Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-05-2022 om 07:13

Auwereel schreef op 18-05-2022 om 23:38:

Oeps Phoebe, lekker vroeg naar bed zit er dan niet meer in, weer alles schoonpoetsen inclusief jezelf!

Dat klopt maar lol om mijzelf had ik wel.. (en de kast is nu niet alleen logischer ingedeeld maar ook schoon!)

Phoebe1982

Een keer toen ik thuis kwam van een weekendje bij mijn ouders, liep ik de keuken in en vroeg aan mijn ex: wat is hier gebeurd???!! Hij heel onschuldig: niets. Ik: waarom zit er dan tomatenpuree op de muur?????!!! Toen kwam hij erachter hoe goed mij ogen waren, want die 2 minispatjes zag ik wel.

Er was een iets verkeerd gegaan met het openmaken van een blikje puree, maar hij had alles opgeruimd. Hij had het niet willen zeggen omdat het niet de eerste keer was. Hij is namelijk soms erg hardhandig als hij iets openmaakt.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-05-2022 om 08:45

Niet lachen... 

Phoebe1982 schreef op 19-05-2022 om 07:13:

[..]

Dat klopt maar lol om mijzelf had ik wel.. (en de kast is nu niet alleen logischer ingedeeld maar ook schoon!)

Misschien moet ik ook maar even een blikje cola in mijn voorraadkast laten vallen want daar mag ook wel weer eens wat opgeruimd en opnieuw ingedeeld worden

De voorraadkast opruimen staat ook op mijn lijstje, maar om er nou cola doorheen te gooien gaat me dan weer wat ver. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-05-2022 om 08:55

Ellori schreef op 19-05-2022 om 08:50:

[..]

Misschien moet ik ook maar even een blikje cola in mijn voorraadkast laten vallen want daar mag ook wel weer eens wat opgeruimd en opnieuw ingedeeld worden

  

Netherfield: ik deel je mening 

Ellori schreef op 19-05-2022 om 08:50:

[..]

Misschien moet ik ook maar even een blikje cola in mijn voorraadkast laten vallen want daar mag ook wel weer eens wat opgeruimd en opnieuw ingedeeld worden

Netherfield schreef op 19-05-2022 om 08:55:

De voorraadkast opruimen staat ook op mijn lijstje, maar om er nou cola doorheen te gooien gaat me dan weer wat ver.

Droge suiker geeft ook overal zooi Is een stuk makkelijker op te ruimen, zak op de bovenste plank leggen 2 gaatjes prikken en 2 dagen laten liggen en je kan 5 planken schoonmaken. 

Zelf gedaan 3 weken geleden. 

Edit: die gaatjes had ik niet bewust geprikt die waren er denk ik in gekomen met uitpakken van de tassen en opruimen van de boodschappen. 

Netherfield schreef op 19-05-2022 om 08:55:

De voorraadkast opruimen staat ook op mijn lijstje, maar om er nou cola doorheen te gooien gaat me dan weer wat ver.

Soms grijpt het lot gewoon in denk ik...
Zo had ik al een hele tijd het filter van de wasmachine niet leeggemaakt. Stop ik een tafelkleed in de wasmachine, geeft zoooooo veel rafels af dat t filter vol zit en het duurde echt heel lang voordat ik door had wat er aan de hand was want ik was echt heel erg moe. Uiteindelijk heb ik door dat het aan het filter van de machine ligt, maar er zat echt heel veel water in de trommel. Dat liep allemaal zo mn badkamer in want dat filter moest uit mn machine natuurlijk.
En het kom niet het doucheputje inlopen want er zit een opstaand randje van de douchecabine tussen de wasmachine en het doucheputje. Gelukkig heb ik heel veel hele grote handdoeken in huis die het water tegen konden houden zodat niet alles helemaal onder kwam in mn badkamer... Maar ook dat was zeker het lot dat ik greep... hahaha

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-05-2022 om 10:03

Ellori schreef op 19-05-2022 om 09:01:

[..]

