Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


Pijnlijk Smyle60. Ook een leuke, als meubels iets verplaatst zijn. Bij mijn moeder kwam een nieuwe radiator in de hal, waardoor de kist ernaast een paar cm verschoof. Hoe vaak ik daar niet tegen aan ben gelopen.

Of op mijn werk, dat ik regelmatig de deurpost schampte...

Mijn volgende salontafel wordt beslist éên zonder scherpe hoeken. Het probleem is alleen dat ik nogal lang met meubels doe. Deze staat nu 20 jaar en zal nog wel 20 jaar meegaan.

Als ik zo’n verhaal lees over een haperende telefoon, denk ik altijd gelijk ‘geen iPhone zeker’. Daar heb je dat gewoon niet mee. Nu ben ik verder ook een dinosaurus. Ik heb nog gewoon fysieke pasjes. Helaas (kleine blunder) heb ik momenteel ook de OV-pas van mijn dochter in mijn portemonnee, maar ik ben ruim 7000 km verderop op vakantie.

Auwereel schreef op 03-05-2022 om 13:56:

Mijn volgende salontafel wordt beslist éên zonder scherpe hoeken. Het probleem is alleen dat ik nogal lang met meubels doe. Deze staat nu 20 jaar en zal nog wel 20 jaar meegaan.

Misschien helpt verplaatsen? Zodat hij niet net in je looppad zit?

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-05-2022 om 15:24

Erg handig, boodschappenlijstje maken maar vervolgens vergeten mee te nemen... 

Phoebe1982 schreef op 03-05-2022 om 15:24:

Erg handig, boodschappenlijstje maken maar vervolgens vergeten mee te nemen...

Dat doe ik heel regelmatig,  het gekker is dat ik dan toch nog best veel weet. Door het opschrijven onthoud ik het best goed, meestal kon ik dan met 80% van het lijstje thuis. Even in de (koel)kast kijken om te bedenken wat ik moet halen is veel minder succesvol, dan laat ik echt de helft van wat ik nodig heb in de winkel liggen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-05-2022 om 17:02

Bakblik schreef op 03-05-2022 om 15:28:

[..]

Dat doe ik heel regelmatig, het gekker is dat ik dan toch nog best veel weet. Door het opschrijven onthoud ik het best goed, meestal kon ik dan met 80% van het lijstje thuis. Even in de (koel)kast kijken om te bedenken wat ik moet halen is veel minder succesvol, dan laat ik echt de helft van wat ik nodig heb in de winkel liggen.

Was op en voor mn werk, was niet zoveel en ook niks geks dus het is ook zonder lijstje gelukt maar de bedoeling van een lijstje is om het mee te nemen 

MMcGonagall schreef op 03-05-2022 om 14:47:

Als ik zo’n verhaal lees over een haperende telefoon, denk ik altijd gelijk ‘geen iPhone zeker’. Daar heb je dat gewoon niet mee. Nu ben ik verder ook een dinosaurus. Ik heb nog gewoon fysieke pasjes. Helaas (kleine blunder) heb ik momenteel ook de OV-pas van mijn dochter in mijn portemonnee, maar ik ben ruim 7000 km verderop op vakantie.

Mijn vorige telefoon was een Iphone en die hield er gewoon mee op. Zonder vooraankondigingen (anders had ik me vast voorbereid), gewoon morte. Dit is idd geen iphone en god wat heb ik een hekel aan deze samsung, iphone was idd beter, maar hé, 800 vs 200 is natuurlijk nogal een prijsverschil. Dan kun je niet dezelfde kwaliteit verwachten. De prijsvergelijking zou pas eerlijk zijn als ik een samsung van 800 zou vergelijken met een iphone van 800.

Ik heb sinds anderhalve maand weer een droger
Condensdroger , warmtepomp
Jaren geen gehad nadat vorige stuk ging
Dus ik heb er boven een emmer naast staan , waarin ik het condenswater doe en als deze vol is til ik hem de trap af om beneden te legen. Al tig keer gedaan. Totdat ik me gisteren opeens realiseer dat we sinds een jaar wastafels in de puberkamers hebben gerealiseerd.  Zo dom....ik maar sjouwen op mijn steile trap met volle emmer.  Kon de opvangbak gewoon om de hoek van de deur in de wastafel  legen....🤦‍♀️

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-05-2022 om 16:27

Jaaaa ik heb ook weer een verse blunder; Picnic kwam net boodschappen brengen, inclusief eieren. Waarvan er dus net 2 meteen weer uit de koelkast donderden  . (Zo grappig is dat niet en geeft rommel en die ***pols doet pijn maar ik lig er echt helemaal dubbel om, het zag er zo grappig uit  


En niet echt een blooper maar wel grappig; ik had thuiswerkdag vandaag maar mijn poezenbeest ging met haar kont op mn toetsenbord zitten 

lientje69 schreef op 03-05-2022 om 19:00:

Ik heb sinds anderhalve maand weer een droger
Condensdroger , warmtepomp
Jaren geen gehad nadat vorige stuk ging
Dus ik heb er boven een emmer naast staan , waarin ik het condenswater doe en als deze vol is til ik hem de trap af om beneden te legen. Al tig keer gedaan. Totdat ik me gisteren opeens realiseer dat we sinds een jaar wastafels in de puberkamers hebben gerealiseerd. Zo dom....ik maar sjouwen op mijn steile trap met volle emmer. Kon de opvangbak gewoon om de hoek van de deur in de wastafel legen....🤦‍♀️

Staat je wasmachine in de buurt van je droger? Wij hebben de drogerslang gekoppeld aan die van de wasmachine waardoor we nooit iets hoeven te legen. (als ik het goed zeg 

hooikoorts-wat-kan-ik-doen-hatsjoeee-928.jpg

Hooikoorts  :  tweemaal niezen met één mondvol cornflakes....

Beterlaat: Gezondheid!
Ik heb keelpijn en voel me wat zweverig en ga zo maar weer eens een zelftest doen. Ik heb (zover ik weet) nog geen Covid gehad en ook geen griep, en ben ook al jaren niet verkouden geweest, dus mag niet klagen. Of toch wel, jammer van mijn vrije dag.

Update: in hoeverre ik de zelftest kan vertrouwen, de uitslag is negatief. Waarschijnlijk "gewoon" keelpijn.

HAHA!wait..what schreef op 05-05-2022 om 09:11:

[..]

Staat je wasmachine in de buurt van je droger? Wij hebben de drogerslang gekoppeld aan die van de wasmachine waardoor we nooit iets hoeven te legen. (als ik het goed zeg )

En ik gooi de condensbak gewoon leeg in mn wasmachine, werkt ook prima!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.