Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Auwereel
28-07-2022 om 13:58
En wat zat er op te staafmixer, ik hoop niet dat je bezig was met bramenjam maken of iets anders met een fijn kleurtje, of superkleverig...
En hopelijk maakte je 'm ook niet met je vingers schoon!
Due-scimmie
28-07-2022 om 14:38
Auwereel schreef op 28-07-2022 om 13:58:
En wat zat er op te staafmixer, ik hoop niet dat je bezig was met bramenjam maken of iets anders met een fijn kleurtje, of superkleverig...
En hopelijk maakte je 'm ook niet met je vingers schoon!
![]()
Wel dus 🙈. Maar heb geluk gehad volgens huisarts en was oppervlakkig. Verlies misschien alleen mijn Nagel.
MMcGonagall
28-07-2022 om 16:01
Altijd de stekker eruit. Ik heb zo’n akkefietje wel eens gehad met de gewone mixer en dat was al vervelend.
stokstaart
28-07-2022 om 16:17
Due-scimmie schreef op 28-07-2022 om 14:38:
[..]
Wel dus 🙈. Maar heb geluk gehad volgens huisarts en was oppervlakkig. Verlies misschien alleen mijn Nagel.
OOohw, wat heb je een geluk gehad. Ik ben er mijn hele topje mee kwijt geraakt.
Super dom. De eerste keer dacht ik nog dat ik de stekker eruit moest halen. De tweede keer drukte ik op het knopje.
De SEH heeft me weggestuurd want ik was niet bij de HA post geweest, de HA post heeft me niet terug gestuurd naar de SEH en toen begon de toestand te necrotiseren (diepe infectie en afsterven) dus daahaag topje.
Auwereel
28-07-2022 om 17:01
O jakkes, het ergste scenario van wat ik voor me zag, ik dacht eerst aan een "versierde" keuken, maar het ging toch om je vingers...
Wat jammer van je vingertopje Stokstaartje...
Due-scimmie
28-07-2022 om 17:51
stokstaart schreef op 28-07-2022 om 16:17:
[..]
OOohw, wat heb je een geluk gehad. Ik ben er mijn hele topje mee kwijt geraakt.
![]()
![]()
Super dom. De eerste keer dacht ik nog dat ik de stekker eruit moest halen. De tweede keer drukte ik op het knopje.
De SEH heeft me weggestuurd want ik was niet bij de HA post geweest, de HA post heeft me niet terug gestuurd naar de SEH en toen begon de toestand te necrotiseren (diepe infectie en afsterven) dus daahaag topje.
Ik kreeg wel duidelijk bericht mee dat ik bij ontsteking meteen moest bellen.
Stekker eruit weet ik eigenlijk wel natuurlijk, maar vergat ik even. Vergeet ik nu nooit meer.
AggressiveReindeer87
28-07-2022 om 17:55
Due-scimmie schreef op 28-07-2022 om 17:51:
[..]
Ik kreeg wel duidelijk bericht mee dat ik bij ontsteking meteen moest bellen.
Stekker eruit weet ik eigenlijk wel natuurlijk, maar vergat ik even. Vergeet ik nu nooit meer.
Das dan een geluk bij een ongeluk, dat je dat niet nog een x gaat doen...
Heb ik dus met mn voordeursleutel, die liet ik altijd in de deur snachts, tot ik mezelf boven per ongeluk opsloot in december (oud huis, slot zat los en viel eruit) en buurman die sleutel heeft er dus niet inkon.. Dat doe ik dus nooit meer. Gelukkig viel het mee met je vinger!!!
Due-scimmie
28-07-2022 om 18:27
Phoebe1982 schreef op 28-07-2022 om 17:55:
[..]
Das dan een geluk bij een ongeluk, dat je dat niet nog een x gaat doen...
Heb ik dus met mn voordeursleutel, die liet ik altijd in de deur snachts, tot ik mezelf boven per ongeluk opsloot in december (oud huis, slot zat los en viel eruit) en buurman die sleutel heeft er dus niet inkon.. Dat doe ik dus nooit meer. Gelukkig viel het mee met je vinger!!!
Ja daarom hebben wij nu draaiknoppen op binnenkant van de deuren. Mijn man heeft goed gevloekt toen ik dit bij ons vorige huis flikte toen we onszelf buitensloten.
Ellori
28-07-2022 om 18:30
Due-scimmie schreef op 28-07-2022 om 18:27:
[..]
Ja daarom hebben wij nu draaiknoppen op binnenkant van de deuren. Mijn man heeft goed gevloekt toen ik dit bij ons vorige huis flikte toen we onszelf buitensloten.
Wij hebben cilinders waar zowel aan de binnenkant als buitenkant tegelijk een sleutel in kan.
AggressiveReindeer87
28-07-2022 om 19:43
Duurt erg lang voordat je pitabroodje geroosterd is wanneer je de verkeerde stekker erin doet 
stokstaart
28-07-2022 om 20:14
Auwereel schreef op 28-07-2022 om 17:01:
Wat jammer van je vingertopje Stokstaartje...
Goeie reden om nooit meer klarinet te hoeven spelen
Vreselijk vond ik dat altijd.
nlies
28-07-2022 om 20:41
stokstaart schreef op 28-07-2022 om 20:14:
[..]
![]()
Elk nadeel hep zun voordeel
AggressiveReindeer87
28-07-2022 om 21:47
stokstaart schreef op 28-07-2022 om 20:14:
[..]
![]()
MidasWolf
06-08-2022 om 12:06
Ik heb wel eens gehad dat ik van mijn ouders huis weg reed op weg naar huis in de avond (wonen in hetzelfde dorp) en dat ik thuis de parkeerplaats opdraai en aan de lichthendel draai en de lampen aan gaan.
Heb ik de hele weg zonder lampen gereden.
Scheelt dat ik op de korte route niemand tegenkwam.