Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


IdolizedMouse16

IdolizedMouse16

06-08-2022 om 12:12

Due-scimmie schreef op 28-07-2022 om 13:31:

Net bij schoonmaken van staafmixer per ongeluk op de knop gedrukt . Soms heb je van die dagen ..

Je was vast wel zo slim geweest om voor het schoonmaken de stekker er uit te trekken ?

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

13-08-2022 om 11:41

Meuh... vriendje net op de bus gezet richting Eindhoven voor 3 weken Griekenland (komt hij vandaan) en dat vind ik wel ff lekker rustig maar ik vind het ook lastig want ik vind het fijn om bij en met hem te zijn.  Gelukkig hoef ik hem maar 2 weken te missen want week 3 vlieg ik naar hem toe

Dat is dan een heerlijk vooruitzicht, Phoebe! 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

13-08-2022 om 13:40

Beterlaat2021! schreef op 13-08-2022 om 12:01:

Dat is dan een heerlijk vooruitzicht, Phoebe!

Ja klopt, veel zin in... maar het is wel erg stil nu...

Gisteravond lekker makkelijk gegeten, soep met een broodje. Op de bank. Knoei ik een slootje soep in mijn schoot. Toch maar even koelen en ik wrijf zo het vel eraf... Au. 
Nu een brandplek boven mijn navel ter grootte van een twee euromunt.
En ik had net een drie-wekenkaart voor de sauna gekocht want daar kan ik zo lekker zwemmen... Getverdegetver. 

oudmaarnognietkoud schreef op 13-08-2022 om 14:40:

Gisteravond lekker makkelijk gegeten, soep met een broodje. Op de bank. Knoei ik een slootje soep in mijn schoot. Toch maar even koelen en ik wrijf zo het vel eraf... Au.
Nu een brandplek boven mijn navel ter grootte van een twee euromunt.
En ik had net een drie-wekenkaart voor de sauna gekocht want daar kan ik zo lekker zwemmen... Getverdegetver.

Au dat is naar.  Heb ik ook eens gehad met warme thee. Duurde best lang voordat het heel was. 

Bakblik schreef op 13-08-2022 om 16:03:

[..]

Au dat is naar. Heb ik ook eens gehad met warme thee. Duurde best lang voordat het heel was.

Dat wil ik helemaal niet weten    (ik wil zwemmen)
Ja brandwond is kl*ten ...

MMcGonagall schreef op 28-07-2022 om 16:01:

Altijd de stekker eruit. Ik heb zo’n akkefietje wel eens gehad met de gewone mixer en dat was al vervelend.

Goede moeders laten hun kind de mixergarden schoonlikken. De beste moeders doen ook de mixer uit 😇. 

De wasstraat is net stil gezet door mij. Eenmaal op de band schoot de auto door (moest nog in z'n vrij) waardoor ik letterlijk naast de band stond. Noodknop, alles stil gelegt. Schaamde me rot

SuzyQFive schreef op 13-08-2022 om 16:35:

[..]

Goede moeders laten hun kind de mixergarden schoonlikken. De beste moeders doen ook de mixer uit 😇.

(ik haalde de gardes uit de mixer, ieder eentje aflikken)

Het zal wel aan de warmte liggen (ik moet toch ergens de schuld aan geven) maar ik loop sowieso te klunzen de laatste tijd.
Vorige week kind ergens opgehaald met de auto. Mijn zonnebril op de bijrijdersstoel gelegd. 
Even een terrasje aangedaan en zoon stapt in. Pakt mn zonnebril op en legt hem op de bestuurdersstoel.
Ik ga dus nietsvermoedend in de auto zitten en plof bovenop mijn zonnebril. Bril stuk en van het afgebroken metalen pootje een mooi gaatje in de achterkant van mn bovenbeen. 
Gelukkig geen dure bril maar ik had m net een week. Nu dus een pleister op mn been en eentje op mn buik (van die soep dus) 
Zal toch niet dat alle ongelukjes in drieen komen? Voorlopig maar extra voorzichtig zijn. 

Flower, die wasstraat, dat had mij ook kunnen overkomen hoor 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

13-08-2022 om 19:21

oudmaarnognietkoud schreef op 13-08-2022 om 14:40:

Gisteravond lekker makkelijk gegeten, soep met een broodje. Op de bank. Knoei ik een slootje soep in mijn schoot. Toch maar even koelen en ik wrijf zo het vel eraf... Au.
Nu een brandplek boven mijn navel ter grootte van een twee euromunt.
En ik had net een drie-wekenkaart voor de sauna gekocht want daar kan ik zo lekker zwemmen... Getverdegetver.

Aaaaaauuuuuwwwww!!!!

RoodCapje schreef op 06-08-2022 om 12:12:

[..]

Je was vast wel zo slim geweest om voor het schoonmaken de stekker er uit te trekken ?

Nop. 

Due-scimmie schreef op 13-08-2022 om 19:50:

[..]

Nop.

Voel je niet schuldig hoor. Ik denk dat alle moeders (en vaders ook) wel iets stoms hebben gedaan. Je kunt nu eenmaal geen 24 uur per dag "aan" staan.
Toen kind nog in de maxicosi zat en ik in een lelijke eend reed. Bij de eerste bocht begon de maxicosie te kantelen. Gordel niet vastgemaakt.
Gelukkig nog op woonerf dus met lage snelheid. Dát gebeurt je dus niet meer.
Tot de volgende kluns... 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

13-08-2022 om 21:57

Lang geleden maar ik verveel me.... (Vriend is vandaag voor 3 weken naar Griekenland waar hij vandaan komt... niet dat ik geen leven heb naast hem maar ik mis hem.. Gelukkig hoef ik hem maar 2 weken te missen want over 2 weken vlieg ik daar ook heen! Nooit in Griekenland geweest..) 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.