Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Nooit te oud


Lollypopje

Lollypopje

04-03-2022 om 12:28 Topicstarter

Irregular_Choice schreef op 04-03-2022 om 00:24:

[..]

Dan hebben we denk ik precies dezelfde Ik liep er daar ook tegenaan en moest hem meenemen!

buzzfeed-homepage?w=600



De mijne is volgens mij iets anders, maar blijft zo schattig.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

04-03-2022 om 12:32

Ik heb geen eigen mok, als mijn koffie maar ergens in zit vind ik alles best. Mijn man wel, daar moet ik vanaf blijven 😂

Lollypopje

Lollypopje

04-03-2022 om 12:35 Topicstarter

en om ontopic te blijven, mijn favoriete knuffel zit in mijn tas. Hij mag mee op vakantie

ScarceKudu74

ScarceKudu74

04-03-2022 om 12:36

Lollypopje schreef op 04-03-2022 om 12:35:

en om ontopic te blijven, mijn favoriete knuffel zit in mijn tas. Hij mag mee op vakantie

fijne vakantie! 

Lollypopje

Lollypopje

04-03-2022 om 12:40 Topicstarter

Peen schreef op 04-03-2022 om 12:36:

[..]

fijne vakantie!

En net mijn oudste knuffeltje die vroeger altijd mee mocht er ook bijgepropt. Anders wordt die jaloers


En dankjewel 😊

Lollypopje schreef op 04-03-2022 om 12:35:

en om ontopic te blijven, mijn favoriete knuffel zit in mijn tas. Hij mag mee op vakantie

Veel plezier samen, geniet van het bos en je bruisballen.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

04-03-2022 om 12:43

Lollypopje schreef op 04-03-2022 om 12:40:

[..]

En net mijn oudste knuffeltje die vroeger altijd mee mocht er ook bijgepropt. Anders wordt die jaloers


En dankjewel 😊

🤣🤣 jaloerse knuffels kunnen we natuurlijk niet gebruiken. 

Ik heb geen knuffels (die wilde ik nooit), maar poppen die ik al van kinds af aan heb. Die staan op mijn nachtkastje 

Lollypopje

Lollypopje

04-03-2022 om 12:46 Topicstarter

Peen schreef op 04-03-2022 om 12:43:

[..]

🤣🤣 jaloerse knuffels kunnen we natuurlijk niet gebruiken.

Ik heb geen knuffels (die wilde ik nooit), maar poppen die ik al van kinds af aan heb. Die staan op mijn nachtkastje

Nee precies, dan krijgen ze ruzie als je weer thuis bent en ben je de halve nacht bezig om ze uit elkaar te houden en de ruzie te sussen. Dat kan ik er echt niet bij hebben


Ik herinner me wel een pop die ik had als kind, maar verder altijd meer van de knuffels geweest. Misschien ook omdat ik al eeuwig vrijgezel ben en alleen slaap en het gewoon fijn is om ergens tegenaan te kruipen. En jep, ik praat dan ook gerust tegen ze. Dat ze in de weg liggen enzo of goede morgen wensen

weer even off topic over de mokken: 
Wij hebben hier in huis allemaal onze eigen mokken en daarbinnen een scheiding wat waar in gaat. En we nemen nooit een mok van de ander en bezoek krijgt daarbinnen ook een selectie. 
Ik heb 1 mok die ik ooit van mijn broertje heb gekregen toen ik op kamers ging, meer dan 25 jaar geleden en die mok gebruik ik dagelijks voor de koffie. 

Favoriete mokken en knuffels 🧸😍Allebei zó fijn! 

Hopelijk genieten de lieve knufs ook van je vakantie!

Hier ook een knuffel die mee moet op vakantie hoor
Geniet ervan!!

Lollypopje

Lollypopje

06-03-2022 om 09:16 Topicstarter

Beertjelief schreef op 06-03-2022 om 08:14:

Favoriete mokken en knuffels 🧸😍Allebei zó fijn!

Hopelijk genieten de lieve knufs ook van je vakantie!

Ze genieten zeker.

Ook leuk hoe de schoonmaak ze steeds op mijn bed zet als ze zijn geweest 💗

Tegenwoordig gaat er ook altijd één mee uit logeren. Vroeger vond ik dat genant en durfde het niet. Tegenwoordig gaat dat zonder schaamte 😊

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

06-03-2022 om 09:22

Mijn kinderen hebben een knuffelmaatje als extra gezinslid en ook nu, in de puberteit, hebben de knuffels een speciale plek in hun kamer. Een lievelingsknuffel is zoveel meer dan een opgevuld stukje stof. Het is een eigen persoon en een steun en toeverlaat die alles heeft meegemaakt wat jij hebt meegemaakt, alle films heeft gezien die jij zag, alle vakanties is meegereisd, alle tranen heeft gezien en getroost. Dus dat zo'n knuffel ook op je dertigste meegaat op vakantie: niet minder dan volstrekt logisch.

Lollypopje

Lollypopje

06-03-2022 om 09:28 Topicstarter

niet_rechts schreef op 06-03-2022 om 09:22:

Mijn kinderen hebben een knuffelmaatje als extra gezinslid en ook nu, in de puberteit, hebben de knuffels een speciale plek in hun kamer. Een lievelingsknuffel is zoveel meer dan een opgevuld stukje stof. Het is een eigen persoon en een steun en toeverlaat die alles heeft meegemaakt wat jij hebt meegemaakt, alle films heeft gezien die jij zag, alle vakanties is meegereisd, alle tranen heeft gezien en getroost. Dus dat zo'n knuffel ook op je dertigste meegaat op vakantie: niet minder dan volstrekt logisch.

Al heb ik de mijne nog niet eens zo lang.

De oudste misschien pas mijn halve leven en mijn andere favoriet pas 2,5 jaar. Die oudste vooral omdat het grappig genoeg de eerste vaste knuffel was waar ik me aan hechte. Daarvoor had ik er vooral veel   Geen idee waarom ik dat met die had. Met die andere was het liefde op het eerste gezicht en die knuffelt vooral ook heel fijn. Perfecte maat en super zacht.

Oh! Ik herinner me nog zo goed dat ik “te oud” was
Ik was op ponykamp en m’n hele kamer was anders ingericht toen ik thuis was
Zelfs de knuffel die mee was heb ik nooit meer teruggezien 😩

Lief dat ze gewoon knuffels mogen hebben Niet-Rechts

Lollypopje schreef op 06-03-2022 om 09:16:

[..]

Ze genieten zeker.

Ook leuk hoe de schoonmaak ze steeds op mijn bed zet als ze zijn geweest 💗

Tegenwoordig gaat er ook altijd één mee uit logeren. Vroeger vond ik dat genant en durfde het niet. Tegenwoordig gaat dat zonder schaamte 😊

Haha dan kunnen ze de kamer goed zien!
En fijn te weten dat ze goed worden verzorgd als jij elders verzorgd wordt 😁

Goed zo! Geen schaamte!
Sommige slapen met een kussen of extra dekentje
Ook een soort knuffel

Ik vrees echter dat ik konijnenmevrouw voorlopig thuis moet laten bij logeerpartijtjes

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.