Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Bij mijn werk lopen er veel buitenlandse medewerkers rond en de eerste keer dat ze dat meemaken, schrikken ze zich meestal een ongeluk, als ze niet gewaarschuwd worden.

JeanneD1982 schreef op 01-05-2023 om 12:10:

Ik schrik me iedere x helemaal de t*ring van dat alarm wat in het begin van de maand getest wordt. (Er staat er 1 tegenover mijn huis)

Ons konijn was net een rondje door het huis aan het wandelen  toen het alarm afging. Hij sprintte naar zijn hok en sprong erin. Goed afgericht. Ga naar binnen en sluit ramen en deuren. Nu valt dat laatste niet mee bij een konijnenhok maar goed..

lientje69 schreef op 01-05-2023 om 12:24:

[..]

Ons konijn was net een rondje door het huis aan het wandelen toen het alarm afging. Hij sprintte naar zijn hok en sprong erin. Goed afgericht. Ga naar binnen en sluit ramen en deuren. Nu valt dat laatste niet mee bij een konijnenhok maar goed..

Hahaha, wat lief 😁

Ik hoorde dit weekend op de radio een spotje over teelbalkanker, en dat als je als man het alarm hoort op de eerste maandag van de maand, je je ballen moet checken. Dus toen ik het alarm hoorde kreeg ik een beeld in mijn hoofd van mannen die een greep deden om dat te doen...

MenacingSwan87

MenacingSwan87

01-05-2023 om 15:03

lientje69 schreef op 01-05-2023 om 12:24:

[..]

Ons konijn was net een rondje door het huis aan het wandelen toen het alarm afging. Hij sprintte naar zijn hok en sprong erin. Goed afgericht. Ga naar binnen en sluit ramen en deuren. Nu valt dat laatste niet mee bij een konijnenhok maar goed..

Haha slim konijn!

Auwereel schreef op 30-04-2023 om 11:08:

Ik woon in een "bloemkoolwijk" van begin jaren tachtig. Toen ik mijn housewarmingsparty hield (in de pre-mobieltjestijd), kreeg ik later van iemand te horen dat-ie z'n best had gedaan om op mijn party te komen, maar dat-ie het huis niet had kunnen vinden!

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bloemkoolwijk

Ik woon ook in zo’n bloemkoolwijk 🤣. Ik ken elke heg en steg maar voor niet-wijkbewoners is het altijd drama. Helemaal omdat de nummering niet logisch. Uiteindelijk zijn er ten lange leste maar bordjes in de straten geplaatst met waar welk nummer zit. 

Netherfield schreef op 01-05-2023 om 13:16:

Ik hoorde dit weekend op de radio een spotje over teelbalkanker, en dat als je als man het alarm hoort op de eerste maandag van de maand, je je ballen moet checken. Dus toen ik het alarm hoorde kreeg ik een beeld in mijn hoofd van mannen die een greep deden om dat te doen...

Ja, we hadden het daar laatst op school over. Er was een klas die bedacht had op te staan tijdens het alarm en dan even een Michael Jackson move maken 😜. 

SuzyQFive schreef op 01-05-2023 om 18:00:

[..]

Ja, we hadden het daar laatst op school over. Er was een klas die bedacht had op te staan tijdens het alarm en dan even een Michael Jackson move maken 😜.

🤣 leuk bedacht!

nou de concurrenten van Albert heijn zijn blij met die stakingen. Veel drukker bij andere supermarkten 

Broodjebrie schreef op 02-05-2023 om 15:39:

nou de concurrenten van Albert heijn zijn blij met die stakingen. Veel drukker bij andere supermarkten

De klanten van de andere supermarkten komt de stoom uit de oren zo ongeveer. Kom je om 8.00 dan is het brood nog niet geleverd,  toen ik na het sporten nog eens langs ging (10.50 ongeveer) waren mijn favoriete brood en de krentenbollen al op. 

Een stomme blooper/mopper.

Mijn shampoo was op, dus ik pak een nieuwe uit de kast die ik een tijdje geleden gekocht had, bleek het naderhand cremespoeling te zijn...
Dit wist ik wel, MAAR omdat er ook ''Apres shampooing'' op stond dacht ik dat het 2 in 1 was.
Mijn haar bleef nattig/vet en toen ben ik de achterkant maar eens gaan lezen.

Gelukkig is het enigszins bijgetrokken, ik moest namelijk naar kantoor vandaag.

Apres betekend na...

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-05-2023 om 08:10

Mijn bloopers deze week (alweer goed voor de hele maand mei wat mij betreft...); praten over iets in een topic waar je helemaal online niet over praten wilt ivm privacy en mogelijke ongenuanceerde reacties van anderen en vervolgens  ook online/op een forum vluchten als je je aangevallen voelt     
Goedemorgen 

Noas:  , zoiets was mij een tijdje geleden ook min of meer overkomen toen ik mezelf insmeerde met creme-douche gel ipv bodycream  ...  Niet echt handig...
Is al jaren geleden maar ik herinnerde mij opeens weer een blooper. Ik moest smiddags werken, had smorgens een peeling-masker op mn gezicht gedaan en dacht dat het prikken erbij hoorde ivm reiniging, dat bleek echter een flinke allergische reactie te zijn en mn hele gezicht zat onder de uitslag.. 

ik heb mijn nieuwe e reader per ongeluk op Nepal ingesteld i.p.v. Nederland.
Nu is mijn Nepalees niet meer wat het geweest is en ik krijg hem niet terug naar Nederlands. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-05-2023 om 08:30

Koko67 schreef op 09-05-2023 om 08:24:

Nu is mijn Nepalees niet meer wat het geweest is en ik krijg hem niet terug naar Nederlands.

En jij maakt mij vreselijk aan het lachen, dank daarvoor...!
Dat had ik een keer met arabisch... Gelukkig kende ik ivm mijn toenmalige werk genoeg mensen die arabisch spreken en het was dus zo opgelost maar het zou zo een actie van mij kunnen zijn... 

Koko67 schreef op 09-05-2023 om 08:24:

Dat is voor ons heel grappig.  Maar voor jou een stuk minder leuk.  Vind maar even iemand  die die taal spreekt....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.