Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-11-2021 om 08:40

Nutteloze talenten


Fenyw schreef op 20-11-2021 om 16:28:

[..]

Kan niet iedereen dat? Nooit over nagedacht, gaat makkelijk. De mensen die dit kunnen, spelen die misschien een instrument?

Mij lukt het ook allebei tegelijk. Geen instrument. Zou ik wel willen

ringvinger over pink en middelvinger over wijsvinger kan ik alleen tegelijk met mijn rechterhand..
Mijn ringvinger van linkerkant krijg ik zonder hulp niet over de pink. Raar.  
Nooit eerder geprobeerd maar nu wil ik dat het kan.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-11-2021 om 17:59

Wieder schreef op 20-11-2021 om 16:04:

[..]

Hahaha, valsspeler 😄

Middelvinger over wijsvinger lukt met allebei, ringvinger over pink alleen met rechts..

mijn oren en neusvleugels bewegen. Reuze nuttig. 

Brooklyn28 schreef op 20-11-2021 om 16:39:

[..]

Je bent hypermobiel. Da's niet erg, soms handig, soms niet.

Ik dreun zo alle 50 Staten van Amerika op..., met hoofdsteden.. Waarom??

🤣

Ik kan dat ook met mijn vingers! Maar ook hypermobiel. Ik kan met mijn vingers de grond aan raken terwijl mijn benen gestrekt zijn. En na een paar dagen oefenen met platte handen. 

Mijn nutteloze talent is dat ik me enorm druk maken over bepaalde situaties. Zo erg, dat ik er dagen amper van kan eten en slapen. 
Ik haal alle mogelijke, meest vreselijke, scenario’s in mijn hoofd en fok mezelf zo op dat ik er misselijk van word. 
De afgelopen 2 dagen heb ik dit talent weer eens uitgebreid gedemonstreerd. Met huilbuien en al.
En toen het vanochtend eindelijk zo ver was, viel het 1000% mee. 

Mijn talent: de verjaardagen onthouden van zo ongeveer iedereen die ik ooit gekend heb. Onthouden in de zin dat ik de datum kan oplepelen, dan weer niet dat ik er op die dag zelf ook aan denk om een appje oid te sturen, dus het nut is nul! Geschiedkundige data kan ik dan weer totaal niet onthouden, dat zou ik liever willen kunnen, maar ja, je kiest ze niet, die nutteloze talenten!

Ben een beetje spuit elf wat betreft de verjaardagen zie ik en niet bepaald uniek . Ik ga nog eens denken of er meer is.

Dat met de vingers kan ik ook, wist ook niet dat dat bijzonder was. In mijn geval wel muziekervaring ja

Soms terwijl ik aan het slapen ben , heb ik door dat ik aan het slapen ben en hierdoor kan ik soms mijn eigen droom bepalen!  Dit is helaas niet elke keer zo , maar als ik door heb maak ik er zeker gebruik van.

Ik kan het geluid van Donald Duck nadoen. Heel nuttig 

En ik kan ook dingen oppakken met m’n tenen, soms best handig.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

20-11-2021 om 22:48

Wieder schreef op 20-11-2021 om 15:57:

Ik herken best veel van jullie dingen (in slaap vallen, boodschappen vergeten danwel teveel meenemen), maar daarnaast kan ik ook zonder hulp van mijn andere hand mijn ringvinger over mijn pink vouwen en mijn middelvinger over mijn wijsvinger. Je hebt er niks aan, maar ik ben er toch trots op.

Kan niet iedereen dit?
Mijn nutteloze en schadelijke talent is dat ik iedereen onder tafel kan drinken. 
Edit: en ik kan lucide dromen.

Feles schreef op 20-11-2021 om 22:42:

Ik kan het geluid van Donald Duck nadoen. Heel nuttig

Wordt-vervolgd-televisieserie.jpg

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-11-2021 om 22:55

DanGun schreef op 20-11-2021 om 22:01:

Mijn nutteloze talent is dat ik me enorm druk maken over bepaalde situaties. Zo erg, dat ik er dagen amper van kan eten en slapen.
Ik haal alle mogelijke, meest vreselijke, scenario’s in mijn hoofd en fok mezelf zo op dat ik er misselijk van word.
De afgelopen 2 dagen heb ik dit talent weer eens uitgebreid gedemonstreerd. Met huilbuien en al.
En toen het vanochtend eindelijk zo ver was, viel het 1000% mee.

Heb ik ook wel eens hoor...

Valdemar: dat talent heb ik ook, daarom ben ik gestopt met drinken, 6 jaar geleden.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

20-11-2021 om 22:58

Proficiat, zover ben ik nog niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.