Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-11-2021 om 08:40

Nutteloze talenten

Gisteravond weer eens mijn grootste nutteloze talent eehh, uitgevoerd (Serieus als het een olympische sport zou zijn zou ik echt onverslaanbaar zijn ) en toen leek het me ineens leuk om er een topic over te maken.
Wat dat talent is: op de bank in slaap vallen terwijl ik verwoedde pogingen doe om een serie of tv programma te kijken
Ik ben vast niet de enige met zo'n nutteloos talent; ik ben benieuwd naar dat van jullie.
(Ik had er nog 1 bedacht maar die ben ik even vergeten, kom ik nog op terug)


ik heb hetzelfde talent! Hoe leuk ik een film of serie okk vind, ik kachel steevast in slaap om an even past uur verkreukeld wakker te worden.

Nog een van mjjn talenten: Cijferreeksen onthouden. Ik ben waanzinnig goed in her onthouden van telefoonnummers bijvoorbeeld. Verder ben ik een dweil in wiksunde, dus veel levert dit 'talent' me nite op. 

Hele Rare dingen onthouden:veel gekke weetjes,verjaardagen van kinderen die 20 jaar geleden in de groep zaten etc. Je hebt dr niks aan maar af en toe is het hilarisch...vooral als je dan de collegas ziet kijken als je zegt. Oo vandaag is pietje jarig😂

Enne dames... hier is manlief superkampioen in slaap vallen op de bank tijdens tv kijken hoor.... 3 minuten en zzzzzzz.

Oja een aanvulling. Voor mij nutteloos,maar de collegas zijn er blij mee. Cijferreeks zoals telefoonnummers en pincodes. De pincode v h werk wordt tegen me verteld,sla ik op in een van die gekke weetjes vakjes en dan komt er regelmatig de vraag. Wat is de pincode? Ga maar naar knutselkei die weet m wel ,hahahha.

OrganicDeer76

OrganicDeer76

20-11-2021 om 08:55

Buik rollen en dan links en rechts van mijn buik apart kan ik ook. Serieus ik zou wereldkampioen worden denk ik 😜

kleine dingen oppakken met mijn tenen.
Hoewel niet geheel nutteloos als ik te lui ben om te bukken

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-11-2021 om 08:56

JaneEyre schreef op 20-11-2021 om 08:42:

ik heb hetzelfde talent! Hoe leuk ik een film of serie okk vind, ik kachel steevast in slaap om an even past uur verkreukeld wakker te worden.

Nog een van mjjn talenten: Cijferreeksen onthouden. Ik ben waanzinnig goed in her onthouden van telefoonnummers bijvoorbeeld. Verder ben ik een dweil in wiksunde, dus veel levert dit 'talent' me nite op.

 
Echt ik probeerde uit alle macht wakker te blijven want het was echt te vroeg maar dat is niet gelukt kwam ik achter toen ik een halfuur later wakker werd. Toen ben ik maar naar bed gegaan... Ik kan dat gewoon goed, vroeg naar bed gaan 
Nog een talent van mij is iets vergeten in de supermarkt ook al heb ik het opgeschreven. (Lekker handig, gelukkig is de super om de hoek)

Lollypop:  dat ga ik ook proberen, geniaal!

Kentekens onthouden. Je hebt er helemaal niks aan.

JtM

JtM

20-11-2021 om 09:19

_melon schreef op 20-11-2021 om 09:04:

Kentekens onthouden. Je hebt er helemaal niks aan.

Deze herken ik deels. Maar dan wel van de auto's van vrienden/vriendinnen.

En in slaap vallen op de bank zou ik ook wereldkampioen in zijn.

 Ik onthou regelmatig dingen waar je helemaal niks aan hebt.

verhalen vertellen waarvan ik de clou ben vergeten. 

@Alice vooral heel handig als ik mijn washand in de douche heb laten vallen

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-11-2021 om 09:35

_melon schreef op 20-11-2021 om 09:04:

Kentekens onthouden. Je hebt er helemaal niks aan.

Jtm onzin dingen onthouden ben ik ook goed in. En liedjes van tig jaar geleden ineens in mn kop krijgen, ben ik ook goed in. Echt waar mijn breim dat dan ineens vandaan haalt, geen idee..

Lp: jaaaaaaa  , geniaal!

Ik heb het nutteloze talent dat ik uiterst nutteloze informatie onthou. Ik ken de namen van alle leden van ons koningshuis, inclusief hun kinderen. Why? Van artiesten weet ik vaak met wie ze een relatie hebben, maar ook hadden. Bij een pubquiz is die info soms wat minder nutteloos. Ook weet ik van oud-klasgenoten de datum van hun verjaardag nog, ook al heb ik ze 40 jaar niet gezien of gehoord. Sowieso ben ik hier in huis de verjaardagskalender. Ook was ik het telefoonboek, maar dat is inmiddels een stuk minder door de lange 06-nummers en doordat ze in je telefoon zijn opgeslagen.
Ik doe helemaal niet mijn best om al die nutteloze feiten op te slaan. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-11-2021 om 10:05

Picunia schreef op 20-11-2021 om 09:49:

Ik heb het nutteloze talent dat ik uiterst nutteloze informatie onthou. Ik ken de namen van alle leden van ons koningshuis, inclusief hun kinderen. Why? Van artiesten weet ik vaak met wie ze een relatie hebben, maar ook hadden. Bij een pubquiz is die info soms wat minder nutteloos. Ook weet ik van oud-klasgenoten de datum van hun verjaardag nog, ook al heb ik ze 40 jaar niet gezien of gehoord. Sowieso ben ik hier in huis de verjaardagskalender. Ook was ik het telefoonboek, maar dat is inmiddels een stuk minder door de lange 06-nummers en doordat ze in je telefoon zijn opgeslagen.
Ik doe helemaal niet mijn best om al die nutteloze feiten op te slaan.

dat heb ik dus ook. En in slaap vallen is absoluut mijn grootste talent, ik weet inmiddels nummer 2 weer: tandpasta knoeien op shirt of badjas, het schoonmaken en 3 tellen daarna weer knoeien 

JtM schreef op 20-11-2021 om 09:19:

[..]

Deze herken ik deels. Maar dan wel van de auto's van vrienden/vriendinnen.

En in slaap vallen op de bank zou ik ook wereldkampioen in zijn.

Ik onthou regelmatig dingen waar je helemaal niks aan hebt.

Ik heb het ook met mensen die ik vaak tegenkom bijv. onderweg naar werk. Oh daar heb je die en die ook weer. 

Vroeger was ik ook heel goed met adressen, telefoonnummers etc. Maar die kennis heb ik tegelijk met m'n kinderen uitgepoept. 

En idd nutteloze weetjes en feitjes. Ben echt een (pub)quiz master. Er is ook niemand die een quiz met mij op TV wil kijken want ik weet 'alles'. 

Picunia schreef op 20-11-2021 om 09:49:

 Bij een pubquiz is die info soms wat minder nutteloos.

Hahaha, zo heb ik vrienden ook eens versteld doen staan toen het antwoord Himba was. Ik had dat gezien in het programma Groeten uit de rimboe. Zij dachten dat ik het verzon 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.