auwereel schreef op 28-05-2023 om 11:20:

[..]

Ga jij voor insectenburgers? Op een gegeven moment stonden die bij de Jumbo bij de vegaburgers ..

Insectenburgers zou ik best eten. Heb ook wel eens krekels gegeten die echt heel lekker bereid waren.

Ik heb zelfs weleens levende maden gegegen 🤦 dat was in Nemo met een thema avond over insecten eten. Kindje voor me nam er een paar, dus toen vond ik dat ik als volwassenne toch niet laf kon doen. Maar geen idee hoe het smaakte, want ik heb vooral heel snel gekouwd en doorgeslikt 😂

Maar een verse vlieg in mijn koffie, dat gaat me toch te ver

ik ben een grote fan van de Eve Dalles boeken. Inmiddels zijn er al 26 delen van deze boeken.
Vanmorgen heb ik bij Bol.com deel 23 en 24 gekocht. Jippie, weer lekker lezen. Tot ik erachter kwam dat ik die boeken al eerder gekocht heb. Ik moest deel 25 en 26 hebben. 

Lollypopje schreef op 28-05-2023 om 11:27:

[..]

Insectenburgers zou ik best eten. Heb ook wel eens krekels gegeten die echt heel lekker bereid waren.

Ik heb zelfs weleens levende maden gegegen 🤦 dat was in Nemo met een thema avond over insecten eten. Kindje voor me nam er een paar, dus toen vond ik dat ik als volwassenne toch niet laf kon doen. Maar geen idee hoe het smaakte, want ik heb vooral heel snel gekouwd en doorgeslikt 😂

Maar een verse vlieg in mijn koffie, dat gaat me toch te ver

Brrrrrrrr! Ik ben al 3/4 deel van mijn leven vegetariër, ook vanwege ecologische overwegingen, en dan schijnen insecten een goede alternatieve eiwitbron te zijn, maar het idee staat me zò tegen!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-05-2023 om 12:01

Koko67 schreef op 28-05-2023 om 11:28:

ik ben een grote fan van de Eve Dalles boeken. Inmiddels zijn er al 26 delen van deze boeken.
Vanmorgen heb ik bij Bol.com deel 23 en 24 gekocht. Jippie, weer lekker lezen. Tot ik erachter kwam dat ik die boeken al eerder gekocht heb. Ik moest deel 25 en 26 hebben.

kun je ze retourneren? Anders wel zonde hoor.

Friezinnetje schreef op 28-05-2023 om 12:01:

[..]

kun je ze retourneren? Anders wel zonde hoor.

Nee, helaas.Zijn E- boeken

Koko67 schreef op 28-05-2023 om 12:27:

[..]

Nee, helaas.Zijn E- boeken

O wat jammer!

PhoebeHolmesreturns schreef op 28-05-2023 om 08:46:

Stokstaart het is nu weer afgelopen maar op SBS is smiddags regelmatig DIY SOS (weet ff niet in het NL hoe het heet) en de opzichter/leider van dat spul die heeft de maten ook altijd verkeerd en jouw Ikeaverhaal doet me aan hem denken

HahaWait: , zou mij ook kunnen overkomen... Er staat ook zoveel op de verpakking...

Ik heb geen tv   Maar ik voelde me zo suf!! Ik ga vanmiddag als mijn kater weg is getrokken, nog een keer kijken naar de Ikea maten en eens op mijn eigen meetkunsten reflecteren 

Man en ik hebben allebei een opleiding gehad waarin goed meten essentieel is. Desondanks ging het helemaal mis toen we gordijnen bestelden, ze waren te kort.
Jaren aan geërgerd voordat we nieuwe hebben laten aanmeten.
Je zou zeggen dat het meten van de afmetingen van een gordijn gemakkelijker is dan meten van de lichtsnelheid in vloeistof, voor dat practicum had ik een voldoende....

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-05-2023 om 14:58

Auwereel schreef op 28-05-2023 om 11:20:

[..]

Nou ik ben wel iemand die rare dingen durft te eten, ik heb een keer op een soort van proeferij kwal gegeten en balkenbrij. (En dat was niet daar maar ergens anders heb ik een x een hap levertraan gehad. Dat moest mijn moeder in haar jeugd en die gruwt er van dus dat wilde ik een x proberen.. Smaakt naar benzine gemixt met olijfolie..  )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.