Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Nationale Complimentendag; Wie geef jij een compliment?

Het is vandaag Nationale complimentendag. Wie, binnen en buiten het forum, wil jij vandaag een compliment geven?


Lollypopje

Lollypopje

01-03-2022 om 10:19 Topicstarter

Ik begin met binnen en buiten het forum Courage, je weet wel waarom

En om ze ook nog even los te doen

Op het forum
Niet-Rechts: Hoe helder je dingen altijd verwoord. Hoe vriendelijk je blijft en hoe je mij er op wijst dat ik me niet zo moet laten meeslepen door sommigen

Daar buiten:
Mijn ouder, hoe die na het overlijden van mijn andere ouder het leven weer heeft opgepakt.

En de Oekrainers. Hoe sterk ze zijn in deze situatie 💙

En uiteraard vergeet ik heel veel mensen, maar anders wordt dit een post van een meter 😜

Ik begin met jou, omdat je van die positieve topics kan verzinnen!

giphy.webp?cid=82a1493bwp4w5mw4n5gfmgrlpi3nlcrv44rpumknw7k2v42e&rid=giphy.webp&ct=g

Lollypopje

Lollypopje

01-03-2022 om 10:24 Topicstarter

Moxxie schreef op 01-03-2022 om 10:20:

Ik begin met jou, omdat je van die positieve topics kan verzinnen!

giphy.webp?cid=82a1493bwp4w5mw4n5gfmgrlpi3nlcrv44rpumknw7k2v42e&rid=giphy.webp&ct=g

Zal ik nu heel Hollands en bescheiden roepen dat ik het idee eerlijk heb gejat

Maar bovenal, bedankt😊

Ik vind eigenlijk zulk soort dagen een beetje onzin. Het komt op mij ook wat slijmerig over. Een compliment moet je spontaan geven en niet omdat het daar toevallig de dag voor is.

Lollypopje

Lollypopje

01-03-2022 om 10:51 Topicstarter

watertoren schreef op 01-03-2022 om 10:46:

Ik vind eigenlijk zulk soort dagen een beetje onzin. Het komt op mij ook wat slijmerig over. Een compliment moet je spontaan geven en niet omdat het daar toevallig de dag voor is.

Ik geef ook heel vaak spontaan complimenten.

En dit topic is ook zeker niet bedoeld om slijmerig te doen of zelf naar complimenten te vissen. Dat boeit me namelijk niet.

Ik hou gewoon van vrolijke en positieve topics en omdat ik per toeval las dat het Complimentendag was (want dat soort dingen onthou ik nooit), leek me dat een leuke insteek voor een topic. Het hoeft ook niet serieus te zijn, gewoon lekker luchtig is juist ook fijn.

Maar ik zou zeggen deel je mening er over gerust in het ergernis topic, want daar past die meer dan prima

Ik hoop dat dit topic vooral vrolijk en positief kan blijven.

En omdat ik aardig ben, zal ik jou hier geen compliment geven

Ik ben voor positieve topics
Maar zo'n complimentendag vind ik best een leuk idee. Er zijn te veel situaties waarin enkel uit wordt gegaan van het slechte. In mijn werk zijn complimenten een zeldzaamheid. Niet omdat er zoveel verkeerd gaat, maar men is erg gefocust op het negatieve.

Ik probeer complimenten altijd uit te spreken. Dus als ik vind dat jij een leuke jurk hebt, dan zeg ik dat, ipv het enkel te denken. Gaat niet altijd even soepel.

President Zelenski. Wat een onverschrokken man.....

Herfstappeltaart schreef op 01-03-2022 om 11:09:

President Zelenski. Wat een onverschrokken man.....

Wat een held!

Lollypopje

Lollypopje

01-03-2022 om 11:21 Topicstarter

Zusterclivia schreef op 01-03-2022 om 11:06:

Ik ben voor positieve topics
Maar zo'n complimentendag vind ik best een leuk idee. Er zijn te veel situaties waarin enkel uit wordt gegaan van het slechte. In mijn werk zijn complimenten een zeldzaamheid. Niet omdat er zoveel verkeerd gaat, maar men is erg gefocust op het negatieve.

Ik probeer complimenten altijd uit te spreken. Dus als ik vind dat jij een leuke jurk hebt, dan zeg ik dat, ipv het enkel te denken. Gaat niet altijd even soepel.

Eens. Niet verkeerd om daar af en toe bij stil te staan

Maar ook het aannemen is een kunst. Ik merkte het net ook weer bij mijzelf als reactie op Moxxie. Eerst een beetje wegwuiven, om na het posten daarvan te bedenken dat ik het compliment wel moet aannemen. Want het compliment is gemeend, dan moet ik niet bescheiden gaan doen. Dat is alsof je een kadootje terug geeft en gewoon niet aardig.

Op het forum Friezinnetje en Niet rechts voor hun dagelijkse topic die een positieve sfeer creëren.
Dicht bij huis mijn dochter en zij weet wel waarom.
Wereld niveau Zelenski en de Oekraïners om hun vechtlust.
Persoonlijke smaak een compliment voor de series over Groot Brittannië aan Tom Egberts.

Lollypopje schreef op 01-03-2022 om 10:19:

Ik begin met binnen en buiten het forum Courage, je weet wel waarom

Oh, wat lief, ik lees dit nu pas!

Inderdaad Niet_Rechts en Friezinnetje voor jullie dagelijkse topics, wat Via een extra leuke plek maakt.

Lollypopje voor je niet aflatende vermogen tot zelfreflectie én het omzetten van gedachten in woorden.

Alex voor de prettige manier van het beheren van dit forum.

Er zijn verschillende mensen die ik hier graag lees, maar ik ben een zeef qua nicknames, maar eentje die ik wel zo weet te benoemen is Mija. Goede inhoudelijke posts vaak. Dat is dus zeker niet de enige die ik graag lees, dus als je niet genoemd wordt - no worries.

En een compliment aan twee hele lieve mensen in mijn leven die ik op mentaal gebied zie vallen en opstaan, maar de moed blijven opbrengen om weer op te staan. Ik wil dat rugzakje soms een stukje voor ze dragen, maar dat gaat natuurlijk niet - dus ik doe mijn best waar ik dat wél kan. Maar wat een moed vraagt het om die rugzak weer om te sjorren en vérder te lopen. <3

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

01-03-2022 om 12:39

Nou, wat een lief topic en wat een lief compliment. Dank je wel.

Ik wil een compliment geven aan iedereen op het forum, en speciaal aan iedereen met wie ik ook privé chat. Lange lijst. Maar jullie openheid maakt het forum niet alleen leuk, maar ook erg leerzaam!!! Jullie moesten eens weten hoe vaak ik jullie wijsheid in het dagelijk leven kan toepassen. Bedankt daarvoor!

Ik wil een compliment geven aan Herfstappeltaart, omdat ze (?) zo'n leuke forummer is. Volgens mij ben jij irl ook een heel leuk mens.
En ook aan niet_rechts. Ook jij maakt het forum een stukje leuker en mooier

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.