Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Nooit te oud


Infobericht: Bericht verwijderd op verzoek van auteur. 

_Arianna_ schreef op 23-10-2021 om 22:37:

Mijn moeder was altijd van doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
Ze is nu dementerenden gilt het uit van plezier als ik op de rotonde een rondje extra rij.
En dan zegt ze: straks denken ze dat we gek zijn. En dat zijn we ook

Lollypopje

Lollypopje

25-10-2021 om 08:44 Topicstarter

@Arianna ik had toevallig je post gezien en wil even ter geruststelling zeggen dat je niet de enige bent, wat ik zo in dit topic zag.

@ariana ik had hem ook gezien
😁 hier zo eentje! 
Ik noem ‘t zelfs hetzelfde en ze zijn super fijn
Lekker jouw geheimpje, geniet er van! 
We zijn zeeerrrrrr zeker niet de enige

😅

Lollypopje schreef op 23-10-2021 om 21:40:

voor mensen die ook slapen met een knuffel. We zijn gezond bezig

https://www.npo3.nl/brandpuntplus/slapen-knuffel-gezond

Haha leuk! Gelijk gedeeld

Lollypopje

Lollypopje

12-11-2021 om 21:42 Topicstarter

omdat morgen de Sint aankomt en dat wel mooi in dit topic past, moest ik er aan denken 😄

Gaan jullie nog dingen doen zogenaamd niet bij grote mensen passen?

Schoen zetten en Sinterklaasliedjes zingen, samen met onze pubers.

Dansen in de kamer, vooral bij Walk like an Egyptian of de Macarena en dat soort liedjes. 

Lollypopje schreef op 12-11-2021 om 21:42:

omdat morgen de Sint aankomt en dat wel mooi in dit topic past, moest ik er aan denken 😄

Gaan jullie nog dingen doen zogenaamd niet bij grote mensen passen?

Echt Sinterklaas vieren doe ik niet meer met een inmiddels 18-jarige koter, maar ik kan het niet laten ergens deze weken wat chocola o.i.d. diep in zijn maat 45 weg te stoppen. En natuurlijk liefst ergens toevallig in de buurt zijn als die schoenen aan moeten...

Ysenda schreef op 21-10-2021 om 13:16:

[..]

Of als je door de wasstraat gaat doen of je in een achtbaan zit: handjes in de lucht enzo.

Dat doen wij vaak als we door bijvoorbeeld de Ardennen rijden over de heuvels handjes in de lucht en dochter roept altijd hard “airtime” door de auto. Overigens doen we dit ook in de meest suffe achtbaantjes. Ik probeer in elk pretpark waar ik kom (en dat zijn er aardig wat, de teller staat nu op 46 verschillende parken) een coasterbingo te halen. Dat wil zeggen dat je alle achtbanen in het park hebt gedaan. Zo komt het dus regelmatig voor dat ik in een heel suffe kiddy-coaster zit. Maar ook daar gaan de handjes al de lucht in, in het station en die blijven op de lifthill en tijdens de hele rit omhoog. Tot de beugel weer open gaat  zoiets als dit dus, handjes omhoog! En dan het liefst met een groep volwassenen die allemaal hetzelfde doen!



croc-coaster-oakwood.jpg



Irregular_Choice schreef op 13-11-2021 om 08:35:

[..]

Dat doen wij vaak als we door bijvoorbeeld de Ardennen rijden over de heuvels handjes in de lucht en dochter roept altijd hard “airtime” door de auto. Overigens doen we dit ook in de meest suffe achtbaantjes. Ik probeer in elk pretpark waar ik kom (en dat zijn er aardig wat, de teller staat nu op 46 verschillende parken) een coasterbingo te halen. Dat wil zeggen dat je alle achtbanen in het park hebt gedaan. Zo komt het dus regelmatig voor dat ik in een heel suffe kiddy-coaster zit. Maar ook daar gaan de handjes al de lucht in, in het station en die blijven op de lifthill en tijdens de hele rit omhoog. Tot de beugel weer open gaat zoiets als dit dus, handjes omhoog! En dan het liefst met een groep volwassenen die allemaal hetzelfde doen!



croc-coaster-oakwood.jpg



Ben je erg teleurgesteld als ze zeggen dat je te groot bent?

Lollypopje schreef op 12-11-2021 om 21:42:

omdat morgen de Sint aankomt en dat wel mooi in dit topic past, moest ik er aan denken 😄

Gaan jullie nog dingen doen zogenaamd niet bij grote mensen passen?

Eigenlijk wel

Er wordt een schoen gezet en er wordt gezongen
Er wordt een brief geschreven aan de Sint 
Er wordt verkleed 
Er is ontbeten met een berg aan chocola
En er komt een videoboodschap van Sint

En ik kan niet wachten tot 5 december 

Zijdus schreef op 13-11-2021 om 01:00:

[..]

Echt Sinterklaas vieren doe ik niet meer met een inmiddels 18-jarige koter, maar ik kan het niet laten ergens deze weken wat chocola o.i.d. diep in zijn maat 45 weg te stoppen. En natuurlijk liefst ergens toevallig in de buurt zijn als die schoenen aan moeten...

😅 Dat is best grappig 😄

Zusterclivia schreef op 13-11-2021 om 08:51:

[..]

Ben je erg teleurgesteld als ze zeggen dat je te groot bent?

Er zijn achtbanen waar je niet in mag als volwassenen alleen. Gelukkig nog nooit meegemaakt, maar anders moet ik op zoek naar een leenkind  ik moet en zal in de achtbaan gaan ja! 

Lollypopje

Lollypopje

13-11-2021 om 11:19 Topicstarter

Irregular_Choice schreef op 13-11-2021 om 11:14:

[..]

Er zijn achtbanen waar je niet in mag als volwassenen alleen. Gelukkig nog nooit meegemaakt, maar anders moet ik op zoek naar een leenkind ik moet en zal in de achtbaan gaan ja!

Geweldig 😂

En ook leuk al die Sinterklaas dingen. Zo jammer dat ik alleen woon, want dan zou ik echt los gaan

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.