Soms grijpt het lot gewoon in denk ik...
Zo had ik al een hele tijd het filter van de wasmachine niet leeggemaakt. Stop ik een tafelkleed in de wasmachine, geeft zoooooo veel rafels af dat t filter vol zit en het duurde echt heel lang voordat ik door had wat er aan de hand was want ik was echt heel erg moe. Uiteindelijk heb ik door dat het aan het filter van de machine ligt, maar er zat echt heel veel water in de trommel. Dat liep allemaal zo mn badkamer in want dat filter moest uit mn machine natuurlijk.
En het kom niet het doucheputje inlopen want er zit een opstaand randje van de douchecabine tussen de wasmachine en het doucheputje. Gelukkig heb ik heel veel hele grote handdoeken in huis die het water tegen konden houden zodat niet alles helemaal onder kwam in mn badkamer... Maar ook dat was zeker het lot dat ik greep... hahaha

Dat denk ik ook 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-05-2022 om 17:49

Ik vind nog steeds sporen terug van het cola-blikje-debakel van van de week 

Auwereel schreef op 28-04-2022 om 20:03:

ai, olie van de vloer halen gaat zo lastig! Ik koop geen grote flessen olie of grote potten pindakaas meer precies om die reden

laat bericht, lees het nu pas, maar voortaan zorgend at je een zak kattengrit in huis hebt. dat neemt al heel veel olie op (rode wijn ook trouwens)

nlies schreef op 20-05-2022 om 17:53:

[..]

laat bericht, lees het nu pas, maar voortaan zorgend at je een zak kattengrit in huis hebt. dat neemt al heel veel olie op (rode wijn ook trouwens)

Ik hoop dat het hier ook mee lukt, geperst karton. Dat heb ik in huis voor de cavia's. Werkt als een tierelier bij het absorberen van caviaplasjes.


https://www.petsplace.nl/back-2-nature-bedding-litter-bodembedekking-m-9315087401109-pps


(moet ik ook de link erbij doen!)

Ik sta hier enorm mijn best te doen op een maaltijd voor vandaag en enkele componenten voor morgen, zodat iedereen morgen op alle afspraken en trainingen kan verschijnen en tussendoor thuis een min of meer gezonde maaltijd naar binnen kan schuiven. 
Heb ik even het wekkertje gemist dat aangaf dat ik de oven even moest onderbreken in zijn bakproces om te voorkomen dat hij in de oververhittingsbeveiliging knalt. 
Dus TIK en doodse stilte volgt. Nu heb ik noodgedwongen pauze en eten we wat later. 
Deze heteluchtoven kan niet > dan 45 minuten aan op 190 graden dan gaat die beveiliging erop.  Dat systeem is te hacken door op 35 minuten even de deur open te doen en aan een knopje te draaien heb ik in de afgelopen 7 jaar ontdekt. 
Nu dus even vergeten en hij gaat het nu pas over 30 minuten weer doen.  Maar dan moet ik eerst alles weer instellen.  De klokfunctie, de temperatuur enz.  Dat kan echt pas  na 30 minuten. Mopper de mopper de mopper.
Ga maar even de was binnen halen, de  niet vaatwasserbestendige spullen afwassen, tafel dekken* dan kan ik straks weer op volle toeren door. 

*Maak ik de student, die hard zit te blokken voor haar tentamen ook weer blij.  Kan ze nog een uurtje door tot we aan tafel gaan. 

Zusterclivia schreef op 19-05-2022 om 08:28:

Phoebe1982

Een keer toen ik thuis kwam van een weekendje bij mijn ouders, liep ik de keuken in en vroeg aan mijn ex: wat is hier gebeurd???!! Hij heel onschuldig: niets. Ik: waarom zit er dan tomatenpuree op de muur?????!!! Toen kwam hij erachter hoe goed mij ogen waren, want die 2 minispatjes zag ik wel.

Er was een iets verkeerd gegaan met het openmaken van een blikje puree, maar hij had alles opgeruimd. Hij had het niet willen zeggen omdat het niet de eerste keer was. Hij is namelijk soms erg hardhandig als hij iets openmaakt.

Oh mijn vader had dat ook eens, maar met dat ie het lipje omhoog doet spuit het echt zo twee meter omhoog tegen het plafond! 
En het is echt jarenlang elke keer weer door de verf heen te zien geweest. Trok er gewoon weer doorheen. Met elke laag opnieuw 😳

Dat is wel heel onhandig bakblik. Dat zou ik dus echt heel vaak vergeten…. 
Je zou denken dat de thermostaat dan niet goed is. De daadwerkelijke baktemperatuur klopt wel? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.