Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Ellori
26-07-2022 om 16:56
Bakblik schreef op 26-07-2022 om 12:16:
[..]
Top idee. De puber gaat dat nog wel waarderen denk ik, man vindt dat betutteling hij kan zelf wel kiezen!
"Ik wist niet welke ik mee moest nemen" die hoor ik hier ook heel vaak. 2x per dag pak je de tube tandpasta, zendium extra fresh (groen is de 2e kleur van de verpakking) en als je tandpasta moet halen dan kom je thuis met de "blauwe" en zo nog wat dingen die dagelijks gebruikt worden maar niet zijn ingesleten in het geheugen.
Man en zoon zijn nu weg, er staat slaolie op het lijstje, zonder merk erbij maar wel SLA met nadruk dat ik geen arachide of zo thuis krijg, zal mij benieuwen.
Pubers kunnen ook niks aan hun puberbrein doen haha. Die van mij kan er ook echt wat van hoor, pfffff.
Maar ik ben wel benieuwd wat voor olie man (lief) mee genomen heeft
.
Ellori
26-07-2022 om 16:58
Ik heb al zeker een week lang 2 grote overtrekken buiten hangen. Had ik over de waslijn gespannen toen het zo heet werd zodat de katten nog meer schaduw hadden in de tuin. En de hele tijd als het regent denk ik, ow ja, ik moet ze even naar binnen halen maar ze moeten nu eerst drogen. En nu zijn ze alweer zo smerig dat ik ze in de machine moet gooien om daarna nog een keer te drogen buiten hahaha.
Het helpt ook niet mee dat ze bezig geweest zijn met het dak isoleren waardoor ALLES in de tuin onder het rode stof zit. Ze zijn nu klaar, morgen steiger weg en donderdag spuit ik alles wel schoon met de tuinslang. Niet mn overtrekken natuurlijk, die mogen gewoon de machine in 
Bakblik
26-07-2022 om 17:15
Ellori schreef op 26-07-2022 om 16:56:
[..]
Pubers kunnen ook niks aan hun puberbrein doen haha. Die van mij kan er ook echt wat van hoor, pfffff.
Maar ik ben wel benieuwd wat voor olie man (lief) mee genomen heeft.
Geen, slaolie was er niet. Had ik ook gezegd hoor, ik had nog 1½ liter in de voorraad. Het is hier steeds wel niet wel in de winkel dus ik neem een fles mee als ik aan de een na laatste fles ben begonnen ongeveer. Als het er volgende week nog niet is dan neem ik/ laat ik nemen zonnebloemolie als dat er wel is.
Man heeft vroeger thuis niets anders leren eten/ koken dan Hollandse pot. Hij heeft er ook geen aardigheid in die ene keer dat hij moet koken. Meestal is het eetbaar wat hij maakt maar niet heel speciaal.
Zal blij zijn als ik weer mag fietsen en zelf boodschappen kan doen. Nu moet ik te ver specificeren wat ik wil hebben en kan niet, als de courgettes niet naar mijn zin zijn, besluiten om toch geen gegrilde groenten te maken.
Netherfield
27-07-2022 om 09:26
We zijn in Frankrijk op vakantie, ik had toiletpapier en keukenrol nodig. Short story: we hebben nu twee pakken keukenrol en geen toiletpapier
Dit moet ik nog lang aanhoren denk ik want ik verwijt man altijd dat hij in de winkel alleen naar de verpakking kijkt en niet leest…
oudmaarnognietkoud
27-07-2022 om 10:32
rooiekater schreef op 16-05-2022 om 20:43:
tandenpoetsen maar i.p.v tandpasta gedachteloos de tube bodylotion opengemaakt en er op gedaan. Pas bij het proeven kwam ik er achter.
Wel lang geleden maar na een feestje onverwacht bij vrienden blijven slapen.
Geen tandenborstel of tandpasta mee maar ik had in de keukenla een tandenborstel en tandpasta zien liggen.
Bleek die tube tandpasta een tube kleefpasta voor kunstgebit te zijn.
Steek die tandenborstel in mijn mond en gelijk mijn kiezen op elkaar geplakt.
Zegt vriend: dan wil jij niet weten waar ik die tandenborstel voor gebruik.
Nee, dat wil ik idd niet weten.
Maar toch zeggen hé, daar maakte hij zijn scheerapparaat mee schoon.
Toch een excuusje, ik had mijn lenzen al uit en die tube zag er net uit als een tube tandpasta en rook ook zo.
oudmaarnognietkoud
27-07-2022 om 10:39
Netherfield schreef op 27-07-2022 om 09:26:
We zijn in Frankrijk op vakantie, ik had toiletpapier en keukenrol nodig. Short story: we hebben nu twee pakken keukenrol en geen toiletpapier
![]()
Dit moet ik nog lang aanhoren denk ik want ik verwijt man altijd dat hij in de winkel alleen naar de verpakking kijkt en niet leest…
Netherfield schreef op 27-07-2022 om 09:26:
![]()
Gewoon een keukenrol in 2-en zagen met een broodmes en morgen wc-papier halen.
Netherfield
27-07-2022 om 10:42
oudmaarnognietkoud schreef op 27-07-2022 om 10:39:
[..]
[..]
Gewoon een keukenrol in 2-en zagen met een broodmes en morgen wc-papier halen.
Net als in Vrienden voor het Leven, daar deden ze dat omdat Eddie geen wcpapier durfde te halen.
watertoren
27-07-2022 om 10:48
Mijn man ging eens boodschappen doen en ik had ook creme fraiche op het lijstje staan. hij zoeken en zoeken maar hij kon het niet vinden. Gelukkig kwam hij mijn schoonzus tegen en hij vroeg haar om te helpen. Bleek dat hij bij de shampoo, cremespoeling stond te kijken.
AggressiveReindeer87
27-07-2022 om 15:37
Netherfield en Oudmaarnognietkoud:
Had ook zoiets vroeger toen ik klein was, ik moest tandpasta op tandenbortels doen maar deed per ongeluk scheerschuim van mn vader erop. Mijn moeder poetste bij zusje die al snel begon te gillen 'dit is scheerschuim'! Oeps
En keukenpapier ipv pleepapier hadden we ook een x thuis vroeger, vd Makro dus dat was een groot pak.. 
SuzyQFive
27-07-2022 om 15:55
bakblik: is bestellen en dan laten bezorgen of pick-up point niet een idee?
Mag ik trouwens vragen wat voor buikoperatie je gehad hebt? Mag ook wel in een pb evt.
AggressiveReindeer87
27-07-2022 om 16:59
SuzyQFive schreef op 27-07-2022 om 15:55:
bakblik: is bestellen en dan laten bezorgen of pick-up point niet een idee?
Mag ik trouwens vragen wat voor buikoperatie je gehad hebt? Mag ook wel in een pb evt.
Wilde ik ook al zeggen, nogmaals beterschap! Mag ik het ook weten via pb?
Due-scimmie
28-07-2022 om 13:31
Net bij schoonmaken van staafmixer per ongeluk op de knop gedrukt
. Soms heb je van die dagen ..