Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Een blooper van mezelf. Ik liet vaak samen met een buurman onze honden uit.  Hij vertelde toen dat hij binnenkort 50 jaar getrouwd was. (Het huwelijk was nogal uitgedoofd).

Ik zei : doe je daar nog iets aan?
Hij : wat dan?
Ik : een bloemetje ofzo..
Hij : wat voor bloemen dan?
Ik : rode rozen natuurlijk.

Hij aan de slag. Bestelde bij de bloemist 50 rode rozen         te bezorgen op de trouwdag.  De bloemist belde nog een keer op, om te vragen of er geen kaartje aan moest. Nee hoor, dat hoefde niet.

Een week of twee later spreek ik zijn vrouw.  Hoe was het geweest?
"Ja goed, alleen kreeg ik rozen van Henk, terwijl ik HELEMAAL NIET van rozen hou.  Hoe hij daar nou bij kwam?  Ik snap er niets van..."

IK heb mijn mond maar gehouden...

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

20-02-2023 om 18:42

Beterlaat2021! schreef op 20-02-2023 om 16:50:

Een blooper van mezelf. Ik liet vaak samen met een buurman onze honden uit. Hij vertelde toen dat hij binnenkort 50 jaar getrouwd was. (Het huwelijk was nogal uitgedoofd).

Ik zei : doe je daar nog iets aan?
Hij : wat dan?
Ik : een bloemetje ofzo..
Hij : wat voor bloemen dan?
Ik : rode rozen natuurlijk.

Hij aan de slag. Bestelde bij de bloemist 50 rode rozen te bezorgen op de trouwdag. De bloemist belde nog een keer op, om te vragen of er geen kaartje aan moest. Nee hoor, dat hoefde niet.

Een week of twee later spreek ik zijn vrouw. Hoe was het geweest?
"Ja goed, alleen kreeg ik rozen van Henk, terwijl ik HELEMAAL NIET van rozen hou. Hoe hij daar nou bij kwam? Ik snap er niets van..."

IK heb mijn mond maar gehouden...

Geweldig dit! (Wat een zeikwijf zeg...  Rozen zijn toch leuk en het is een cadeautje... citroeneter...misschien niet heel gek dat huwelijk uitgedoofd is... )

MariaC schreef op 20-02-2023 om 18:42:

[..]

Geweldig dit! (Wat een zeikwijf zeg... Rozen zijn toch leuk en het is een cadeautje... citroeneter...misschien niet heel gek dat huwelijk uitgedoofd is... )

Ja maar ja, niet iedereen houdt ervan

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

20-02-2023 om 20:33

Broodjebrie schreef op 20-02-2023 om 19:20:

[..]

Ja maar ja, niet iedereen houdt ervan

Blijkbaar maar daar mier je toch niet over als het een kado is.. (en wie houdt er nou niet van rozen... )

MariaC schreef op 20-02-2023 om 20:33:

[..]

Blijkbaar maar daar mier je toch niet over als het een kado is.. (en wie houdt er nou niet van rozen... )

Bij mij hoef je helemaal niet aan te komen met bloemen, en als ik 50 jaar getrouwd ben hoop ik toch dat ie dat weet  en dus ook of je wel of niet van rozen houdt. 

Maar ik vind het wel een grappige situatie 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

20-02-2023 om 22:26

Regendrup. schreef op 20-02-2023 om 20:36:

[..]

Bij mij hoef je helemaal niet aan te komen met bloemen, en als ik 50 jaar getrouwd ben hoop ik toch dat ie dat weet en dus ook of je wel of niet van rozen houdt.

Maar ik vind het wel een grappige situatie

Daar heb je wel gelijk in..  Dat iemand na zo'n lange tijd toch hopelijk wel weet waar je van houdt... 

MariaC schreef op 20-02-2023 om 20:33:

[..]

Ik hou niet van rozen. Maar als ik ze krijg hoor je mij niet klagen. Wel hoop ik dat mijn man dat na 50 jaar huwelijk weet van mij. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

21-02-2023 om 13:39

En we blooperen leuk verder; ik schilde net mijn vinger ipv de aardappel... 
(niet ernstig hoor, enkel beetje vel)

MariaC schreef op 21-02-2023 om 13:39:

En we blooperen leuk verder; ik schilde net mijn vinger ipv de aardappel...
(niet ernstig hoor, enkel beetje vel)

Auwwww

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

21-02-2023 om 14:40

Regendrup. schreef op 21-02-2023 om 14:27:

[..]

Auwwww

Viel mee gelukkig, alleen een beetje bloed..

Vanochtend mezelf mijn bed uit gesleept en snel koffie achterover gegoten. Hardlopen maar over geslagen want ik moest om 9.30 bij de fysiotherapeut zijn. Ik zit hier keurig op tijd en ze komt naar buiten, staan de man naast me en ik tegelijkertijd op. Blijkbaar moest ik er om 10u zijn 🤷 zit ik hier te wachten.

het was mijn eigen schele blik. Mijn agenda vertelde me zojuist dat ik er om 10u moest zijn. *Zucht.

De ingebouwde accu van mijn luidspreker is aan het eind van zijn leven
gekomen. En hij is zó ontworpen dat hij niet rechtstreeks op stroom kan werken.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

22-02-2023 om 10:33

stokstaart schreef op 22-02-2023 om 09:47:

het was mijn eigen schele blik. Mijn agenda vertelde me zojuist dat ik er om 10u moest zijn. *Zucht.

Verdorie, ik heb alles al op; ontbijt, lunch en tussendoortje tot aan het diner.

Ik heb er een beetje brandend maagzuur van; dat is mijn straf behalve op een houtje bijten tot vanavond.

Misschien dat ik weer eens zoethout kan kopen, dan is het laatste wat leuker. Behalve voor je bloeddruk, die houdt niet van zoethout.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.