Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

oh oh Auwereel 🤣🤣🤣 

Reminds me dat ik nog wel even een sleutel bij moet laten maken. Ik heb mijn autosleutel en gewone sleutelbos losgekoppeld dus moet nog even een huissleutel weer aan mijn gewone sleutelbos en aan mijn fietssleutel. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

10-02-2023 om 14:21

Auwereel schreef op 10-02-2023 om 10:43:

Zo, ik heb geloof ik de blooper van de maand weer gehad en hopelijk de blooper van het jaar.
Het begon met het mobiel-etuitje waarvan de rits kapot ging omdat het etuitje te vol zat. Dus een sleutelring met muntje voor een winkelkarretje en wat kortingskaartjes in mijn sleuteletui gedaan. Die vond ik vandaag ook te vol, met huissleutel, fietssleutel en dat muntje/kaartjes. Dus muntje/kaartjes eraf gehaakt. Dacht ik. Wat ik pas door had toen ik naar buiten stapte, de deur achter mij dichtdeed en op slot wilde draaien, was dat ik ook de huissleutel had afgekoppeld.
Buren met mijn sleutel waren niet thuis, dochter die in de buurt was niet thuis, zoon is op vakantie, maar gelukkig werkt mijn man redelijk dichtbij, dus die heeft mij weer binnen gelaten...

Oooooooowww Auwereel! 
Je dingt hiermee idd wel mee naar de top 3 van bloopers 

(Heb ik in mn tijdelijke huurwoning ook gehad, zo de deur uit zonder sleutels.. )

Ik weet niet of dit onder een blooper valt, maar ik vind het wel een leuk verhaal.
Het huis van een bevriende familie lag op een glooiend terrein.
Daarom had het de naam  'De Helling' gekregen.
Na een enorme storm waren er wat letters afgewaaid en heette het huis
'De Hel in'.  

Beterlaat2021! schreef op 12-02-2023 om 12:04:

Ik weet niet of dit onder een blooper valt, maar ik vind het wel een leuk verhaal.
Daarom had het de naam 'De Helling' gekregen.
'De Hel in'.

Oeps hahaha

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

12-02-2023 om 17:11

'De Hel in'.

Geen idee maar ik vind het wel grappig.. 

Ik liet net een beker chocolademelk  uit mijn handen vallen.  Warme uiteraard dus ook nog verbrand

lientje69 schreef op 12-02-2023 om 17:16:

Ik liet net een beker chocolademelk uit mijn handen vallen. Warme uiteraard dus ook nog verbrand

Auw en jammer van de chocolademelk... Was de beker nog heel?

Auwereel schreef op 12-02-2023 om 17:46:

[..]

Auw en jammer van de chocolademelk... Was de beker nog heel?

Ja dat wel

Zo'n stevige van chocomel. Die kan wel een stootje hebben.

En ook geen gat in de vloer? Bij mij valt meestal valt het kopje, schaaltje, de beker kapot op de tegels, maar zo nu en dan beschadigt de tegel ipv de kop. 

Auwereel schreef op 12-02-2023 om 19:51:

En ook geen gat in de vloer? Bij mij valt meestal valt het kopje, schaaltje, de beker kapot op de tegels, maar zo nu en dan beschadigt de tegel ipv de kop.

Hij viel op de aanrecht

Mijn aanrechtblad,  en gehele keuken is na ruim 30 jaar toch aan vervanging  toe, dus dat was niet zo erg😃

lientje69 schreef op 12-02-2023 om 20:36:

[..]

Hij viel op de aanrecht

Mijn aanrechtblad, en gehele keuken is na ruim 30 jaar toch aan vervanging toe, dus dat was niet zo erg😃

Toen mijn huidige keuken nagelnieuw was, stootte ik bij het uitruimen van de afwasmachine een mok tegen mijn marmeren aanrecht, en ja hoor, een stukje uit het marmer!   Gelukkig vond ik het stukje en kon het geplakt worden!

Mok was nog heel trouwens...

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

12-02-2023 om 22:04

Ik heb regelmatig zin om mijn woonkamer anders in te richten en om met meubels te schuiven en een paar weken geleden is bij zo'n actie 1 van mijn glazen Ikea lampen gesneuveld. Ik ben dus ook nogal van het laten vallen en iets omgooien ben ik ook goed in. Gelukkig heb ik katten die graag melk, karnemelk en yoghurt helpen opruimen

Laatst heeft de hond van de vriend van mijn dochter geholpen met opruimen van een stuk maiskolf die op de grond was gevallen. Dat ontdekten ze toen hij geopereerd moest worden vanwege een verstopping....

Auwereel schreef op 12-02-2023 om 22:05:

Laatst heeft de hond van de vriend van mijn dochter geholpen met opruimen van een stuk maiskolf die op de grond was gevallen. Dat ontdekten ze toen hij geopereerd moest worden vanwege een verstopping....

Och jeetje! Das ook sneu!

'De Hel in'.

Doet mij denken aan Bert Visser. Zijn broer had een nachtclub Chéz Lulu. Ruzie met z'n broer en hij had een aantal letters kapot geschoten. Stond er hé Lul. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.