Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Avondlied, van Monique van Roosmalen, gelezen. Ik zit echt in de bookchoise-fase nu. Boeken die ik zelf niet gekozen heb, maar wel de moeite waard zijn

Auwereel schreef op 30-04-2023 om 11:23:

Even mopperen! Ik wilde vandaag naar Brielle fietsen en om het aantal kilometers beperkt te houden, zit daar de reis per pont van Maassluis naar Rozenburg bij. Maar de auto-pont is uit de vaart genomen, er is nu een fietsers/voetgangers-pont. Zag er ok uit, tot io dit bericht tegenkwam:

https://www.ad.nl/voorne-putten/pont-rozenburg-maassluis-wel-of-niet-uit-de-vaart-volgens-de-laatste-berichten-vaart-ie~a3879819/

"De Otter, waar alleen fietsers en voetgangers op kunnen, lekt olie vanwege een kapotte schroefas. Eigenlijk is varen voor personeel en passagiers niet meer verantwoord, zeggen ingewijden. Het veer werd al geraakt door een hekgolf, sindsdien kan het nog maar aan een kant aanmeren."

Een bericht van 1 januari weliswaar, maar ik heb geen bericht gevonden dat-ie gerepareerd is. Om daarmee nu de Nieuwe Waterweg mee over te steken, ik kies wel een andere route voor mijn fietstochtje.

Veerdienst tussen Rozenburg en Maassluis stopt per direct met varen, provincie zet bussen in - Rijnmond

hij ligt er nu helemaal uit...

nlies schreef op 20-05-2023 om 13:09:

Avondlied, van Monique van Roosmalen, gelezen. Ik zit echt in de bookchoise-fase nu. Boeken die ik zelf niet gekozen heb, maar wel de moeite waard zijn

haha ik zie nu pas dat ik dit in een verkeerd topic heb gezet. nou ja het is wel een blooper in ieder geval

Blooper: Gisteren even snel een boodschapje gedaan in het dorp. Mooi weer en ik reed met m'n dakje open. Er was alleen parkeerplek onder de bomen dus ik had het dak even dichtgeklapt maar niet vastgemaakt. 
Toen ik terugkwam klapte ik het dak weer open maar omdat ik daar twee handen voor nodig heb had ik mijn tas en sleutels op de voorstoel gegooid. 
Alleen was de auto nog op slot en ik kon met mijn korte armpjes dus niet meer bij de sleutels. Daar stond ik dan.
Gelukkig kwam er net een man met lange armen langs en die heb ik gevraagd om mijn sleutels op te vissen. 
Leermomentje 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-05-2023 om 19:24

nlies schreef op 20-05-2023 om 13:09:

Ik dacht al ???????? Maar goed je had het zelf dus ook door...
Geeft niet hoor, idd het is weer een bijdrage. 
Even mopperen, ik heb al jaren PBS en heb besloten om weer te stoppen met dingen te eten waar ik last van krijg en ik moet dus van chocola afkicken... Beeeeeeeeehhhh  , niet leuk...

Oudenz:  geweldig..! Handig dat er net iemand langs kwam met lange armen..!

PhoebeHolmesreturns schreef op 26-05-2023 om 19:24:

[..]

Ik dacht al ???????? Maar goed je had het zelf dus ook door...
Geeft niet hoor, idd het is weer een bijdrage.
Even mopperen, ik heb al jaren PBS en heb besloten om weer te stoppen met dingen te eten waar ik last van krijg en ik moet dus van chocola afkicken... Beeeeeeeeehhhh , niet leuk...

Oudenz: geweldig..! Handig dat er net iemand langs kwam met lange armen..!

Ai veel sterkte. Ik heb dat ooit gedaan vanwege mijn acne, was heel erg niet leuk

Zoals ik al ergens eerder had gepost,Ik wilde het vieren als ik de 5000 posts had bereikt, maar dat mislukte omdat ik niet goed oplette en zag dat pas bij post 5005. Ok, ook leuk. Maar ik had ook bijna 2000 likes, dus goed opletten wanneer ik bij de 2000 ben. Maar da's niet zo makkelijk, likes krijgen heb ik niet in de hand natuurlijk. Maar afgelopen week regelmatig even gespiekt, 1998... 2001....! Nou, 2002 dan. Nee hoor, de volgende was 2004...!

Op naar de 6000 en 3000 natuurlijk!

Auwereel schreef op 26-05-2023 om 19:40:

Zoals ik al ergens eerder had gepost,Ik wilde het vieren als ik de 5000 posts had bereikt, maar dat mislukte omdat ik niet goed oplette en zag dat pas bij post 5005. Ok, ook leuk. Maar ik had ook bijna 2000 likes, dus goed opletten wanneer ik bij de 2000 ben. Maar da's niet zo makkelijk, likes krijgen heb ik niet in de hand natuurlijk. Maar afgelopen week regelmatig even gespiekt, 1998... 2001....! Nou, 2002 dan. Nee hoor, de volgende was 2004...!

Op naar de 6000 en 3000 natuurlijk!

Ik help je er vast eentje opweg

Ha, dankje Lollypopje!

Ik lees het trouwens als gelikte forumberichten 🤣

SuzyQFive schreef op 26-05-2023 om 21:20:

Ik lees het trouwens als gelikte forumberichten 🤣

😛

Slok koffie, zit iets in mijn mond. Voelt groot en ik denk een blaadje 

Spuug het uit. Dode vlieg 😳🤢

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-05-2023 om 12:01

Lollypopje schreef op 27-05-2023 om 10:24:

He gedsie.. 

gister naar ikea geweest omdat ik de keuken nu wel eens verder af wilde maken. Alles opgemeten, kloppen de maten niet
Het kastje wat ik kocht was volgens de papieren 65 hoog en moest makkelijk onder mijn aanrechtblad passen. Het paste dus niet, oh en de oven die ik erin wilde zetten pastte ook niet. Ik heb het bovenblad van de kast eraf gelaten (want wel handig en leuk kastje) de oven op de oude onhandige plek laten staan en het kastje maar anders ingericht.

Lollypopje schreef op 27-05-2023 om 10:24:

Ohh zo smerig! Precies dit (ook een vlieg in de koffie) heb ik een jaar geleden ofzo gehad.. Heeft echt even geduurd voor ik weer relaxt koffie kon drinken 😅 

Ik had van de week iets doms.. Ik wilde wraps halen en echt alle verpakkingen van dat merk waren een maand over datum. Dus ik had ze allemaal opgestapeld en zei tegen een medewerker dat ze die beter weg kon doen omdat ze over datum waren. Dus zij zei; oh wat slecht, sorry!  Ze liep er heen en bekeek alle verpakkingen.. Bleek dat ik gekeken had naar de datum waarop ze gemaakt/verpakt waren 🙈 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.