Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Nooit te oud

Ik ben midden dertig en slaap met twee knuffels. 
Ik hou van roze, eenhoorns en schattige dingen.
Ik kijk graag Disneyfilms en lees Donald Duck pockets.
En bovenal kan ik niet wachten tot het weer tijd is om mijn Little People kerststal weer op te zetten. En nee, ik heb geen kinderen die ik daarvoor als excuus gebruik

Waar ben jij nooit te oud voor?


voor mooi speelgoed zoals sylvanian familys en Maileg 

in de plassen stampen als het regent, van de glijbaan gaan.

Met de fiets om de blokjes van de onderbroken streep op een fietspad slalommen. Als er geen andere fietsers in de buurt zijn, natuurlijk.

Lollypopje

Lollypopje

13-10-2021 om 20:30 Topicstarter

ooehhh ja glijbanen, maar vooral schommels. Zo jammer dat de meesten iets te smal zijn voor en volwassen kont
Heb me ook ooit als 16 jarige nog in een wipkip gewurmd. Dat bleek geen succes 😂
Het ding viel op zij en bleeg zo liggen. Moest ik me erop mijn zij weer uitwurmen 😂

Stiekem wil ik ook heel graag nog en keer naar de Lineaushof 💗

En ik herinner me een keer met een kind naar de Efteling... Ik vond het sprookjesbos leuker dan hij

Ik heb ook pluche beesten in m'n bed. Vind dat gezellig. 

Lollypopje schreef op 13-10-2021 om 20:30:

ooehhh ja glijbanen, maar vooral schommels. Zo jammer dat de meesten iets te smal zijn voor en volwassen kont
Heb me ook ooit als 16 jarige nog in een wipkip gewurmd. Dat bleek geen succes 😂
Het ding viel op zij en bleeg zo liggen. Moest ik me erop mijn zij weer uitwurmen 😂

Stiekem wil ik ook heel graag nog en keer naar de Lineaushof 💗

En ik herinner me een keer met een kind naar de Efteling... Ik vond het sprookjesbos leuker dan hij

In Brabant is een speeltuin voor volwassenen geopend las ik deze zomer op internet. 

BeneficialJay65

BeneficialJay65

13-10-2021 om 20:46

Pretparken, maar dan alleen de snelle / wilde attracties. Heb een abonnement op Walibi en kies de attracties die ik wil en hoe vaak ik wil. Kan er geen genoeg van krijgen. Kan me zo voorstellen dat dit ooit letterlijk m’n dood wordt op m’n 85-ste. 

BeneficialJay65

BeneficialJay65

13-10-2021 om 20:50

sprookjesbos vind ik dan weer niks aan net als slaapverwekkend varen in zo’n bootje.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

13-10-2021 om 21:01

Kermisattracties die hoog gaan en het liefst over de kop. Ik mis de Enterprise waar ik in mijn jeugd altijd inging als de kermis er stond.

5441.2.jpg

oPcg8VTq-SJyDBYM6FOgJdjs4dcTWygICKDZMm1uKecRqc6yaJphReSSfVF7K4G1nuRkPcJg_Px5nJglBHcAaufYN3q1tw1pBx80AcF9At5fMTbgA2M8a7cLBrL7S0OcPpLb2Q


qChQGuX1DLoJJOJaqnU9PuEz0Z2lLNQd6irFXKATCRTiyh-lo42tWlJFKOTF4HH_mzdIl_j6Gl8NsXZDZmrKz_xUY4Rlq03CWn7QBI0fx9xl-lDC6omFCKD-5vnMZAk-VI0D


MPkQeOScAorLTmi2hKe_17pEV2K6NW1fh0oEUEDw6nRlCZR3jStBLyq3_jep9iTSADedPfAw08cBcj4iJFyZRDAwGZ06ZZg6YcAsppeS72f9_9c2JDY8zr2b2m4SMSJGxv6t

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

13-10-2021 om 21:26

Nooit te oud voor lego hier, alleen jammer dat het zo aan de prijs is.

Lollypopje schreef op 13-10-2021 om 20:30:

ooehhh ja glijbanen, maar vooral schommels. Zo jammer dat de meesten iets te smal zijn voor en volwassen kont
Heb me ook ooit als 16 jarige nog in een wipkip gewurmd. Dat bleek geen succes 😂
Het ding viel op zij en bleeg zo liggen. Moest ik me erop mijn zij weer uitwurmen 😂

Stiekem wil ik ook heel graag nog en keer naar de Lineaushof 💗

En ik herinner me een keer met een kind naar de Efteling... Ik vond het sprookjesbos leuker dan hij

https://www.gelderlander.nl/home/meisje-14-is-toch-te-oud-voor-schommel-komt-muurvast-te-zitten-en-belt-brandweer~a0c1ec0a/

Je bent niet de enige

GroenTuintje schreef op 13-10-2021 om 21:32:

[..]

https://www.gelderlander.nl/home/meisje-14-is-toch-te-oud-voor-schommel-komt-muurvast-te-zitten-en-belt-brandweer~a0c1ec0a/

Je bent niet de enige

Ik vind het heel stom als schommels niet groot genoeg zijn voor grote mensen! Gelukkig is de schommel bij mij in de buurt wel groot genoeg. 

Lollypopje

Lollypopje

13-10-2021 om 21:36 Topicstarter

GroenTuintje schreef op 13-10-2021 om 21:32:

[..]

https://www.gelderlander.nl/home/meisje-14-is-toch-te-oud-voor-schommel-komt-muurvast-te-zitten-en-belt-brandweer~a0c1ec0a/

Je bent niet de enige

Dat nog erger    Ik hoefde de brandweer niet te bellen

en de speeltuin was gelukkig verder helemaal leeg. was anders echt genant geweest 😂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.