Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Oh, wat kan een mens genieten! Jouw guilty pleasure .

Iedereen heeft zo zijn hobbies en liefhebberijen maar ook iedereen heeft van de guilty pleasures die het nét allemaal een beetje leuker maken. 
Vertel vertel 


Smyle60

Smyle60

07-09-2021 om 18:51 Topicstarter

En ik moet beginnen: 
Ik hou vreselijk van de herfst en de winter, dan hoef ik niet meer die tuin in detail bij te houden dus tijd voor ander leuks en dan vooral" Jan van Haasteren". Ik verheug me nu al heel erg op de enorme plaat triplex die precies op mijn eiland in de keuken past waar hij niemand in de weg ligt en dan met slecht weer of midden in de nacht (insomniapatient hier)  lekker  legpuzzelen. Kan daar geen genoeg van krijgen. Goed voor hoofd- oog- en handcoördinatie en zo lekker voor de geest.  

Chocola eten

Smyle60

Smyle60

07-09-2021 om 19:00 Topicstarter

Muurbloem1985 schreef op 07-09-2021 om 18:56:

Chocola eten

Ja maar da's ook gezond 

19ccb7b14a4bae44883dc0ecc8b858a8.jpg

Door de stad wandelen en dan kerstliedjes luisteren via mijn oortjes. En dan met een big smile op de maat van de muziek meestappen.

De andere muziek in de afspeellijst waar de kerstliedjes bij in staan is ook leuk, hoor, maar als er dan midden in de zomer een kerstliedje voorbij komt, loop ik écht te genieten.

Onderuitgezakt op de bank tijdens mijn ontbijt de aflevering van GTST van gisteravond kijken.

Foute romantische (kerst) films.

Smyle60

Smyle60

07-09-2021 om 19:38 Topicstarter

_melon schreef op 07-09-2021 om 19:10:

Foute romantische (kerst) films.

Ook Sissi, de hele trilogie? 

(die heb ik al zeker 3000 keer gezien of zo, elke letter, elk woord, elk detail ken ik, net als the Sound of Music)

ASMR-videos. Dan zit er iemand al fluisterend op een toilettas te tikken. Heeeeelemaal zen word ik daarvan. 

Ik geef dat alleen hier toe, want als je er niet gevoelig voor bent is het heel weird. 
Er worden ontzettend mooie filmpjes gemaakt, en nu heb ik binnen het genre ook een guilty pleasure. Een Nederlandse vrouw die de meest burgerlijke verhalen over haar leven vertelt, kan een kwartier doorlullen over haar airfryer, of eigenlijk de actifry, maar ze wil ook een airfryer, nou zo makkelijk joh want je gooit er alleen maar je aardappeltjes in, en van de week probeerde ze gewoon om eens wat nieuws de aardappelblokjes.... en dat gaat naar door en door. Nou. Daar word ik dus ook heel relaxed van op dat fluistertoontje. Was het m'n collega dan zou ik haar mijden als de pest. 

Heel lang in een heet bad zitten met leuke muziek (vind ik dan) en dan heel hard meezingen. Ik heb er een speciale playlist voor gemaakt 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

07-09-2021 om 19:55

Mijn guilty pleasure is dat ik echt dol ben op kerstmis. Ik tover elk jaar mijn huis en tuin om in kerst winterwonderland, compleet met kerstdorpjes enzo😌☺️

mijn plezier met schuldgevoel is lang rondhangen op dit forum... 

Smyle60 schreef op 07-09-2021 om 19:38:

[..]

Ook Sissi, de hele trilogie?

(die heb ik al zeker 3000 keer gezien of zo, elke letter, elk woord, elk detail ken ik, net als the Sound of Music)

Nee daar hou ik dan weer helemaal niet van haha. 

Sorry

heerlijk meezingen met the Carpenters of musicalnummers. En dan het liefste inclusief dramatische optredens. 

ik hou van een combi van bujo-en, art journalen en knippen/plakken/collages maken met verhaaltjes erbij. En dan een beetje kleuren enzo. 
Ik werk in een intellectuele omgeving, dus ik schaam me daar voor. 

Net als mijn voorliefde voor het Kleine huis op de prairie, Anne of Green Gables achtige boekjes. 

 s'Avonds lekker op de bank voor de tv met een doos bonbons kijken naar "verstand op 0" programma's als Denkend aan Holland, The voice senior, The mask singer oid. 

Of mijn favoriete series zoals NCIS

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.