Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Ellori
07-02-2023 om 13:10
Ik ben in de ik-doe-mezelf-pijn-door-lomp-doen modus. Gisteren wou ik een koortje wegknippen bij een jas met een klein schaartje, komt een deel van mn hand tussen de onderkant van het schaartje, is nu een mooi bloedblaartje geworden.
Vandaag, ik schud mn broek uit. Had wel gezien dat m'n riem er nog in zat maar registreerde dat niet. Tot de gesp tegen een knokkel aan kwam, ik heb nu dus 2 knokkels voor m'n wijsvinger xD. Hopelijk is dat het wel weer voor even haha
Amazooi
07-02-2023 om 13:43
Miauw schreef op 07-02-2023 om 10:49:
Ik had een mooie uitglijder in de sauna. Liep het trappetje af van een bad waar meerdere mensen vanuit het bad zicht op hadden. Mijn voet gleed uit en ik ging in één keer onderuit en hing daarna achterover aan de trapleuning. 🙈 Ik was wel erg blij dat ik mijzelf kon opvangen, was anders denk ik flink op mijn achterhoofd gevallen.
Wat erg! Heb je je bezeerd ook al viel je niet op je hoofd?
SerpentineHawk22
07-02-2023 om 13:44
Ellori schreef op 07-02-2023 om 13:10:
Ik ben in de ik-doe-mezelf-pijn-door-lomp-doen modus. Gisteren wou ik een koortje wegknippen bij een jas met een klein schaartje, komt een deel van mn hand tussen de onderkant van het schaartje, is nu een mooi bloedblaartje geworden.
Vandaag, ik schud mn broek uit. Had wel gezien dat m'n riem er nog in zat maar registreerde dat niet. Tot de gesp tegen een knokkel aan kwam, ik heb nu dus 2 knokkels voor m'n wijsvinger xD. Hopelijk is dat het wel weer voor even haha
Ik heb soms ook zo'n stunteldag, en stoten ben ik expert in.. Ik heb altijd ergens wel een blauwe plek.
Miauw houd je jezelf heel?
stokstaart
07-02-2023 om 13:54
ik heb me nog 2x gestoten. Mijn hand heeft een prachtige blauwe plek evenals mijn knie.
Het is zo'n dag
Miauw
07-02-2023 om 20:01
Ja je hebt wel eens van die dagen, hopelijk morgen niks meer stoten
Amazooi schreef op 07-02-2023 om 13:43:
[..]
Wat erg! Heb je je bezeerd ook al viel je niet op je hoofd?
Nee hoor, gelukkig niet
SerpentineHawk22
08-02-2023 om 08:00
En daar ging net weer een bak brokjes op de grond terwijl de katten hongerig om mij heen drentelden... 
Ellori
08-02-2023 om 11:08
MariaC schreef op 08-02-2023 om 08:00:
En daar ging net weer een bak brokjes op de grond terwijl de katten hongerig om mij heen drentelden...
Dan is het in ieder geval snel opgeruimd. En het kost niet eens stroom! xD
SerpentineHawk22
08-02-2023 om 11:14
Ellori schreef op 08-02-2023 om 11:08:
[..]
Dan is het in ieder geval snel opgeruimd. En het kost niet eens stroom! xD
(Is trouwens ook nog een dingetje want mijn ene kat mag enkel speciaal nier-dieetvoer en het bakje wat ik liet vallen was van de andere kat)
Dat had ik vanmorgen met iets wat ik liet vallen, kwark geloof ik, je roept een kat en die ruimt het wel even voor je op. Erg handig 
Ellori
08-02-2023 om 11:20
MariaC schreef op 08-02-2023 om 11:14:
[..]
(Is trouwens ook nog een dingetje want mijn ene kat mag enkel speciaal nier-dieetvoer en het bakje wat ik liet vallen was van de andere kat)
Dat had ik vanmorgen met iets wat ik liet vallen, kwark geloof ik, je roept een kat en die ruimt het wel even voor je op. Erg handig
Ja, dat met die verschillende diëten is dan idd wel een dingetje.
Onze katten helpen ook maar al te graag met opruimen zolang het stukjes kaas zijn die vielen tijdens het raspen of als mijn partner een blikje tonijn open trekt xD. En heeeeeel soms als ze geluk hebben ligt er een klein stukje gehakt ergens wat ik weer eens uit de pan heb weten te roeren door een beetje boel lomp te doen.
SerpentineHawk22
08-02-2023 om 12:54
Ellori schreef op 08-02-2023 om 11:20:
[..]
Ja, dat met die verschillende diëten is dan idd wel een dingetje.
Onze katten helpen ook maar al te graag met opruimen zolang het stukjes kaas zijn die vielen tijdens het raspen of als mijn partner een blikje tonijn open trekt xD. En heeeeeel soms als ze geluk hebben ligt er een klein stukje gehakt ergens wat ik weer eens uit de pan heb weten te roeren door een beetje boel lomp te doen.
Hier vinden de katten mijn onhandigheden ook niet heel erg..
Netherfield
08-02-2023 om 22:20
Mijn man lag languit op zijn rug op de bank. Naast zijn voeten was nog een klein stukje waar ik kon zitten. Ging ik dus vol op zijn voet zitten! Je hoorde knak maar niks aan de hand gelukkig.
Miauw
09-02-2023 om 10:02
Netherfield schreef op 08-02-2023 om 22:20:
…. maar niks aan de hand gelukkig.
Zijn voet ook nog oké?
Het is hier vaker andersom, mijn man geeft mij nog wel eens ellebogen in bed. Of zoals van de week dat hij met zijn elleboog op mijn hand leunt, auw
SerpentineHawk22
09-02-2023 om 10:31
Miauw schreef op 09-02-2023 om 10:02:
[..]
Zijn voet ook nog oké?
![]()
Het is hier vaker andersom, mijn man geeft mij nog wel eens ellebogen in bed. Of zoals van de week dat hij met zijn elleboog op mijn hand leunt, auw
![]()
Hier ook meestal omgekeerd dat ik per ongeluk een stoot krijg van vriend... Soms meerdere keren per dag, je moet me wel hebben zeg ik dan... Al was ik laatst onhandig maar meestal is het omgekeerd...
Auwereel
10-02-2023 om 10:43
Zo, ik heb geloof ik de blooper van de maand weer gehad en hopelijk de blooper van het jaar.
Het begon met het mobiel-etuitje waarvan de rits kapot ging omdat het etuitje te vol zat. Dus een sleutelring met muntje voor een winkelkarretje en wat kortingskaartjes in mijn sleuteletui gedaan. Die vond ik vandaag ook te vol, met huissleutel, fietssleutel en dat muntje/kaartjes. Dus muntje/kaartjes eraf gehaakt. Dacht ik. Wat ik pas door had toen ik naar buiten stapte, de deur achter mij dichtdeed en op slot wilde draaien, was dat ik ook de huissleutel had afgekoppeld.
Buren met mijn sleutel waren niet thuis, dochter die in de buurt was niet thuis, zoon is op vakantie, maar gelukkig werkt mijn man redelijk dichtbij, dus die heeft mij weer binnen gelaten...
SuzyQFive
10-02-2023 om 11:24
Miauw schreef op 09-02-2023 om 10:02:
[..]
Zijn voet ook nog oké?
![]()
![]()
Mijn vriend is ook zo’n lomperd…
en in zijn slaap ben ik wel meer dan eens keihard geschopt. Op een gegeven moment zat bij mij de adrenaline al hoog als ie ook maar een beetje bewoog.
Gelukkig is dat nu een heel stuk beter sinds hij een CPAP heeft.