Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


MariaC schreef op 27-02-2023 om 14:26:

Ik doe eigenlijk altijd de handdoeken bij het beddengoed, en dan meestal op 60. (Soms op 90) Geen idee of dat goed is... :
Grrrrrrr..... ik heb een cameradeurbel, die ging net maar mn mobiel ligt boven en ik zit ff in mn werkhok vlakbij de voordeur dus ik hoorde de bel en kon het niet laten om toch ff erheen te lopen. Was het, zoals altijd op dit soort tijdstip weer een goed doel. Niet dat ik daar iets tegen heb, ik steun een paar goede doelen en ik kan niet aan de gang blijven...bovendien die 'deurgoeddoelen' vertrouw ik nooit helemaal. Anyway ik kon dus weer een l*lverhaal aanhoren om vervolgens nee te verkopen. En dat vind ik stom.

Ik geef ze niet eens de kans en zeg meteen dat ik niet geef. Is het niet duidelijk waar ze voorkomen ratel ik het hele rijtje af.
Ik word geen donateur, ik wil niks kopen, ik heb geen nieuwe energie maatschappij nodig, ik wil geen abonnement en ik ben niet opzoek naar God.

Zelfs als waar zij voorkomen er niet tussen staat geven ze dan het meteen al op

misschien aso, maar anders sta ik zowel mijn als hun tijd te verdoen en daar heb ik geen zin in. De energie ook niet voor.

MariaC schreef op 27-02-2023 om 14:26:

Ik doe eigenlijk altijd de handdoeken bij het beddengoed, en dan meestal op 60. (Soms op 90) Geen idee of dat goed is... :
Grrrrrrr..... ik heb een cameradeurbel, die ging net maar mn mobiel ligt boven en ik zit ff in mn werkhok vlakbij de voordeur dus ik hoorde de bel en kon het niet laten om toch ff erheen te lopen. Was het, zoals altijd op dit soort tijdstip weer een goed doel. Niet dat ik daar iets tegen heb, ik steun een paar goede doelen en ik kan niet aan de gang blijven...bovendien die 'deurgoeddoelen' vertrouw ik nooit helemaal. Anyway ik kon dus weer een l*lverhaal aanhoren om vervolgens nee te verkopen. En dat vind ik stom.

Met een gezin van 4 heb ik genoeg handdoeken om een speciale handdoekenwas te draaien en als er beddengoed in de machine gaat past daar nog wel iets bij maar geen 2 badlakens en 3 setjes uit de keuken. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

27-02-2023 om 16:40

Lollypopje schreef op 27-02-2023 om 14:31:

[..]

Ik geef ze niet eens de kans en zeg meteen dat ik niet geef. Is het niet duidelijk waar ze voorkomen ratel ik het hele rijtje af.
Ik word geen donateur, ik wil niks kopen, ik heb geen nieuwe energie maatschappij nodig, ik wil geen abonnement en ik ben niet opzoek naar God.

Zelfs als waar zij voorkomen er niet tussen staat geven ze dan het meteen al op

misschien aso, maar anders sta ik zowel mijn als hun tijd te verdoen en daar heb ik geen zin in. De energie ook niet voor.

Ik vind je niet aso en ik ben het met je eens maar ik heb niet altijd de ballen  ...

MariaC schreef op 27-02-2023 om 16:40:

[..]

Ik vind je niet aso en ik ben het met je eens maar ik heb niet altijd de ballen ...

Ik heb het mijzelf aangeleerd omdat ik blijkbaar op straat die mensen aantrek. Hoe harder ik ze negeer, hoe harder ze op me afkomen 🤦‍♀️ Heel bizar en totaal niet relaxt als je gaar van een werkdag uit de trein komt en opweg bent naar je bus.

Lollypopje schreef op 27-02-2023 om 16:51:

[..]

Ik heb het mijzelf aangeleerd omdat ik blijkbaar op straat die mensen aantrek. Hoe harder ik ze negeer, hoe harder ze op me afkomen 🤦‍♀️ Heel bizar en totaal niet relaxt als je gaar van een werkdag uit de trein komt en opweg bent naar je bus.

Gewoon zeggen dat je al lid bent Die truc doe ik ook sinds een tijdje, dan zijn ze zo weer weg haha.

Potverdorie, de sneltesten voor covid vliegen de winkel uit, ik grijp overal mis. Dan maar online bestellen.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

27-02-2023 om 18:31

Lollypopje schreef op 27-02-2023 om 16:51:

[..]

Ik heb het mijzelf aangeleerd omdat ik blijkbaar op straat die mensen aantrek. Hoe harder ik ze negeer, hoe harder ze op me afkomen 🤦‍♀️ Heel bizar en totaal niet relaxt als je gaar van een werkdag uit de trein komt en opweg bent naar je bus.

Soms lukt dat me hoor maar dan moet ik me wel bewust zijn ervan. Ik ga dit wel weer proberen want dit schiet niet op en ik kan niet de hele wereld redden. (Dat is het voordeel van een deurbel met camera, dat ik niet naar de deur hoef te gaan als er weer zo'n gast voor de deur staat maar dan moet ik die gebruiken/mobiel bij de hand hebben..)

