Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MellowTurkey78

MellowTurkey78

14-05-2023 om 20:30

Koekjez schreef op 14-05-2023 om 19:12:

Ik wilde tosti bakken, maar ik was vergeten om de stekker in het stopcontact te doen. Dan duurt het wel heel lang voordat de kaas smelt

Ben jij mij?  Dit heb ik dus egelmatig.
Ok niet met een tosti apparaat maar wel met blenders, broodroosters en fornuizen. (dat ik denk 'duurt wel lang voordat het warm is' en dan heb ik het fornuis niet aangezet of de pit daarnaast... Schiet ook niet echt op  )

Ik denk wel eens dat ik een gaspit uit heb gedraaid, maar dan heb ik 'm net niet ver genoeg door gedraaid, staat-ie juist vol volume te stoken! Zwart geblakerde pan-inhoud tot gevolg...

Ik was aan het koken, heb melk en water afgemeten in maatbeker. Stoot het water om, vang dat op en gooi met mijn elleboog de melk om. Lekker handig dus

MellowTurkey78

MellowTurkey78

15-05-2023 om 21:47

Auwereel schreef op 15-05-2023 om 18:31:

Ik denk wel eens dat ik een gaspit uit heb gedraaid, maar dan heb ik 'm net niet ver genoeg door gedraaid, staat-ie juist vol volume te stoken! Zwart geblakerde pan-inhoud tot gevolg...

Die heb ik ook wel eens aangelaten.. zonder pan dus niks zwart.

Poison 

Ik ontdek net dat ik gisteravond in plaats van mijn medicatie een ovale paracetamol heb genomen. Zelfde vorm, maar wel een stuk groter 🤦
En dat terwijl ik me tijdens het innemen nog bedacht dat elke ophoging zoveel groter is. Wat gek is, want ik ben al een aantal weken geleden opgehoogd 😂
Nu ga ik waarschijnlijk toch stoppen, maar zo in één keer is ook niet de bedoeling

Oeps lolly, dat is niet handig.

kind afgelopen zondag 
Hij pakte een tas en zwaaide die over zijn schouder
En nam in die zwaai het wijnglas van oma mee.
Wijn over de tafel en grond 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

18-05-2023 om 11:38

Weer gezakt voor dat kl*te LOI examen, op een haar na he.. Deed het voor de lol maar geen diploma maar certificaten is dus geen drama (heb het niet nodig) maar staat wel leuk. Heb me suf gestudeerd en ik ben er helemaal klaar mee. Misschien maar toegeven dat het niveau te hoog is. (Ik heb voor de rest alles af alleen zou een diploma leuk zijn.. Voor mn status.. )

PhoebeHolmesreturns schreef op 18-05-2023 om 11:38:

Weer gezakt voor dat kl*te LOI examen, op een haar na he.. Deed het voor de lol maar geen diploma maar certificaten is dus geen drama (heb het niet nodig) maar staat wel leuk. Heb me suf gestudeerd en ik ben er helemaal klaar mee. Misschien maar toegeven dat het niveau te hoog is. (Ik heb voor de rest alles af alleen zou een diploma leuk zijn.. Voor mn status.. )

Wat jammer zeg!

PhoebeHolmesreturns schreef op 18-05-2023 om 11:38:

Als het op een haar na is, is het niveau dan nèt te hoog? Krijg je ook goed inzicht waar het fout gaat? Of is het bij LOI dit is het resultaat en waar de fouten zitten, mag je zelf uitzoeken?

Ook bij examens geldt, oefening baart kunst. Dat vind ik trouwens lastig, als docent wil je dat studenten serieus gaan studeren en niet "even een tentamen ophalen" en er verder niets aan doen, maar ze moeten ook de ruimte krijgen om ervaring op te doen met het doen van tentamen/examen over die stof. Een paar oude tentamens om te oefenen zijn er meestal wel, maar sommigen hebben gewoon meer nodig voor het muntje valt.

Ik brak zojuist eem stuk van mijn luxaflex   tijdens het schoonmaken  ervan

MellowTurkey78

MellowTurkey78

18-05-2023 om 13:32

Auwereel schreef op 18-05-2023 om 12:39:

[..]

Als het op een haar na is, is het niveau dan nèt te hoog? Krijg je ook goed inzicht waar het fout gaat? Of is het bij LOI dit is het resultaat en waar de fouten zitten, mag je zelf uitzoeken?

Ook bij examens geldt, oefening baart kunst. Dat vind ik trouwens lastig, als docent wil je dat studenten serieus gaan studeren en niet "even een tentamen ophalen" en er verder niets aan doen, maar ze moeten ook de ruimte krijgen om ervaring op te doen met het doen van tentamen/examen over die stof. Een paar oude tentamens om te oefenen zijn er meestal wel, maar sommigen hebben gewoon meer nodig voor het muntje valt.

Nee ik krijg daar geen inzicht in, ik krijg het niet te zien, alleen het cijfer. Geen idee dus waar het aan ligt en ik studeer dus alles waarvan ik denk dat ik het goed weten moet tienduizend keer in... (en dat begin ik stomvervelend te vinden, dat gestudeer... Wat ik dus blijkbaar toch niet goed doe...) 
Er is 1 proefexamen, dat heb ik de afgelopen weken een paar keer gedaan en dan zie ik wel waar de fouten zitten en studeer daarop. 
Ik wist trouwens niet dat je docent bent? (Weet ik nog niet zeker maar ik krijg nu wel die indruk)
Misschien is de LOI methode ook niet goed en ligt het ook wel daaraan... Ik ben iemand die het altijd bij zichzelf legt maar dat hoeft natuurlijk niet altijd.

Ik ben trouwens omdat het niet opschoot al een tijdje bezig met weer een andere thuisstudie (zelfde onderwerp, ook voeding), dat is veel leuker en ook veel beter geregeld. Dus nogmaals misschien ligt het idd ook aan de methode.

Ja, ik ben docent op de universiteit. En als ik punten aftrek, leg ik altijd in de kantlijn of in de beoordeling uit wat eraan scheelt. 

Hopelijk leren studenten daarvan zodat ze het de volgende keer wel goed doen.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

18-05-2023 om 15:00

Auwereel schreef op 18-05-2023 om 13:51:

Ja, ik ben docent op de universiteit. En als ik punten aftrek, leg ik altijd in de kantlijn of in de beoordeling uit wat eraan scheelt.

Hopelijk leren studenten daarvan zodat ze het de volgende keer wel goed doen.

En dat doen ze bij de LOI dus niet...sch*tclub... 😖🙊

Verdienmodel van de LOI, omdat je blijft betalen totdat je je diploma hebt?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.