Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Broodjebrie schreef op 28-12-2022 om 19:59:

Volgens mij is dat bij de meeste producten toch zo, dat als ze eenmaal geopend zijn, maar een jaar echt houdbaar zijn ofzo. Dat is met zonnebrand ook zo.

Inderdaad, ik had dat allang weggegooid moeten hebben in plaats van in de verleiding te komen het tòch te gebruiken.

Auwereel schreef op 28-12-2022 om 20:10:

[..]

Inderdaad, ik had dat allang weggegooid moeten hebben in plaats van in de verleiding te komen het tòch te gebruiken.

Daarom heb ik altijd maar 1 fles geopend

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-12-2022 om 20:33

Ja of spul niet over datum maar speciaal voor de gevoelige huid, en dan toch een allergische reactie dus dat zegt geen r**t...

Onze aifryer kan net niet goed onder de afzuigkap waardoor het hier soms blauw staat. Na 2 jaar (!) ontdekt dat het wel kan als je hem in het stopcontact van het koffiezetapparaat doet 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

31-12-2022 om 18:24

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

31-12-2022 om 19:04

Netherfield schreef op 31-12-2022 om 18:06:

Onze aifryer kan net niet goed onder de afzuigkap waardoor het hier soms blauw staat. Na 2 jaar (!) ontdekt dat het wel kan als je hem in het stopcontact van het koffiezetapparaat doet

Overigens herkenbaar, na jaren pas iets ontdekken...

Hij is hier al eens gepost door anderen maar ik kan er ook wat van. 

Heerlijk gegeten,  echt heel lekker mam!
Nu ben ik de keuken aan het opruimen en vind de knoflookknijper met de knoflook er nog in. 

Bakblik schreef op 31-12-2022 om 19:34:

Hij is hier al eens gepost door anderen maar ik kan er ook wat van.

Heerlijk gegeten, echt heel lekker mam!
Nu ben ik de keuken aan het opruimen en vind de knoflookknijper met de knoflook er nog in.

Daar ben ik heel goed in, als mijn man "tadá" roept uit de keuken met de afwas, weet ik dat het weer zover is. Soms vraagt hij het voordat we aan tafel gaan of de knoflook er al in zit, dat is slimmer.

Vandaag vergat ik bijna het hele gerecht die ik wilde maken waar de knoflook in moest, de tzatziki, maar toen ik het snel even in elkaar zette, heb er zowaar toch wel aan gedacht er knoflook in te doen!

Netherfield schreef op 31-12-2022 om 18:06:

Ik vind van de airfryer irritant dat ie alsnog na twee jaar stinkt. Kan de bovenkant van het spiraal niet schoonmaken natuurlijk… 

Denken: niet in de plas staan voor de deur en dan struikelen over de tafelpoten die er liggen voor de minibieb 🤣

Oh en gauw een nat doekje in mijn vriends shirt gooien om hem te pesten en vervolgens mijn pink uit de ‘kom’ krijgen bij de stoeipartij die daarop volgde 🤭

Mijn nieuwjaarsochtend begon met een net geopende pot haarmasker te laten vallen tijdens het douchen!
Eindstand; een nog halfvolle pot over en de héle badkamer vol klodders haarmasker 😅 

Jullie al blunders dit nieuwe jaar? 😁

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-01-2023 om 11:56

HAHA!wait..what schreef op 01-01-2023 om 11:26:

Mijn nieuwjaarsochtend begon met een net geopende pot haarmasker te laten vallen tijdens het douchen!
Eindstand; een nog halfvolle pot over en de héle badkamer vol klodders haarmasker 😅

Jullie al blunders dit nieuwe jaar? 😁

Maar dat ruikt wel lekker dus nu ruikt je badkamer wel lekker..

Weet niet of het echt een blunder is maar handig is het niet om de overgebleven zooi van gisteravond in het gft bakkie te flikkeren als je katten hebt.. de dames hadden hem omgegooid en zijn de resten lekker op gaan peuzelen.. (om vervolgens op mijn nieuwe kleed te gaan kotsen.. )  Blijkbaar vonden ze het zonde en zijn ze tegen eten weggooien.. (daar ben ik naderhand ook niet erg trots op.. )

Gisteren liep ik door een straat waar veel huizen een soort opstapje voor de deur hebben. Ik probeer daar altijd extra op te letten, maar gisteren werd ik afgeleid door een man die bijna aangereden werd, omdat hij zonder te kijken de weg op liep. Ik liep dus vol tegen zo’n opstapje op! Het is dat mijn vriend mij nog opving, anders had ik languit op staat gelegen.

Oh bah Phoebe, dat rook vast een stuk minder lekker dan mijn badkamer ja 

Wat een geluk dat je vriend je nog op kan vangen Koekjez, je kan zo lelijk vallen anders! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.