Brie; das ook een goeie 

Geen blunder van mezelf maar wel een actie die zo bij funniest homevideo’s kon. Mijn moeder heeft in het verzorgingshuis een elektrische rolstoel gekregen, dat vonden ze wel een veilig vervoer bij een licht dementerende dame. Gisteren moesten we de lift in, maar daar stond al een rolstoel van een man met een gebroken been, in het gips, been recht naar voren. Het paste nog wel, dus ik zei dat ze voorzichtig naar voren moest rijden. Mam denkt ‘boem is ho!’, dus die man begon al wat te paniekeren. Nadat ik de wieltjes had bijgedraaid, kon de lift ook inderdaad dicht. Bij het uitrijden wijs ik er nog op ‘direct recht achteruit!’. De man met het gips (gecompliceerde breuk met een gebroken knieschijf), was voor de zekerheid al wat naar achter gaan zitten, zodat hij wat speling had. Bij het uitrijden bedacht mijn moeder dat recht achteruit niet de manier was, dus ze probeerde in de lift te keren, met succes. Ruimte zat, als je over de tenen van je dochter heen rijdt.

Broodjebrie schreef op 27-02-2023 om 17:53:

Potverdorie, de sneltesten voor covid vliegen de winkel uit, ik grijp overal mis. Dan maar online bestellen.

Meen je dat nou?  Waarom dan?  Er wordt juist gezegd dat we de teugels een beetje kunnen laten vieren.

Beterlaat2021! schreef op 27-02-2023 om 19:02:

[..]

Meen je dat nou? Waarom dan? Er wordt juist gezegd dat we de teugels een beetje kunnen laten vieren.

Ja dat meen ik. En ja, ik weet dat dat gezegd is, maar ik werk in de zorg en heb een kwetsbare ouder en ik heb momenteel wat mensen in mijn omgeving die corona hebben dus ik wil voorzichtig zijn. Mag het?

MariaC schreef op 27-02-2023 om 18:31:

[..]

Soms lukt dat me hoor maar dan moet ik me wel bewust zijn ervan. Ik ga dit wel weer proberen want dit schiet niet op en ik kan niet de hele wereld redden. (Dat is het voordeel van een deurbel met camera, dat ik niet naar de deur hoef te gaan als er weer zo'n gast voor de deur staat maar dan moet ik die gebruiken/mobiel bij de hand hebben..)

Brie; das ook een goeie

Thanx, en die tip had ik weer van een kennis die me erop attendeerde. Was ook ideaal bij de huishoudbeurs, zo'n kerel van de postcodeloterij liep op ons af en ik dacht al, daar gaan we weer dus ik zei al, ik ben al lid. Normaal ben ik niet van het liegen maar in dit geval mag dat wel vind ik.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

27-02-2023 om 19:21

MMcGonagall schreef op 27-02-2023 om 18:41:

Geen blunder van mezelf maar wel een actie die zo bij funniest homevideo’s kon. Mijn moeder heeft in het verzorgingshuis een elektrische rolstoel gekregen, dat vonden ze wel een veilig vervoer bij een licht dementerende dame. Gisteren moesten we de lift in, maar daar stond al een rolstoel van een man met een gebroken been, in het gips, been recht naar voren. Het paste nog wel, dus ik zei dat ze voorzichtig naar voren moest rijden. Mam denkt ‘boem is ho!’, dus die man begon al wat te paniekeren. Nadat ik de wieltjes had bijgedraaid, kon de lift ook inderdaad dicht. Bij het uitrijden wijs ik er nog op ‘direct recht achteruit!’. De man met het gips (gecompliceerde breuk met een gebroken knieschijf), was voor de zekerheid al wat naar achter gaan zitten, zodat hij wat speling had. Bij het uitrijden bedacht mijn moeder dat recht achteruit niet de manier was, dus ze probeerde in de lift te keren, met succes. Ruimte zat, als je over de tenen van je dochter heen rijdt.

Aaaaaauuuuuuwwwwww!!
Brie: het is een goede, echt dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht zeg..!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

27-02-2023 om 19:22

Broodjebrie schreef op 27-02-2023 om 19:16:

[..]

Ja dat meen ik. En ja, ik weet dat dat gezegd is, maar ik werk in de zorg en heb een kwetsbare ouder en ik heb momenteel wat mensen in mijn omgeving die corona hebben dus ik wil voorzichtig zijn. Mag het?

Volgens mij was de verbazing dat ze nu door zoveel mensen gekocht worden, niet dat jij er een paar wilt hebben.

Ik heb ook allang geleerd heel duidelijk te zijn tegen mensen die me iets proberen te verkopen/aan te smeren. Direct nee. Willen ze dan doorpraten dan is het hun eigen tijd die ze staan te verdoen 

Zodra ze zeggen Goede Doel….. is mijn standaard antwoord, ….jullie goededoelenloterijen komt volgend kwartaal op mijn lijstje te staan.
Willen ze blijven hangen en verder hun verhaal afdraaien, dan vraag ik, heb jij 25 euro ?
Want dat is mijn bedrag wat ik vraag per 5 min luisteren.
Dan zijn ze snel vertrokken,wel met een brede lachen hun mond.

Wandelvrouwtje schreef op 27-02-2023 om 19:22:

[..]

Volgens mij was de verbazing dat ze nu door zoveel mensen gekocht worden, niet dat jij er een paar wilt hebben.

Ik heb ook allang geleerd heel duidelijk te zijn tegen mensen die me iets proberen te verkopen/aan te smeren. Direct nee. Willen ze dan doorpraten dan is het hun eigen tijd die ze staan te verdoen

Oh ja, dat zou kunnen. In dat geval, sorry voor mijn uitval. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.